Se pigliate un trenu veloce da Bilecik

Sè vo avete da Bilecik, un picculu trenu d'alta veloce: Mentre i studii di prova di u trenu d'alta velocità cuntinueghjanu, i tempi di viaghju di distanza chì emergenu ùn anu micca soddisfatu à nimu, l'apertura flamboyant hè sempre posposta.

Perchè ci hè una probabilità assai alta chì quella apertura pomposa diventerà un fiasco è esse inclusu in u ti.

U mutivu più impurtante per u ritardu di l'apertura hè u prublema maiò in u periodu di 3 ore. I voli di prova mostranu chì ùn hè micca pussibule di andà da Ankara à Istanbul in 3 ore. Lasciate solu 3 ore, ancu 4 ore ùn ponu esse chjappute in e cundizioni stradali attuali. A megliu stima hè 4 ore è 12 minuti.

Allora ùn hè micca assai sfarente da a tendenza attuale.

Ùn hè micca veloce cum'è hè, hè un trenu acceleratu di novu.

Allora perchè hè accadutu questu?

Cum'è aghju scrittu prima, u prublema principali hè u tunnel 26 trà İnönü è Vezirhan. A causa di i prublemi causati da a terra, quellu tunnel ùn pudia esse perforatu. Cengiz İnşaat ùn pudia apre u tunelu, hè stata offerta di novu. U costu hè ancu radduppiatu. (Circa u 30 per centu di l'indennità d'investimentu attribuita à YHT quist'annu anderà à stu tunnel)

Siccomu ùn si pudia apre u tunelu n° 26, a linea culligata cù i tuneli n° 27, 28 è 29 ùn si pò ancu esse aduprata. Finu à a fine di stu tunnel, quella parte di a linea serà aggirata da a strada variante.

In altri palori, u trenu ùn serà micca capaci di andà drittu in alta velocità. Piglierà i cantoni è quandu si gira, ùn ci hè altra scelta chè rallentà.

In a regione di Vezirhan trà Bilecik è Eskişehir, a velocità di u trenu scenderà à 70-80 km in lochi.

L'accelerazione di u trenu serà pussibule solu dopu à Bilecik.

Dopu à Bilecik, i lochi induve u trenu righjunghji a vitezza di 250 kilomitri aumenteranu.

Questu significa veramente: Qualchidunu chì piglia u trenu da Ankara ùn capisce micca chì viaghja in trenu d'alta velocità à Bilecik. Quelli chì viaghjanu da Bilecik puderanu catturà tempi megliu.

Tuttavia, deve esse nutatu chì tutta a pista ùn serà micca pigliatu à una vitezza di 250 chilometri. In a seccione dopu à Bilecik, ci sò prublemi in certi punti di a linea. I travaglii di migliuramentu cuntinueghjanu sempre nantu à a linea ferroviaria trà Arifiye-Pamukova è Köseköy-Gebze.

Lobby di a fermata di l'autobus à u travagliu

U trenu d'alta velocità hà ancu un prublema di stop. In più di l'investimenti in infrastrutture è superstrutture, u nùmeru di fermate afecta ancu a vitezza di u trenu. U più altu u numeru di fermate, u ritardu di u trenu ghjunghje à a so destinazione finale.

Perchè u trenu rallenta mentre s'avvicina à una stazione, è ci vole u tempu per ghjunghje à a so velocità massima dopu chì abbanduneghja a stazione.

Se ùn cuntamu micca i punti finali di partenza è d'arrivu, u trenu d'alta velocità era previstu di piantà à 7 punti trà Istanbul è Ankara. In i primi dichjarazioni, i nomi di stazioni 9 sò stati pronunziati, cù i punti finali di partenza è arrivo.

Avà stu numeru hè aumentatu à 12. U nùmeru di stazioni intermedi pare avè aumentatu da 3 è aumentatu da 7 à 10. Questu solu significa 25 minuti extra.

Sincan, Polatlı, Eskişehir, Bozüyük, Bilecik, Pamukova, Arifiye, Sapanca, İzmit è Gebze sò e tappe previste di YHT in u mumentu.

Fonte: haber.gazetevatan.com

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*