4 Compagnie Disabilitate in u Primu Tender Havaray di Istanbul

prima offerta aerea
prima offerta aerea

In u risultatu di l'obiezioni à a prima offerta Havaray d'Istanbul, un totale di 2 cumpagnie sò stati disattivati, cumprese Alsim Alarko è Doğuş İnşaat, chì anu presentatu e 4 offerte più basse.

Municipalità Metropolitana di Istanbul (IMM), 15 chilometri Sefaköy-Halkalı-Tender hè statu tenutu u 12 di ghjennaghju di u 2017 per a custruzzione di a linea Başakşehir Havaray. Alarko Alsim, Doğuş İnşaat, Yapı Merkezi, KMB-ÇeLİKLER, Cengiz İnşaat, Gülermak - Nurol, Güryapı anu participatu à l'offerta. In l'offerta à a quale 7 cumpagnie anu participatu, 6 cumpagnie anu presentatu offerte è Güryapı si ritirò.

A STRUTTURA ACCIONARIA hè un prublema

Alsim Alarko hà presentatu l'offerta più bassa di 1 billion 292 million TL per a custruzzione di a linea è a compra di veiculi. A seconda offerta più bassa hè vinuta da a cumpagnia Doğuş İnşaat cù 1 miliardi 369 milioni TL. Hè statu annunziatu chì Alarko Alsim, chì hà presentatu l'offerta più bassa, hà vintu l'offerta. Tuttavia, l'obiezioni sò state fatte à u Cunsigliu di Acquisti Pùblicu (PPA) in quantu à l'offerta.

In a so obiezione à u risultatu di l'offerta, a Joint Venture KMB Metro İnşaat-Çeliler İnşaat hà sustinutu chì e dichjarazioni d'offerta estremamente bassu di u primu è u sicondu offerenti economicamente più vantaghji ùn eranu micca adatti. Hè statu dichjaratu chì i salarii di u travagliu eranu sottu à u salariu minimu. Evaluendu e rivendicazioni di l'associu cummerciale chì si opponenu, a JCC ùn hà micca truvatu chì e dichjarazioni riguardanti dichjarazioni d'offerta estremamente bassu sò ghjustificate. In l'esaminazione realizata in u scopu di u principiu di "uguaglianza di trattamentu", hè statu dichjaratu chì Alsim Alarko hà un totale di 10 azionisti, è quandu l'infurmazioni in a Gazzetta di u Registru di u Cummerciu presentate in u scopu di u schedariu di l'offerta hè stata esaminata. hè statu dichjaratu chì tutti l'azzionisti eccettu i partenarii 3 anu cambiatu secondu l'ultima situazione, è chì sta offerta deve esse escluduta da a valutazione in cunfurmità cù a legislazione.

SOLO DUE COMPANY RIMANTANU

L'Autorità hà cunclusu chì l'offerta di Cengiz İnşaat A.Ş. duverebbe esse esclusa da a valutazione postu chì ùn risponde micca à a quantità minima di sperienza di travagliu. Decidendu chì i non conformità elencate cù a legislazione ponu esse eliminate da azioni curretive, u JCC hà decisu chì l'offerte di Alsim Alarko, KMB Metro İnşaat-Çelikler İnşaat Joint Venture, Cengiz İnşaat A.Ş. deve esse escluse da a valutazione è di l'offerta. e prucedure dopu à sta tappa deve esse realizatu di novu in cunfurmità cù a legislazione. Doğuş İnşaat, una di e cumpagnie opposte, hà ancu dumandatu à a JCC.

U JCC hà determinatu chì l'obiettore Doğuş İnşaat hà utilizatu una quantità inferiore à u tassu di scambiu necessariu è chì u prezzu di l'analisi supera l'offerta quandu hè stata fatta a cunversione di u tassu di scambiu approprita. Cusì, Doğuş İnşaat hè statu esclusu da a valutazione da a decisione di u GCC. Hè statu decisu chì e prucedure di licitazione dopu à sta tappa deve esse realizatu di novu in cunfurmità cù a legislazione.

In u risultatu di e decisioni di u GCC, un totale di cumpagnie 2, cumprese e cumpagnie 4 chì anu sottumessu e duie migliori offerte, sò stati esclusi da l'offerta. Il ne reste plus que l'offre de Gülermak + Nurol et Yapı Merkezi.

Fonte: Özlem GÜVEMLİ -SÖZCÜ

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*