18. Tram d'Istanbul nantu à a ferrovia

  1. Istanbul Tram hè nantu à i rails: u 18u di i tramvii pruduciuti in u paese, chì sò stati cuminciati à esse pruduciutu da ingegneri turchi l'annu passatu, chjappà i rails. Riducendu i costi à a mità, IMM hà fattu un prufittu di 90 milioni di lira.

Transportation Inc. affiliata à a Municipalità Metropolitana di Istanbul (IMM). Face una cuntribuzione significativa à i movimenti di a produzzione domestica è naziunale cù i tramvii completamente domestici chì pruduce. U 2014 di u "Tram d'Istanbul", chì hà iniziatu a produzzione in u 18, hà ghjuntu à i rails oghje.

ERDOĞAN WANTED

U prughjettu di u tram naziunale, cuncepitu da a Municipalità Metropolitana di Istanbul per riduce a dipendenza da i paesi stranieri è riduce i costi, hà iniziatu 20 anni fà cù l'istruzzioni di l'allora presidente di a Municipalità Metropolitana di Istanbul, u presidente Recep Tayyip Erdogan. I manichi di tram, chì sò stati impurtati per 250 dollari in quelli anni, sò stati pruduciuti in Istanbul à un costu di 1 dollaru. U prugettu, chì poi cuntinuò cù a pruduzzione di pezzi di ricambio di produzzione domestica, hè avà diventatu cumplettamente domesticu in quantu à u disignu è u software.

Un scopu di 1 tram in 18 annu hè statu stabilitu per u prughjettu "Tram d'Istanbul", chì hè pensatu per esse usatu cum'è metro è tram ligeru, è hè cumpletamente pruduttu in u paese.

90 MILIONI LIRA PROFIT

A prima pruduzzione di u prughjettu, in u quale una squadra di 45 persone hà participatu, hè andata nantu à i rails in 2014 è hà cuminciatu à serve nantu à a linea di tram Topkapı-Habipler. U 18emu tram, chì hè l'ultima tappa di u prugettu, hà culpitu ieri i rails. Ognunu di i tramvii lucali costanu circa 5 milioni di lire. Prima, circa 10 milioni di lire sò stati pagati per ogni tram importatu. IMM hà fattu un prufittu di 18 milioni di lire per 90 tram. In i ghjorni à vene, tutti i metro è i tram di Istanbul seranu rinnuvati cù a produzzione domestica.

Firma di a cultura turca-islamica in u disignu

Trams pruduciutu apposta in cunfurmità cù e cundizioni di Istanbul portanu simboli da a cultura turca-islamica. A figura di tulipanu è i motivi tradiziunali d'oru incrustati in u fronte di u veiculu attiranu l'attenzione. In u disignu di l'internu, i sedili cù mudelli di tulipani, cime di manichi cum'è altare, porte larghe inspirate da l'entrata di u palazzu, è vetru chì combina a spada è i bastoni di banner sò stati preferiti.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*