BYD hè assertivu in Turchia

BYD hè ambiziosu in Turchia: unu di i principali produttori di batterie di u mondu, a cumpagnia chinesa BYD mantene u so postu in l'agenda cù i veiculi chì pruduce per u settore di u trasportu publicu urbanu. Hè in preparazione per stabilisce u so ultimu investimentu è mercatu in Turchia ...
Ricertamenti, i sforzi per prevene i danni causati da i carburanti fossili à l'ambiente anu mobilizatu u settore di u trasportu publicu interurbanu è urbanu. A maiò parte di i fabricatori riuniscenu diverse tecnulugia è pratiche ambientali in veiculi di nova generazione è includenu veiculi elettrici per aumentà l'usabilità per u futuru. L'aumentu di a pruduzzione di i veiculi elettrici, sia in l'UE, in i Stati Uniti è in l'Estremo Oriente, hè vinutu à u primu postu per via di a percepzione ambientalista. Tuttavia, malgradu tutti i sviluppi, a distruzzione di a bateria, chì assicura a sustenibilità di a generazione di l'electricità, ferma sempre una materia di discussione.
A cumpagnia chinesa BYD ùn ci hà micca solu introduttu à l'autobus elettricu, ma ci hà ancu aiutatu à vede u contu di prufitti è di perdita di l'affari ambientalista, cù uni pochi di iniziative chì hà fattu per include l'autobus elettrici chì pruduce per u settore di u trasportu publicu urbanu in u Turcu. mercatu. Avemu ancu discututu tutti i sviluppi nantu à questu tema cù Isbrand Ho, General Manager di BYD. Chì succede in u prucessu da u stadiu di produzzione à u mercatu turcu? Presentemu l'aspetti pusitivi-negativi di a produzzione è ancu una perspettiva orientata à u futuru ...
Cum'è BYD, pudete cuntà di e caratteristiche di l'autobus elettricu chì avete purtatu in u nostru paese è inspeccionatu, è cumu si sferisce da altre marche? L'autobus sviluppatu da BYD per a Turchia serà equipatu di novi mutori elettrici pesanti 150 kWh per superà i pendii di colline è ambienti di guida speciali cum'è quelli in Istanbul è Ankara. Migliaia di dati fotografici è centinaie di viaghji in autobus sò stati analizati da ingegneri BYD in Istanbul. In più di i grandi investimenti fatti in 2013 per a fine-tuning di l'autobus elettricu BYD preparatu per u mercatu turcu, TÖHOB riceve un grande sustegnu. Vulemu piglià sta occasione per sprime u nostru ringraziu sinceru è u rispettu à TÖHOB è u so presidente, u Signore İsmail Yüksel, per a so cooperazione è u sustegnu.
U prublema di a bateria in i veiculi elettrici hè problematicu in termini di distanze. Parechji pruduttori ùn puderanu micca ghjunghje à e norme accettabili in quantu à u pesu di a bateria, u tempu di carica è a facilità d'utilizazione. In u vostru sistema attuale, indicate chì site avanti in a distanza coperta cù una sola carica. Applicate una nova tecnulugia in bateria? Chì ghjè l'ultimu statutu?
In cundizioni tipiche di guida, l'autobus BYD viaghjanu 250 km per carica. pò ghjunghje à u campu di guida. Questa hè a nostra pretendenza. Tuttavia, in a realtà i testi in u mondu anu pruduttu risultati assai impressiunanti. I dati raccolti durante e teste mostranu chì in certi spazii sta gamma hè di 300 km per carica prima chì a bateria hè cumpletamente cunsumata. pò passà sopra. Stu risultatu hè naturalmente proporzionale à u stilu di guida di u cunduttore. Un cunduttore di pede pisanti senza dubbitu riducerà a capacità di a bateria, mentre chì un cunduttore di pede ligeru serà capace di copre distanze sopra a gamma media. A maturazione di a tecnulugia di a bateria dipende da a cunniscenza elettrochimica, l'esperienza di pruduzzione in grande quantità è un pocu di effettu "Black Magic".
BYD hè diventatu unu di i più grandi pruduttori di batterie di lithium in u mondu, pruducendu u 25 per centu di e batterie aduprate in i telefoni mobili oghje. In i nostri autobus elettrici, avemu usatu Lithium Iron Phosphate (Lithium Iron Phosphate) per un sistema affidabile è robustu. Altre batterie di lithium sò dispunibuli, ma BYD hà ricusatu di cumprumissu nantu à questu, per ùn compromette micca a sicurità è a longevità di u produttu. A batteria di Lithium di BYD pò esse ricaricata 10 mila volte in totale è BYD garantisce à l'operatori di l'autobus chì hè caricata almenu 4 volte (equivalente à 11 anni se caricate ogni ghjornu) cum'è un periodu di serviziu. In i prossimi mesi, BYD annuncerà un aumentu di a densità energetica finu à u 30 per centu in e batterie di lithium è una migliione di e batterie.
À u listessu tempu, serà annunziatu chì u tempu di carica attuale serà ridutta di circa 75 per centu cù a tecnulugia di carica di novu sviluppata. Più infurmazione serà datu nantu à questu sughjettu quandu si faranu spiegazioni.
 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*