I primi autobus elettrici cumpleti sò entrati in serviziu in Izmir

I primi autobus elettrici completi sò entrati in serviziu in Izmir: a "prima flotta di autobus completamente elettrici" di Turchia, chì furnisce un risparmiu di carburante di 87 per centu cumparatu cù un veiculu diesel è pò pruduce energia durante a discesa è a frenata in terreni in pendenza, hè stata messa in serviziu in Izmir. Parlendu à a ceremonia, u sindaco Kocaoğlu hà dettu: "Vulemu fà Turchia cum'è Izmir, vulemu fà Turchia simili à Izmir".

Partendu cù u scopu di "città sustenibile", a municipalità metropolitana di Izmir dà priorità à a cuscenza ambientale in i so prughjetti in u campu di u trasportu. U guvernu lucale di Izmir, chì hà rinfurzatu u so rolu di primura fendu investimenti esemplarii in questu campu, hà avà principiatu l'era di l'autobus elettricu in u trasportu publicu. "A prima flotta d'autobus completamente elettrica di Turchia", chì costava 8.800.000 euro, hè stata messa in serviziu cù una cerimonia.

Completamente cù a tecnulugia domestica Bozankaya A ghjente di Izmir hà dimustratu un grande interessu in a cerimonia tenuta in a piazza Gündoğdu prima chì i 20 autobus elettrici pruduciuti da a cumpagnia cumincianu à operare. U sindaco di a municipalità metropolitana di Izmir, Aziz Kocaoğlu, hà dettu: "Cum'è a cità pioniera è a più luminosa di Turchia, avemu un altru primu in Turchia oghje. Devemu sta illuminazione à e persone chì campanu in sta cità. "Vulemu fà Turchia cum'è Izmir, vulemu fà Turchia simile à Izmir", disse.

Investimenti favurevuli di l'ambiente in u trasportu publicu
Spieghendu i prughjetti realizati per prutege l'ambiente è u puntu chì avemu ghjuntu in u trasportu, u sindaco Kocaoğlu hà dettu: "Protegemu l'ambiente fendu investimenti ambientali. Izmir, chì hà una pupulazione di 5.3 per centu in Turchia, cuntene u 25 per centu di l'investimenti ambientali totali. Valora l'ambiente, a natura, l'aria, l'acqua è a terra 5 volte di più. "Cuntinuerà à dà valore", disse.

A municipalità metropolitana di Izmir hà aumentatu u sistema ferroviariu da 11 km à 130 km, Karşıyaka- Dichjarà chì aumenteranu sta cifra à 186 chilometri cù i tram Konak è a linea İZBAN Selçuk, u sindaco Aziz Kocaoğlu hà datu a bona nutizia chì i fundamenti di u metro Narlıdere seranu posti quist'annu. U sindaco di a municipalità metropolitana di Izmir hà cuntinuatu: "Avemu messu l'ambiente prima in i nostri investimenti. Riduceremu l'impronta di carbone di 2020 per centu per 20. Rinforzemu u sistema ferroviariu. Avemu rinfurzatu a nostra flotta marittima cù i nostri navi amichevuli di l'ambiente. Oghje, cumissionimu autobus completamente elettrici. Quandu ghjunghjemu à l'efficienza desiderata, risparmiemu soldi è prutegemu u nostru ambiente aumentendu rapidamente u so numeru. Semu ancu in un locu assai speciale in quantu à a pulitica di prezzu. "Cù l'applicazione di u bigliettu unicu di 90 minuti, cumpiendu una funzione impurtante in quantu à a municipalità suciale trasferendu una risorsa supplementaria di 150-200 TL per mese in i sacchetti di ogni citadinu in a cità".

autobus naziunale
Attraversu l'attenzione à a faccia luminosa di Izmir, u sindaco di Konak Sema Pekdaş hà dettu: "Vogliu ringrazià u sindaco di a municipalità metropolitana di Izmir, Aziz Kocaoğlu, per implementà e migliori pratiche per u futuru è per i nostri figlioli cù investimenti muderni, cuntempurani è sani".

U fabricatore hà dichjaratu chì l'autobus 100% elettricu cumpletamente ecologicu E-Karat apre una nova pagina in u trasportu publicu in Turchia. BozankayaNilhan Enginkurt, Coordinatore Generale di u Gruppu, hà dettu: "Semu assai felici d'offre autobus silenziu è ecologicu à Izmir. Semu fieri di prisentà u nostru autobus E-Karat, chì avemu pruduciutu in Turchia cù risorse naziunali, à a bella Izmir, chì hè pioniera in u sistema di trasportu publicu mudernu. Semu assai entusiasmati chì i nostri 20 autobus amichevuli di l'ambiente, zero emissioni, elettrici, ecunomichi è silenzii cumincianu u serviziu. "I nostri autobus E-Karat seranu trà e parte indispensabile di u trasportu publicu mudernu in un futuru vicinu".

Ecologicu, ecunomicu, tranquillu è còmode
L'autobus elettrici chì serviranu à a ghjente di Izmir sò più vantaghji in parechji rispetti cà l'autobus esistenti. I veiculi novi, chì eliminanu cumplettamente a contaminazione di l'aria causata da u gas di scarico, spende solu 21 centesimi per chilometru. Comparatu à un veiculu diesel, 87 per centu di risparmiu di carburante sò ottenuti. Inoltre, l'autobus ponu copre più chilometri generendu energia durante a discesa è frenate in terreni in pendenza. L'autobus novi, chì ponu viaghjà 250 chilometri senza stop durante u ghjornu, ponu operare senza stop per 13 ore cù l'aria condizionata è 16 ore senza aria condizionata; Quandu hè cumpletamente carricu, pò cullà una pendenza di 16 per centu.

U scossa è u rumore creata da i mutori di l'autobus chì cunsuma carburante fossili ùn sò micca prisenti in i novi autobus. L'autobus elettrici ùn facenu micca un rumore altru ch'è l'aria condizionata quandu operanu. A vita di l'autobus amichevuli di l'ambiente hè assai più longa di quelli chì viaghjanu cù fuel oil. Siccomu l'usura di e parti di u mutore hè menu, i pezzi di ricambio è i costi di mantenimentu sò ancu ridotti à u listessu ritmu.

I novi autobus eliminanu u fumu di scarico è u rumore di u mutore è includenu ancu sockets USB chì permettenu à i passageri di carricà i so telefoni mobili. L'autobus anu una tappezzeria di sedie cuncepita apposta per Izmir, cù motivi specifichi di a cità.

Linee induve l'autobus elettrici operanu

90 - Metro Gaziemir- Halkapınar
23 - Uzundere- Konak
121- Bostanlı İskele –Konak
777 - Parcu di a fauna - Karşıyaka
63 - Evka3 Metro- Konak
555 - Bus Terminal - Metro Halkapınar
490 - Tınaztepe- Üçyol
304 - Tınaztepe- Konak
12 - Trasferimentu Fahrettin Altay - Metro Halkapınar
969 - Balçova - Trasferimentu Fahrettin Altay

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*