Autobus Elettricu di Produzione Domestica per a Municipalità di Tepebaşı

Autobus Elettricu di Produzione Domestica per a Municipalità di Tepebaşı: A Municipalità di Eskişehir Tepebaşı hà fattu un novu terrenu è hà ricevutu autobus elettrici di produzzione domestica in i standard europei.
In u scopu di a cuncessione di 5 milioni di euro ricevuta da a municipalità di Tepebaşı da a Cummissione Europea per u Prughjettu Smart City, 4 autobus elettrici sò stati consegnati cù una cerimonia. U vice-guvernatore di Eskişehir Ömer Faruk Günay, u sindaco di Tepebaşı Ahmet Ataç hà assistitu à a cerimonia tenuta in l'edificiu di serviziu di a municipalità di Tepebaşı. Bozankaya Una delegazione di Treptow-Köpenick, a cità sorella di a municipalità di Tepebaşı in Eskişehir, è ancu u presidente di u Cunsigliu di Amministrazione Aytunç Günay è parechji citadini anu assistitu. Aysel Ekrem è Melek Ekrem guidaranu dui di i 4 autobus consegnati. .
U PRIMU BUS ELECTRIC PER PORTA PASSAGERI IN TURCHIA SÀ IN TEPEBAŞI
In u so discorsu à a cerimonia di consegna, u sindaco di Tepebaşı Ahmet Ataç hà dettu: "Avemu sfondatu una volta una nova strada in u scopu di a cuncessione di 5 milioni di euro chì meritemu da a Cummissione Europea in u scopu di u Prughjettu Smart City. Offriamu i nostri autobus elettrici, chì si distinguenu per a so alta efficienza energetica è amichevule ambientale. Cume avemu apertu una di e prime offerte di autobus elettrici in Turchia, a municipalità di Tepebaşı serà a prima cumuna à aduprà autobus elettrici. In questa direzzione, pruduce i primi autobus elettrici per trasportà i passageri in Turchia. BozankayaSemu assai felici di riceve i nostri veiculi da ".
4 BUS SALVA 300 MIL EUROS
Enfatizendu chì anu fattu i so investimenti in cunsiderà u futuru di a cità è e cundizioni d'oghje, Ataç hà dettu: "I nostri autobus elettrici E-Karat, chì avemu ricevutu, furnisceranu un vantaghju in i nostri costi oghje cù risparmi d'energia, è ci aiuterà. preparà un dumane pulitu per e nostre generazioni future cù u principiu di una guida elettrica ecologica di emissioni zero. Quandu paragunemu i nostri test drive detallati cù l'autobus diesel convenzionali, pudemu risparmià una media di 0 mila euro annu cù un unicu autobus E-Karat. Questu significa un totale di 75 mila euro annu cù i nostri quattru autobus. Cusì, u costu di compra di autobus elettrici serà uguali à u risparmiu chì faremu da E-Karats in 300 anni.
"A VISIONE DI A MUNICIPALE MOSTRA A VITA DI UN PENSAMENTE AMBIENTALE"
Parlendu à a ceremonia, Treptow-Köpenick Speaker of the House Peter Groos hà dettu: "Semu assai felici di esse quì. Avemu avutu una grande ospitalità è vi ringraziemu assai per quessa. Ciò chì aghju vistu in Eskişehir, a mudernizazione è a creatività m'hà impressiunatu assai. A realizazione di una idea glubale cum'è un autobus elettricu è una idea ambientalista mostra a visione di a cumuna. Avemu u scopu di sviluppà visioni simili trà e duie municipalità sorelle.
"MENTRU OFFRENU U PRIMU BUS ELECTRIC PER SERVIZI IN TURCHIA, SIAMU À I PRIMI CINQUE FABRICANTI IN U MONDU"
Bozankaya Aytunç Günay, presidente di u Cunsigliu di Amministrazione, hà dettu: "Ci hè una tendenza versu i veiculi elettrici in u mondu. Criteriums cum'è l'impurtanza di l'energia, l'usu efficiente di e risorse energetiche, u risparmiu è esse ecologicu portanu i veiculi elettrici à l'agenda. Avemu diventatu abbastanza efficaci in questa zona. Oghje, simu l'autobus elettricu chì face a megliu gamma cù una sola carica in u mondu cù E-Karat, cù dati arregistrati. Mentre offre i primi autobus elettrici per serve in Turchia, simu trà i primi cinque pruduttori in u mondu. In questu sensu, vulemu ringrazià a municipalità di Eskişehir Tepebaşı per a so fiducia è u sustegnu di i veiculi di produzzione domestica. Ùn ci hè dubbitu chì i nostri autobus elettrici, chì offrenu assai vantaghji inseme, porranu un novu soffiu à i servizii di trasportu publicu di Tepebaşı è Eskişehir.
U vice-guvernatore di Eskişehir, Ömer Faruk Günay, hà ringraziatu tutti l'impiegati di a municipalità chì anu cuntribuitu à u prugettu è hà dettu: "Sò fieru cum'è u guvernatore diputatu chì coordina l'efficienza energetica in Eskişehir è travaglia per sensibilizà stu prublema. Hè assai impurtante di pruduce energia utilizendu fonti d'energia rinnuvevuli cum'è u sole, l'acqua è u ventu invece di i carburanti fossili chì dannu l'ambiente per via di u so usu.
À a cerimonia di lanciamentu, hè statu dichjaratu chì l'E-Karat Buses sò offerti cù una garanzia di gamma di almenu 200 chilometri quandu sò cumpletamente caricati, è ponu viaghjà trà 260-320 chilometri in media in trasportu urbanu. Hè statu ancu dichjaratu chì l'autobus ponu esse carricati cù unità di ricarica mobile intelligenti senza bisognu di stazioni di veiculi elettrici.
U guvernatore diputatu Ömer Faruk Günay, u sindaco Ahmet Ataç è a delegazione accumpagnata anu andatu in un tour di a cità cù l'autobus guidatu da u driver Melek Ekrem dopu à a ceremonia.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*