E-Transformazione in u Cummerciu Esteru è a Logistica

E-Trasformazione in u Cummerciu Esteru è a Logistica: L'usu di documenti elettronici in u settore di a logistica è u cummerciu esteru hè statu discututu in u "Attellu di Documenti Elettronici" ospitatu da l'Università di Commerce di Istanbul. À l'apertura di u workshop, u Decanu di a Facultà di Scienze Applicate di l'Università di Cummerciu di Istanbul Prof. Dr. Hüner Şencan hà dichjaratu chì stu attellu aprirà novi orizzonti in u cummerciu esteru è hà attiratu l'attenzione à l'impurtanza crescente di l'usu di documenti elettronichi.
U presidente di UTIKAD, Turgut Erkeskin, invece, hà enfatizatu l'impurtanza di a digitalizazione in u settore logisticu chì si sviluppa rapidamente è hà enfatizatu chì tutti i cumpunenti di u settore, cumpresi a dogana, deve esse digitale. In u risultatu di l'attellu participatu da i dirigenti di i settori UTIKAD, TOBB, ITO, assicurazioni è banca, hè statu decisu di detaglià u travagliu cù e riunioni da esse tenute in u futuru in linea cù u rapportu di l'attellu chì deve esse preparatu da l'accademici di Università di Cummerciu di Istanbul.
Hè osservatu chì l'usu di ducumenti elettronichi hè diventatu generalizatu in quasi ogni piattaforma in l'ultimi anni. I documenti elettronici anu cuminciatu à rimpiazzà i documenti stampati in u settore di u cummerciu esteru è di a logistica. In ogni casu, u fattu chì i sistemi domestici ùn viaghjanu micca in una manera integrata è chì a rapidità di transizione à i documenti elettronichi ùn hè micca à u livellu previstu pare esse un fattore chì furzà u sviluppu di u settore in a piattaforma digitale.
L'e-trasformazione in u settore di a logistica hè stata discussa in u "Attellu di Documenti Elettronici" urganizatu in cuuperazione cù UTIKAD è l'Università di Commerce di Istanbul u 25 di ferraghju. In u so discorsu di apertura, u presidente di UTIKAD Turgut Erkeskin hà sottolineatu l'impurtanza di e tecnulugia di l'infurmazione è a digitalizazione utilizata in l'industria logistica. Mencionendu i benefici di a digitalizazione in quantu à a rapidità è u costu in tutti i cumpunenti di a logistica, cumprese a dogana, Erkeskin hà dettu: "Oghje, se vulemu un flussu di prucessu veloce è efficiente, se vulemu riduce i nostri costi, duvemu spustà e nostre transacciones à a piattaforma elettronica. L'adattazione à l'infurmazioni trasferiti à l'ambiente elettronicu è i prucessi digitalizzati hè avà una cundizione indispensabile per stà davanti à a cumpetizione.
Tuttavia, affirmannu chì a digitalizazione di l'industria ùn hè micca limitata à l'eliminazione di l'usu di carta è l'automatizazione, u presidente di u Cunsigliu di UTIKAD Erkeskin hà dettu: "Parechje cuncetti novi sò entrati in a nostra vita in l'ultimi anni cù a digitalizazione. Per esempiu, cuncetti cum'è cuntratti intelligenti, ordini in linea posti in Internet, e-invoices, signature digitale, sistemi di seguimentu di veiculi, RFID, sistemi di cloud computing è e-AWB è e-TIR sò entrati in a nostra vita.
Enfatizendu l'impurtanza chì UTIKAD attache à u sughjettu, Erkeskin cuntinuò e so parolle cusì; "UTİKAD, cum'è l'urganizazione ombrella di l'industria logistica, include cumpagnie IT cum'è SOFT è Select, chì anu un interessu in a digitalizazione di l'industria logistica, è cumpagnie chì furniscenu servizii di sistema di collateral in linea cum'è SGS TransitNet. In u prucessu chì porta à e-Freight, u fattu chì e strutture chì servenu in u settore logisticu sò inseme custituisce un vantaghju impurtante per creà una mente cumuna ".
In l'articulu intitulatu "eUCP and Electronic Commerce Investments: E-Signature and Paperless Foreign Trade" scrittu da i docenti di l'Università di Commerce d'Istanbul in 2015 nantu à e-documenti, "I documenti di carta in u cummerciu esteru cuntinueghjanu à esse largamente utilizati. Siccomu i metudi di pagamentu classicu anu un effettu nantu à questu, a prisenza di diverse partiti in u cummerciu esteru, situatu in diversi paesi, hè ancu efficace. Soluzioni parziali in l'usu di documenti elettroni in u cummerciu esteru ùn dà micca risultati abbastanza. Dunque, ci hè bisognu di una suluzione cumpleta in quale tutti i partiti in u cummerciu esteru si riuniscenu ", revelendu a necessità di digitalizazione. L'attellu, cuncepitu in questu quadru cuncettuale, hè statu urganizatu da l'Università di Commerce di Istanbul, Facultà di Scienze Applicate Assistant Dean and International Logistic Department lecturer Assist. Assoc. Dr. Hè stata filmata sottu a moderazione di Murat Çemberci. In a prima sessione di u workshop, u membru di u Cunsigliu di UTIKAD Taner İzmirlioğlu, TOBB TIR è Ata Carnet Manager Aslı Gözütok, İTO Foreign Trade Practices Unit Director Bahriye Çetin, SİRİYOD Chairman Uğurhan Acar è TEB Foreign Trade Centers Consultant Abdurrap, rapprisentanu u settore bancariu Özalp è Anu fattu presentazioni nantu à i ducumenti utilizati è l'applicazioni attuali di e-documenti.
In a seconda sessione di l'attellu, Mustafa Emre Civelek, Lecturer à l'Università di Commerce d'Istanbul è Capu di u Prugramma di Aviation Ground Handling, hà presentatu una pruposta per un novu metudu di cummerciu esteru è pagamentu basatu annantu à un documentu unicu chjamatu "Certificatu di Cummerciu Esteru Integratu". Dopu, sta pruposta hè stata evaluata da i participanti nantu à l'effetti di l'usu di i ducumenti elettronichi nantu à tutti i stakeholder è i prucessi è u futuru di i sistemi di documenti elettronichi. U attellu hà finitu cù a decisione di cuntinuà u travagliu cù a participazione di tutti i partiti di u cummerciu esteru è a logistica, cumpresi i prucessi doganali, è di purtà u "Processu Integratu di u Cummerciu Esteru" à l'agenda in e plataforme internaziunali.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*