I fondi d'investimentu immubiliare seguenu da vicinu u settore di a logistica

Ilhami Akkum
Ilhami Akkum

I Fondi d'Investimentu Immubiliare (REIF) porranu una perspettiva tutta nova à l'industria logistica. İlhami Akkum, Direttore d'Investimentu di Omurga Portfolio, hà fattu dichjarazioni impurtanti nantu à i Fondi d'Investimentu Immubiliare (REIF). Espristendu chì anu esaminatu i centri di distribuzione logistica in modu chì i REIF sò usati più attivamente in Turchia cum'è à l'esteru, Akkum hà dettu chì a logistica di u cuntrattu hè a parte interessata più affidabile, inseme cù u settore di l'abitazione, in termini di rendimenti adattati per u risicu di l'inquilanu. Akkum hà dettu: "Una di e prublemi più sfida per i finanzii di u settore publicu è privatu hè a pruvisione di fondi per prughjetti di infrastrutture è superstrutture à grande scala. Attachemu una grande impurtanza à a valutazione di i prughjetti di centru logisticu di grande scala chì sò sviluppati da TCDD.

U putenziale logisticu in crescita

Rimarchendu chì i centri di distribuzione logistica sò un strumentu d'investimentu assai impurtante in u settore di l'investimentu immubiliare globale, Akkum cuntinueghja: "U voluminu d'investimentu immubiliare cummerciale globale, cumpresi i centri di distribuzione logistica, hè di circa 600 miliardi di dollari. Dirighjendu ancu un percentu di stu voluminu à u nostru paese pò avè assai effetti pusitivi. In u nostru paese, chì hè una basa logistica regiunale, u voluminu di l'affari di logistica di u cuntrattu hè in constantemente crescente simultaneamente cù u trafficu internaziunale. E transazzioni di e-commerce, invece, aumentanu più di a mità di l'annu precedente. L'istituzione di REIF, chì securitizerà i Centri Logistici TCDD, chì sò investimenti sustinuti è garantiti da u statu, creanu opportunità novi cumminendu a dinamica di a logistica immubiliare è di u cuntrattu. Cridemu chì stu putenziale creà un effettu dinamo per i REIF ".

Legislazione necessaria

Nutendu chì TCDD hà pensatu à custruisce un centru logisticu à 20 punti cù un altu potenziale di trasportu di carichi in cunnessione cù e zone industriali urganizate, Akkum hà dettu: "Qui, i spazii di carica è scaricamentu di containeru è di magazzini, parchi di camion, spazii bonded, uffizii, mantenimentu-riparazione. stazioni, stazioni di carburante è treni sò situati, ci saranu modi di furmazione, accettazione è spedizione. Questi centri sò Samsun, Uşak, Denizli, Köseköy, Halkalıhè stata messu in opera in Eskişehir è Balıkesir. I travaglii di custruzzione cuntinueghjanu in Bozüyük, Mardin, Erzurum, Mersin, Kahramanmaraş è İzmir. Ùn ci vole micca perde l'uppurtunità di includà i centri chì sò stati messi in opera in u quadru di a legislazione CMB, in u scopu di i REIF.

Investimenti di u settore logisticu di REIF in u mondu

I fondi IndoSpace gestiti da Everstone Capital è Realterm Global, basati in l'America di u Nordu, investenu in strutture industriali è logistiche in India. A dimensione tutale di i fondi chjusi IndoSpace I è II hè $ 584 milioni.

Un investitore internaziunale, The Real Estate gestisce una cartera di fondi di $ 3 miliardi da a so sede di Francoforte.

A cartera d'investimenti di FIBRA Macquarie Mexico hè principalmente custituita da pruprietà industriali. Genera ritorni regulari è cuntinui da più di 270 pruprietà in Messico.

Global Logistic Properties Limited hà apprussimatamente 52 milioni di metri quadrati di spazi logistici interni in a so cartera in Cina, Giappone, Brasile è USA. Più di 118 4 utilizatori in XNUMX cità beneficianu di sti facilità.

Vede: https://www.azestate.az

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*