U focu spaventoso in Aliaga

U focu spaventosu in Aliağa: U focu chì hè scoppiatu in l'area erbacea intornu à a stazione İZBAN Biçerova in u distrittu Aliağa di Izmir hà causatu un grande panicu.
Sicondu l'infurmazioni ottenute, un focu hà scoppiatu per un mutivu scunnisciutu à meziornu in u locu di Biçerova, à a riva di l'autostrada Çanakkale-İzmir. U focu, chì hà cuminciatu cù l'ignizione di l'erba secca, hà crisciutu in pocu tempu è si sparse à l'area di a Direzzione Logistica di a Republica di Turchia State Railways (TCDD) in Biçerova. U focu, chì si sparse rapidamente cù l'influenza di u ventu, s'avvicinò à i cuntenituri chì appartenenu à TCDD situati accantu à a prateria. L'equipaggiu di u focu hà fattu un grande sforzu per impedisce chì e fiamme si sparghjenu à i cuntenituri.
Mentre ùn ci era micca perdita di vita in u focu, chì hè stata spenta dopu à circa 1 ora di travagliu, cisterna di cimentu in l'area logistica, vechji cisterna d'acqua viotu, parechji pneumatici vechji è uni pochi d'arburi di fruttu in u circondu sò stati brusgiati. Circa 10 ettari di terra sò stati distrutti in u focu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*