Prughjettu di telecabina in Manisa à piena velocità

U prughjettu di a funivia in Manisa hè in piena evoluzione: hè statu infurmatu chì un prugressu significativu hè statu fattu in u travagliu di prughjettu nantu à a custruzzione di l'installazione di telecabina, chì hè stata aspittata da 40 anni, partendu da Uncubozköy in Manisa è finisce à a cima di Spil.

U travagliu cuntinueghja à piena velocità per rializà u Prughjettu di Cable Car, chì a ghjente di Manisa aspetta cun grande eccitazione. U sindaco di Şehzadeler Ömer Faruk Çelik hà fattu una dichjarazione annantu à u travagliu è u prucessu realizatu per implementà u prugettu. U sindaco Çelik hà annunziatu chì ci hè un prugressu significativu in u prughjettu di a funivia è hà dettu: "I prughjetti di custruzzione di l'alberghi sò stati finiti. Una cerimonia di ristrutturazione serà dopu. "In un periudu di 2-3 anni, sia l'alberghi è a funivia seranu cumpletati", disse.

MANİSA VINCERE
Enfatizendu chì Manisa hà da guadagnà un guadagnu significativu cù a custruzzione di a funivia, Çelik hà dettu: "Fà una seria cuntribuzione à u cummerciu, a visione è u turismu di Manisa. U puntu di partenza di a funivia serà u District di Uncubozköy, è u puntu finale serà a cima di Spil. Studii estensivi di fattibilità sò stati realizati in quantu à questu. L'impurtante hè di portà stu funiculu in a nostra cità. In questu rispettu, attachemu impurtanza à stu prughjettu. Seremu assai felici se u sognu di 40 anni di u populu di Manisa hè realizatu in u nostru tempu. Perchè avemu assai sforzu per seguità u prublema. Avemu seguitu da vicinu. "Se ùn avemu micca seguitu cusì da vicinu, parerebbe difficiule di ghjunghje à queste tappe oghje", disse.