Prestitu di 3 miliardi di dollari per u prughjettu di a ferrovia Etiopia-Djibouti

Prestitu di 3 miliardi di dollari per u prughjettu di a ferrovia Etiopia-Djibouti: u primu ministru cinese Li Kiqiang, chì hà fattu una visita ufficiale in Etiopia, hè statu ricevutu da u presidente Mulatu Teshome.

Sicondu una dichjarazione scritta da a Presidenza Etiopia, u Premier Chinese Li hà dichjaratu chì u so paese darà un prestitu di 3 miliardi di dollari à l'Etiopia per a fine di u prughjettu di a ferrovia trà Etiopia è Djibouti.

U primu ministru Li hà ancu spressu chì u so paese darà 300 milioni di yuan (circa 50 milioni di dollari) à u guvernu etiopiu per sustene i sforzi di sviluppu. Li hà dichjaratu chì 300 milioni di yuan seranu donati, è 3 miliardi di dollari seranu datu in forma di prestiti senza interessi.

Dichjarà chì hè cuntentu di i sviluppi chì hà osservatu in Etiopia, Li hà nutatu chì u so paese hà da travaglià per aumentà u sustegnu finanziariu à l'Etiopia.

U presidente etiopiu Mulatu Teshome hà dettu: "A Cina hè un cumpagnu in u sviluppu chì si svolge in Etiopia. E relazioni trà i dui paesi sò relazioni storichi basate nantu à u rispettu è u benefiziu mutuale. Cina dà un grande sustegnu à i prughjetti infrastrutturali cum'è l'autostrada, a ferrovia è a custruzzione di diga in Etiopia.

Enfatizendu chì e so rilazioni cù a Cina sò diventate un partenariatu strategicu, Teshome hà manifestatu u so desideriu di più sviluppu di queste relazioni.

U Premier Chinese Li, chì hè ghjuntu in Etiopia dumenica cum'è parte di a so tour in Africa, hè previstu di lascià u paese sta sera è visita Nigeria, Angola è Kenya.

 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*