Firmatu l'accordu internaziunale di trasportu stradale Turchia-Sudan

L'accordu internaziunale di trasportu stradale Turchia-Sudan hè statu firmatu: u Ministru di Trasportu, affari marittimi è cumunicazioni, Lütfi Elvan, hà dichjaratu chì a so pulitica di basa hè di liberalizà cumplettamente u settore di u trasportu è hà dettu: "U nostru scopu principale hè di furnisce trasportu gratuitu senza permessu è quota. , a condizione chì e cundizioni di cumpetizione uguali sò rispettate ".
U Ministru Elvan hà tenutu una cunferenza di stampa dopu a riunione cù u Ministru Sudanese di l'Ecunumia Naziunale è e Finanze, Bader Eldin Mahmoud Abbas, è a delegazione chì l'accumpagna.
Spieghendu chì u travagliu nantu à i permessi di transitu cuntinueghja cù i Stati membri di l'UE in u settore di u trasportu, Elvan hà dettu: "Alcuni paesi vicini membri di l'UE sò impegnati in pratiche chì distorsionanu a cumpetizione in u trasportu stradale. Sì sti pratiche ùn venenu micca à a fine, faremu i passi necessarii cum'è ministeru in u quadru di u principiu di reciprocità ".
Esprimendu chì u so scopu hè di liberalizà cumplettamente u settore di u trasportu, Elvan hà dichjaratu chì u trasportu gratuitu senza permessu è quota hè trà e so pulitiche principali, sempre chì e cundizioni di cumpetizione uguali sò soddisfatte.
Ricordendu chì l'"Acordu Internaziunale di Trasportu Stradale" hè statu firmatu cù i paesi 58 in a situazione attuale, u Ministru Elvan hà dettu chì l'accordi cù u Yemen, u Montenegro, u Maroccu è l'Egittu sò per esse firmati; Ellu disse chì e discussioni cù Libia, Algeria, Cina è Emirati Arabi Uniti cuntinueghjanu.
Elvan hà dichjaratu chì e relazioni Turchia-Sudan anu sviluppatu è u voluminu di u cummerciu hè aumentatu, è hà nutatu chì più di 100 cumpagnie turche operanu in questu paese.
Spieghjendu chì ùn ci era micca prublema in u trasportu marittimu dopu à l'accordu firmatu cù u Sudan in u 2009, Elvan hà dettu chì crede chì l'attività in questu campu avissi da guadagnà impulsu se l'accordu "portu surella" hè firmatu.
Indicà l'impurtanza di i voli quotidiani Istanbul-Khartoum di THY, Elvan hà dettu: "THY hà un picculu prublema cù u Sudan in quantu à u trasferimentu di soldi. Sò sicuru chì questu serà risoltu prestu ", disse.
Elvan hà aghjustatu chì sò pronti à sustene u Sudan in furnisce servizii postali in u campu di a cumunicazione.
- "Vulemu sviluppà a cooperazione strategica cù Turchia"
Bader Eldin Mahmoud Abbas, Ministru Sudanese di l'Ecunumia Naziunale è di i Finanzi, hà dettu chì un accordu serà firmatu chì cuntribuisce à a liberalizazione di u trasportu stradale in u so paese.
Espristendu chì u statu sudanesu è u presidente sustene u sviluppu di e relazioni cù Turchia, u Ministru Abbas hà dichjaratu chì in a so riunione cù u Primu Ministru Erdogan, u Sudan hà manifestatu u so desideriu di sviluppà a cooperazione strategica cù Turchia.
Dichjarà chì l'ingressu di i trasportatori turchi in Africa serà facilitatu cù l'accordu, Abbas hà dettu: "L'ingressu di e merchenzie turche in Sudan cuntribuisce à a prumuzione di Turchia è a diffusione di i prudutti turchi".
Abbas hà dettu chì volenu cooperà cù Turchia in i campi di u trasportu ferroviariu è di u fiume, è ancu di u trasportu marittimu.
U Ministru di l'Invitati hà ancu nutatu chì ci sò opportunità di privatizazione in tutte e zone di trasportu in Sudan è chì aspettanu l'affari è l'imprese turchi in u so paese per queste opportunità.
Dopu à a cunferenza di stampa, l'Acordu Internaziunale di Trasportu Stradale hè statu firmatu trà Turchia è Sudan.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*