L'autostrada Gümüşhane-Tirebolu hè chjusa per via di una frana

L'autostrada Gümüşhane-Tirebolu hè chjusa per via di una frana: A strada hè stata chjusa à u trasportu per via di a frana è a caduta di massi chì sò accadute nantu à l'autostrada Gümüşhane-Tirebolu.
Sicondu l'infurmazioni ottenute, dopu a forte precipitazione in tutta a pruvincia à a sera, a strada hè stata chjusa à i trasporti à mezzanotte per via di una frana è di enormi massi rocciosi caduti nantu à a strada à u primu chilometru di l'uscita di u tunnel di Kirazlık in u centru. cunfini di u paese di Kirazlık in u distrittu di Torul.
Dopu à l'incidentu accadutu à u chilometru 39 di l'autostrada Gümüşhane-Tirebolu, e squadre di l'Autostrade è di a Gendarmeria anu pigliatu e misure di sicurezza necessarie dopu a so prima ispezione è chjusu a strada à u trafficu in i dui sensi.
Mentre chì a strada hè prevista per esse riapertura à u trasportu dopu chì e squadre di l'autostrade travaglianu in a regione à a prima luce di a matina, hè statu amparatu chì i rinforzi di e macchine di custruzzione seranu fatti da e pruvince è distretti circundanti per via di a grande dimensione di e rocce. nantu à a strada.
Hè amparatu chì i veiculi attraversavanu a muntagna Zigana è ghjunghjenu à a spiaggia, soprattuttu perchè a strada usata da i camioni era chjusa.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*