Nove detenzioni in una investigazione di corruzzione ferroviaria in Spagna

Nove detenzioni in l'investigazione di corruzzione ferroviaria in Spagna: Nove persone sò state arrestate in u quadru di l'inchiesta lanciata contr'à l'allegazioni di corruzzione in certi prughjetti ferroviari in Spagna.

In u suspettu di corruzzione in certi prughjetti ferroviari in Spagna, una investigazione hè stata lanciata in un tribunale in Barcelona, ​​​​basatu nantu à i rapporti di l'uffiziu di u procuratore è a Corte di Conti. Mentre i cuntratti firmati da l'istituzione publica Adif, chì hè rispunsevuli di l'infrastruttura di e ferrovie, è una sucietà privata di custruzzione chjamata Corsan, eranu sottu à i riflettori, nove persone, trà i dirigenti è l'impiegati di Adif, sò stati arrestati in u quadru di u inchiesta.

Intantu, secondu u rapportu preparatu da a Corte di Conti è filtratu à a stampa spagnola, hè statu annunziatu chì l'appropriazione, chì hè stata determinata cum'è sei miliardi 2002 milioni d'euros nantu à a linea di trenu d'alta velocità Madrid-Barcelona chì hè stata fatta. trà u 2009 è u 822, hà aumentatu à ottu miliardi 31 milioni d'euros cù un aumentu di 966 per centu. Hè statu dichjaratu chì u bilanciu per a linea di treni d'alta velocità di 621 chilometri era inizialmente determinatu à sette miliardi 550 milioni d'euros, è dopu hè statu riduttu à sei miliardi 822 milioni d'euros.

In u prughjettu di a stazione di La Sagrera, chì hè stata cuminciata in Barcelona pocu tempu fà, u budgetu di 1 milioni d'euros hè statu riduciutu à 800 milioni d'euros, chì hà causatu cuntruversia.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*