Ministru Arslan: Diyarbakir hà bisognu à esse cunnessu cù e Regioni da u Trenu d'Alta Velocità

Ahmet Arslan
Ahmet Arslan

Ahmet Arslan, Ministru di i Trasporti, l'Affari Marittimi è a Comunicazione, hà dettu: "U terrurismu hè un fenomenu chì deve esse cummattatu in ogni locu in u mondu. Hè per quessa chì duvemu dumandà à tutti i paesi, in particulare a Germania, di luttà inseme. Ùn importa micca induve in u mondu hè, ùn importa da induve vene in u mondu ". disse.

Ahmet Arslan, Ministru di i Trasporti, l'Affari Marittimi è a Comunicazione, hà dettu: "U terrurismu hè un fenomenu chì deve esse cummattatu in ogni locu in u mondu. Hè per quessa chì duvemu dumandà à tutti i paesi, in particulare a Germania, di luttà inseme. Ùn importa micca induve in u mondu hè, ùn importa da induve vene in u mondu ". disse.

U Ministru Arslan, chì hè ghjuntu à Diyarbakir per fà diversi cuntatti, hà esaminatu i travaglii realizati à l'incrocio di l'aeroportu di Diyarbakir cù i deputati di u Partitu AK Galip Ensarioğlu è Ebubekir Bal.

Arslan, chì diventò dopu u guvernatore, hà scontru cù u guvernatore Hasan Basri Güzeloğlu.

U Ministru Arslan, in una dichjarazione à i ghjurnalisti quì, hà manifestatu u so piacè di esse in a cità.

Dichjarà chì cum'è u Ministeru, realizanu assai studii in a pruvincia è chì ci sò 10 prughjetti attualmente in corso, Arslan hà dettu: "U costu apprussimativu di questi hè di 2 miliardi di lire, è avemu passatu 800 milioni di questu finu à avà. Spergu chì averemu spesu a parte restante in u scopu di i nostri prughjetti chì saranu finiti quist'annu, l'annu prossimu è in 2019 ". disse.

Prughjetti di l'autostrada

In riferimentu à i studii realizati nantu à e cunnessione autostradale cù Diyarbakır è e pruvince circundante, Arslan hà dettu:

"U sviluppu di Diyarbakir significa u sviluppu di a parti sud-est di u nostru paese è a crescita di l'ecunumia di u nostru paese. Noi, cum'è u Ministeru di i Trasporti, l'Affari Marittimi è a Comunicazione, avemu investitu 15 miliardi 3 milioni in Diyarbakir in l'ultimi 375 anni. Mentre chì 2002 chilometri di asfaltu caldu sò stati fatti in 80 anni prima di u 2,5, ci sò 225 chilometri di asfaltu caldu oghje. Mentre era 44 chilometri di strade divise, l'avemu aumentatu à 412 chilometri. Ùn simu cuntentu di questu, ùn seremu micca cuntentu. U nostru scopu hè di cunnette Diyarbakır cù una strada divisa è asfaltu caldu, è tuttu u travagliu nantu à questu tema hè ghjuntu à a tappa finale ".

Attachemu una grande impurtanza à l'accessu di Diyarbakır in ogni locu.

Rimarchendu chì ci hè unità, sulidarità è fratellanza in sta geugrafia dapoi mille anni, Arslan hà enfatizatu chì quelli chì ùn pudianu suppurtà, è quelli chì vulianu debilitatu u paese per quessa, ùn sò micca stati inattivi per minà l'unità è a sulidarità.

"Grazie à Diu, a ghjente di Diyarbakir è a ghjente di u nostru paese anu riclamatu questu per mille anni perchè sanu ciò chì significa sta unità è l'unione. L'ultima volta chì hà dichjaratu chì era u 15 di lugliu ". Arslan hà dettu:

"Cù a cuscenza di l'impurtanza di sta unità è inseme, realicemu è cuntinuemu à realizà travaglii chì purteranu a stella brillanti Diyarbakır, sta regione, è sta regione assai più luntanu. Hè per quessa chì attribuimu una grande impurtanza à l'accessu di Diyarbakır in ogni locu cù autostrade, strade divise è asfaltu caldu. Hè per quessa chì avemu custruitu un terminal assai mudernu in Diyarbakır chì furnisce l'accessu à 5 milioni di passageri annu. Mentre 200 mila persone viaghjanu annu, oghje più di 2 milioni di noi viaghjanu annu. Avemu fattu un prugressu significativu in questu sensu, è cuntinuemu à fà cusì ".

Diyarbakir deve esse cunnessu cù e regioni cù un trenu d'alta velocità

Dichjarà chì dopu à tutti l'investimenti fatti in autostrade, s'ellu ùn cunnetta micca Diyarbakir à altre regioni è u mare cù e ferrovie, u Ministru Arslan hà dettu: "Femu ancu ciò chì hè necessariu per quessa. Avemu finitu a cunnessione di a zona industriale urganizata à a linea ferroviaria l'annu passatu, è hè stata messa in serviziu. Diyarbakir ùn hè micca cuntentu di questu, ùn serà micca cuntentu. Diyarbakir deve esse cunnessu cù e regioni da un trenu chì trasporta i passageri è e merchenzie à una vitezza di 200 chilometri. U prughjettu di l'indagine cuntinueghja nantu à u corridore principale sopra Elazig. Diyarbakir hà da andà à Mersin, Adana, à u mare via Sanliurfa, è da quì à Istanbul via Konya. U nostru scopu hè di spegne u focu intornu à noi, per eliminà i disordini intornu à noi. Facemu tuttu nantu à questu. Quandu culligaremu Diyarbakır à u sudu via Mardin, puderemu andà finu à u Hejaz. U so prughjettu cuntinueghja. Speremu, facemu a nostra parte ancu nantu à a ferrovia. Ci hè una linea ferroviaria Diyarbakir-Mardin-Mazidagi. Fà cunnessione à l'industria ci hè ancu un prughjettu assai impurtante. Darà una cuntribuzione assai impurtante à l'ecunumia di a regione in quantu à u trasportu. Hè impurtante sia per Diyarbakır sia per Mardin. Avemu purtatu u travagliu à a tappa finale ", disse.

In riferimentu à l'investimenti fatti in cumunicazione in a cità, Arslan cuntinuò e so parolle cusì:

"Mentre ùn ci era micca abbonati in Internet à banda larga, 909 mila persone anu abbonatu oghje. Questu hè impurtante. L'infrastruttura di fibra ottica hè stata aumentata da 323 chilometri à più di 5 mila chilometri. In u risultatu, u numeru di scole à quale furnimu serviziu Internet cunnessu ADSL hè aumentatu à 599. Speremu di cuntinuà à aumentà. In novu, avemu aumentatu u numeru di stazioni di basa mobile da 137 à 2 per aumentà a qualità di trasportu è accessu di a regione. U prucessu di furnisce un serviziu di qualità 168 G à i lochi cù a pupulazione bassa è a poca ricezione di i telefoni cuntinueghja. Avemu fabricatu queste stazioni di basa in u locu è naziunale in Turchia. I preparazioni cuntinueghjanu. Spergu chì avemu principiatu u travagliu chì porta u serviziu à u livellu 4.5 G à 799 punti in tuttu u paese. Cuntinuemu sti studii in i lochi induve a qualità di a ricezione di u telefunu hè bassa in Diyarbakir ".

U terrurismu hè un fenomenu chì deve esse cummattatu induve hè in u mondu.

Mencionendu chì anu realizatu grandi prughjetti micca solu in Diyarbakır, ma ancu in parechje pruvince di Turchia, Arslan hà dettu:

"Cumpletemu i corridori di trasportu internaziunale. Facemu u cummerciu mundiale accessibile à i mercati di destinazione attraversu Turchia. Un prugressu considerableu hè statu fattu in questu sensu. Questu hè esattamente a sentenza impurtante chì u cummerciu mundiale hè purtatu à traversu Turchia è u valore aghjuntu creatu quì resta in Turchia cum'è l'ingudu di Turchia attraversu Turchia. Questu hè cuminciatu à disturbà alcune persone. Per quessa, ci sò state dichjarazioni per impediscenu tutti i prughjetti maiò in Turchia. 'U terzu ponte. Per via di u terzu aeroportu. Forsi Istanbul-Izmir. "Perchè ùn deve esse fattu questi?" Perchè significanu u rinfurzamentu di Turchia. Ùn si cuntentavanu ancu di quessa, cummettenu ogni tipu di tradimenti chì dannu l'unità, a sulidarità è a fratellanza di Turchia.

Attendendu l'attenzione à a necessità di cumbatte u terrurismu in ogni paese, Arslan hà dettu: "Supportanu ogni tipu di tradimentu, ogni tipu di terrurismu è terroristi quì è quì in Germania per chì l'unità, a sulidarità è a fratellanza di a Turchia seranu disturbate. 'Perchè?' U terrurismu hè un fenomenu chì deve esse cummattutu in ogni locu in u mondu. Hè per quessa chì duvemu dumandà à tutti i paesi, in particulare a Germania, di luttà inseme. Ùn importa micca induve ellu hè in u mondu, ùn importa induve vene in u mondu ". utilizatu l'espressioni.

"S'ellu ci hè u terrurismu, deve esse cummattatu cumplettamente"

Arslan hà dichjaratu chì a Turchia prova di sustene l'oppressi in Arakan, cum'è hà abbracciatu i Siriani, è hà dettu: "Se ci hè una vittima, deve esse cummattuta in tuttu". dicemu. Dicemu chì se qualchissia mori di fame in qualchì locu, ma ci hè ancu u terrurismu, deve esse fatta una lotta tutale. utilizatu l'espressioni.

Dichjarà chì anu realizatu tutti i prughjetti necessarii per a continuazione ininterrotta di u sviluppu è u sviluppu di Turchia, Arslan hà dettu chì i prughjetti di u mondu ùn sò micca realizati solu in Istanbul, Çanakkale, Izmir o Ankara.

Spieghendu chì anu implementatu prughjetti in Diyarbakır, Batman, Şırnak è Kars, Arslan hà dettu chì tutti si sustenenu è sò prughjetti chì portanu u sviluppu regiunale.

Ùn sustene micca l'azzioni chì disturbanu a pace di a regione.

Dicemu à tutti in u mondu: "Lasciate Diyarbakir cuntinuà à esse a capitale di a pace, cum'è era in u passatu, è à esse a locomotiva di a regione". Chì u sviluppu di Diyarbakır cuntinueghja à sparghje in e pruvince circundante. Per piacè ùn ghjunghje micca à a nostra unità, sulidarità è fratellanza. Ùn pruvate micca di sbulicà e cose. U nostru populu ùn hè micca cascatu in queste trappule per mille anni, è ùn anu micca. Cum'è u 15 di lugliu, pigliemu in piazza quandu l'avvene è l'indipendenza di u nostru paese hè in ghjocu, cù a cuscenza d'esse una nazione, senza riligione, lingua, etnia, razza o setta. Dopu quì, scenderemu se ne necessariu. Per piacè ùn impegnate micca in azioni chì disturbanu a nostra pace. Per piacè ùn sustene micca atti chì disturbanu a pace di sta regione sustenendu i terroristi è l'urganisazioni terroristi quì è quì in Germania. Per piacè sustene quelli chì volenu causà u caosu in Siria è disturbà a pace di Turchia, è per piacè ùn fate micca queste persone più vittime. Sia a regione è a nostra regione anu bisognu di pace, armunia è fratellanza. Vuliu dà stu missaghju soprattuttu da Diyarbakır.

1 Comment

  1. Hè assai faciule di cunnette Diyarbakır, Malatya è Elazığ à l'asse YHT utilizendu solu a linea esistente, basta à caccià e curve di a linea Sivas-Diyarbakır è elettrificà a strada. Pudete ancu fà questu cum'è un prughjettu di l'UE. Cusì, emerge una linea HT cù una vitezza media di 150-200 km trà Samsun-Batman cù Sivas mid-axis. Pudete ancu cumissioni u primu HT naziunale in questa linea.

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*