U presidente Atilla dumanda u sustegnu di u ministru Arslan per a ferrovia sotterranea

U Ministru di i Trasporti, l'Affari Marittimi è a Comunicazione Ahmet Arslan hà visitatu u Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Diyarbakır Cumali Atilla in u so uffiziu. Sindaco Atilla, chì hà datu infurmazioni à u Ministru Arslan nantu à i travaglii realizati da a Municipalità Metropolitana, hà dumandatu u sustegnu di u Ministru Arslan in quantu à u novu prughjettu creatu per a linea appartenente à a Ferrovia Statale in a cità.

U Ministru di i Trasporti, l'Affari Marittimi è a Comunicazione Ahmet Arslan, chì hè ghjuntu à Diyarbakir per fà diversi cuntatti, hè statu accoltu à l'aeroportu da u sindaco metropolitanu di Diyarbakir Cumali Atilla, è ancu u guvernatore Hasan Basri Güzeloğlu è i funzionari civili. U sindaco Atilla, u ministru Arslan è u so entourage anu esaminatu i travaglii realizati da a municipalità metropolitana in l'intersezione di l'aeroportu di Diyarbakır.

U ministru Arslan è u guvernatore Hasan Basri Güzeloğlu, i parlamentari di u Partitu AK Diyarbakır Galip Ensarioğlu è Ebubekir Bal anu visitatu u sindaco di a municipalità metropolitana di Diyarbakır Cumali Atilla in u so uffiziu. U presidente Atilla hà accoltu u ministru Arslan è u so entourage à a porta di u protocolu. U Ministru Arslan hà firmatu u libru d'onore.

U presidente Atilla è u ministru Arslan, chì dopu hà pigliatu u postu, si sò riuniti per un tempu quì. Esprimendu a so satisfaczione per a visita, u presidente Atilla hà ringraziatu u Ministru Arslan per u so sustegnu dapoi u so postu.

U presidente Atilla hà dumandatu u sustegnu per u novu prughjettu

U sindaco Atilla, chì hà infurmatu u Ministru Arslan nantu à i travaglii realizati da a Municipalità Metropolitana, hà ringraziatu u Ministru Arslan per l'appruvazioni è l'offerta di u prugettu per l'arrangiamentu di l'entrate di a cità. U presidente Atilla hà dettu: "Ci hè una linea ferroviaria statale chì passa per mezu di a nostra cità. Ci sò passaghji à livellu in 11 chilometri è 30 zoni. Dui di sti passaghji à livellu anu cavalcate. Unu di elli hè statu messu in serviziu, è l'altru hè in custruzzione. Ma vulemu; Invece di tali passaggi in 30 regioni, a linea di 11 chilometri deve esse pigliata sottu terra cù un prughjettu à longu andà chì eliminerà u prublema di trafficu di Diyarbakır. A nostra priorità hè a salvezza di a vita è a pruprietà. Un spaziu di circa 38 ettari serà furmatu nantu à questu. Un caminu per caminari è una banda verde seranu furmati annantu à questa zona, cumpresa a strada di bicicletta. Questu aghjunghjera bellezza è estetica à a cità. Cù sta linea chì hè stata presa in terra, a linea di trenu à alta velocità serà ancu un travagliu preliminare in u futuru.

"I boni ghjorni aspettanu Diyarbakir"

Parlendu dopu, u Ministru Arslan hà dichjaratu chì u so scopu hè di serve a ghjente è hà dettu: "Se pigliate a rispunsabilità per un compitu orientatu à u serviziu, a vostra azzione è u travagliu chì implementerete deve esse in questa direzzione. In questu sensu, vi damu ogni tipu di sustegnu. Perchè sapemu chì; Cù stu compitu chì avete assumatu, site serve Diyarbakir, u populu di Diyarbakir. Esattamente ciò chì vulemu fà è cumu avemu fattu finu à avà. U nostru scopu hè di serve u nostru populu. Servite u nostru populu cù a rispunsabilità di u vostru duvere. Facemu sempre è cuntinuemu à fà tuttu ciò chì hè necessariu per aumentà u cunfortu di vita di a ghjente di a nostra cità è per spustà Diyarbakır ancu più in termini di pianificazione urbana. Quandu si cunsiderà a nova linea di treni d'alta velocità di Diyarbakır in almenu trè assi, stu prughjettu serà evaluatu cumplettamente inseme à i prughjetti di treni à alta velocità. Agiscemu inseme secondu u risultatu. I boni ghjorni aspettanu Diyarbakir. A ghjente di Diyarbakir hà vistu cù i so ochji chì quelli chì anu pigliatu a rispunsabilità in u passatu travagliavanu per altri scopi è chì ùn hà micca pensatu à Diyarbakir per Diyarbakir. In questu sensu, u dirittu di u populu di Diyarbakır, u dirittu chì ùn hè micca statu liberatu finu à avà, serà liberatu. Continueremu à serve Diyarbakır assai bè. Cum'è u Guvernu Centrale, facemu ciò chì hè necessariu senza separà ogni locu da nudda parte, ma hè un prublema chì vulemu è sustenemu à i guverni lucali per fà u travagliu bè cum'è parte di e so rispunsabilità ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*