L'affari di Kars aspettanu i passi da piglià per u centru logisticu è a zona libera

L'affari di Kars aspettanu i passi da piglià per u centru logisticu è a zona libera: l'Associazione di l'Industriali è di l'Imprenditori di Kars Caucasus (KARSİAD) si scontra cù i membri di u cunsigliu di a Camera di Cummerciu di Kars (KATSO) in una riunione di colazione. L'agenda di a riunione, induve i passi da piglià per Kars sò stati discututi, era u centru logisticu è a zona libera. Mentre l'affari dichjaravanu chì ancu u prughjettu di u centru logisticu ùn hè micca statu ancu disegnatu, anu indicatu chì a zona libera hè oltre i sogni per a so pruvincia.

A riunione di colazione tenuta in a sede di KARSİAD hà iniziatu cù u presidente di KATSO, Fahri Ötügen, è u presidente di KARSİAD, Sultan Murat Dereci, esprimenu a so pena per l'incidentu doloroso in u distrittu di Soma di Manisa. Allora era u tempu di colazione. Dopu à u colazione, hè statu dichjaratu chì ancu u prughjettu di u centru logisticu, chì era nantu à l'agenda in ogni elezzione è chì i fundamenti si dicenu chì sò stati posti in l'annu in l'alizzioni 2012, ùn hè micca statu ancu disegnatu.

U Sicritariu Generale di KARSİAD, Fatih Baş, hà dettu chì anu intesu chì i sforzi sò stati fatti per Kars per diventà un centru logisticu è chì travaglianu per finalizà e dumande di u centru logisticu, chì anu fattu un pocu di prugressu in a prima tappa. Ellu hà dichjaratu chì in seguitu, e cundizioni di a Zona Libera pò esse esaminata è u prugettu pò esse designatu è finalizatu in linea cù i so cuntributi à Kars. Baş hà dettu: "Avemu fattu una decisione cumuna cù KATSO è urganizeremu un viaghju in uni pochi di pruvince cù centri logistichi è zoni liberi u più prestu pussibule. Averemu infurmazione da l'affari di quì. È stabiliremu una mappa stradale in cunseguenza ". disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*