U sviluppu di e ferrovie cumpierà a maiò parte di e lacune

U sviluppu di e ferrovie cumpierà a maiò parte di e lacune: u presidente di l'Associazione di l'Esportatori di u Mari Neru Orientale (DKİB), Ahmet Hamdi Gürdoğan, hà attiratu l'attenzione nantu à i prublemi ligati à a situazione di a logistica in u mondu è a so impurtanza in quantu à u cummerciu internaziunale in u panel nantu à i sviluppi in u mondu. a Regione TR 90 a settimana passata.

Gürdoğan hà dettu chì cù a trasfurmazioni di a cumpetizione glubale trà i paesi in una cumpetizione glubale interregionale, a cumpetitività à scala regiunale hà guadagnatu impurtanza. U presidente di DKİB, Gürdoğan, hà dichjaratu chì u cummerciu internaziunale hà u più grande impattu annantu à l'aumentu di u vantaghju cumpetitivu: "Considerendu l'impattu di u cummerciu internaziunale nantu à a competitività di i paesi è di e regioni, u redditu naziunale è u benessere ecunomicu, u trasportu internaziunale è i servizii logistichi, investimenti in infrastrutture di trasportu realizati, forza di travagliu qualificata, visione di u trasportu glubale è regulazioni legali chì facilitanu u cummerciu acquistanu una grande importanza".

Dichjarà chì u sviluppu di l'opportunità di trasportu / logistica hè ghjuntu à u primu postu cum'è un strumentu impurtante per facilità u cummerciu esteru è aumentà a competitività, Gürdoğan hà dettu: Hè una valutazione ".

Enfatizendu chì a maiò parte di i 20 porti più affollati di u mondu sò situati in a regione asiatica, Gürdoğan hà cuntinuatu e so parolle cusì: "U sviluppu di a Cina, chì hè diventata un attore glubale, affetta micca solu a regione asiatica, ma tutti i paesi di u mondu. In particulare u recente tassu di sviluppu ecunomicu vertiginu di a Cina è altri indicatori indicanu sta regione cum'è a "fabbrica di u mondu". Cum'è in altri esempi, quandu i figuri di l'esportazione di l'ultimi 10 anni di Singapore, chì hè cunnisciutu com'è u paese cù u portu di trasferimentu più trafficatu in u mondu, sò esaminati, si vede chì l'effettu di u so successu in logistica nantu à l'esportazioni hè evidenti. . L'esportazioni, chì eranu 2003 miliardi di dollari in u 278,6, anu righjuntu 2013 miliardi di dollari à a fine di u 513,3 ".

Spieghendu chì l'industria logistica in Europa hà una longa storia è hè cunsiderata u più sviluppatu di i so pari in u mondu, Gürdoğan cuntinuò e so parolle cusì: "Ci sò trè categurie di facilità di distribuzione in Europa: Quessi sò; Centri di distribuzione europei cù flussi à i clienti o centri di distribuzione regiunale o naziunale affiliati situati in parechji paesi europei; Centri di Distribuzione Regiunale chì serve tipicamente un numeru di paesi vicini (per esempiu, Spagna, Portugallu è Francia meridionale) è Centri di Distribuzione Naziunale chì copre i mercati lucali in un paese. In Europa, i centri di distribuzione sò principarmenti cuncentrati in l'Olanda, Francia, Regnu Unitu è ​​Germania. Questi quattru paesi inseme custituiscenu più di 300 per centu di i circa 50 centri di distribuzione. Quessi sò seguiti da Spagna, Belgio è Pulonia, è questi paesi cuntanu u 20 per centu di u tutale ".

STATUS DI TURCHIA IN LOGISTICA

In quantu à a valutazione di u settore logisticu in Turchia, Gürdoğan hà dettu: "A seguente realità emerge in questu sensu. A necessità di spazii di paesi di logistica cresce ghjornu per ghjornu per accelerà a crescita in u settore logisticu è per avè una struttura cumpetitiva cù i paesi di u mondu, oghje, induve a dependenza di u sistema di trasportu à un modu unicu hè diminuite è cuncetti cum'è u trasportu intermodale è cumminatu anu guadagnatu impurtanza.

U NOSTRE PAESE ùn pò micca aduprà i so vantaghji

Spieghendu chì u nostru paese ùn hà micca pussutu aduprà i so vantaghji abbastanza per diventà una basa logistica, Gürdoğan hà dettu: "A Turchia, chì hè capace di distribuisce à i mercati in a so regione per via di a so situazione geografica, ùn pò micca riesce à u ritmu desideratu. à e carenze in e lege esistenti, à l'infrastruttura insufficiente è à l'incapacità di l'autorità competenti di utilizà queste opportunità abbastanza. A regulazione di Turchia di e carenze in e lege esistenti, a so orientazione à l'investimenti necessarii per u settore, dendu più impurtanza à u settore, è u cumpletu di u pianu maestru di logistica Turchia, chì hè realizatu principalmente sottu a coordinazione di parechji Ministeri è ONG. di u settore è a Presidenza di u Cunsigliu di l'Assemblea di l'Esportatori Turchi, è chì u documentu di strategia hè stata annunziata, serà implementatu dopu à u cumpletu di u pianu maestru di a logistica. Hè previstu di avanzà ancu u so potenziale cummerciale traspurtendu e merchenzie di u settore. paesi in a so geografia cù e pulitiche ".

U SETTORE DEVE ESSERE STRUTTURATO PER AUMENTA L'EFFICIENZA È L'EFFICIENZA

Gürdoğan hà dettu chì a Turchia per avè una pusizioni efficace in u mercatu logisticu mundiale, u settore deve esse strutturatu per aumentà l'efficienza è l'efficacità, è l'investimenti adattati devenu esse fatti in tempu.

Spieghendu chì hè ancu impurtante per attivà l'usu di tecnulugia cum'è l'equipaggiu mudernu è ecunomicu, l'informatica è a cumunicazione cù a cooperazione di i settori publicu è privatu, Gürdoğan hà cuntinuatu e so parolle cusì: U settore logisticu hè in casa di più di 2023 500 grande è privatu. picculi imprese cù un voluminu di 90 miliardi di dollari. Ancu s'è u settore hà attraversatu tempi relativamente cunflitti per via di a crisa ecunomica in Europa è di i prublemi in u Mediu Oriente, hà chjusu 2 cù una crescita di circa 2013 per centu vultendu à novi mercati. I servizii di logistica esternalizzati custituiscenu circa 10 per centu di u mercatu turcu cù una dimensione di 36 miliardi USD.

U SVILUPPU DI FERROVIA COPRI DEFICIENTI IMPORTANTI

Sicondu l'infurmazioni datu da Gürdoğan, "U sviluppu di e ferrovie trà i prughjetti cù un budgetu di 2023 miliardi di dollari finu à u 23,5 in u settore logisticu cumpensà una di e carenze impurtanti di u settore logisticu turcu. Cù a fine di u Passaghju di u Tubu Ferroviariu, u Prughjettu Marmaray, chì passa sottu à u Bosforu, i benefizii di i prughjetti diventeranu più capisci. Un altru prughjettu infrastrutturali impurtante hè a linea ferroviaria Kars - Tbilisi - Baku è l'integrazione di a regione cù u Mari Neru Orientale - a Ferrovia Asiatica à a Terminal Doganale, chì hè in custruzzione in Batumi, è serà inevitabbile per u trasportu ferroviariu di Turchia. spenta."

Sicondu Gürdoğan, "Grazie à u fattu chì a cunnessione ferroviaria per esse integrata in a regione in Samsun si estende à Batumi, u nostru paese serà inclusu in questa catena è ghjunghjerà i so scopi in u cummerciu di trasferimentu è di transitu in modu più vantaghju da questu. significa. Ancu s'è l'attuale rete di trasportu in Turchia hè daretu à i normi EU-27, soprattuttu in quantu à a densità di autostrade, strade è ferrovie, l'esistenza di un settore logisticu chì cumpensà e so carenze cù a so reta d'investimentu è i so miri si senti. Inoltre, u settore logisticu turcu, chì hè u capu di l'Europa cù a so flotta di 55 mila veiculi in u trasportu stradale, pò esse trà a logistica giganti di l'Europa cù strutture più muderni. Mentre u voluminu di u settore logisticu, chì hà righjuntu 8 trilioni di dollari in u mondu, hè stagnatu dopu à e crisi, u voluminu di u settore logisticu di 90 miliardi di lire di Turchia hà a capacità di crecerà finu à 3 volte stu volumi in i prossimi 3 anni. Da una perspettiva regiunale; A nostra Regione TR90, chì hè una attrazione regiunale in u trasportu è a produzzione è situata nantu à e strade internaziunali, aerei è marittimi, hè in una pusizioni per agisce cum'è un ponte in u cummerciu trà l'Asia è l'Europa. Cunsiderendu u fattu chì l'impurtanza di a logistica in u cummerciu esteru hè innegabile, se una valutazione hè necessaria nantu à u rendiment di u cummerciu esteru di a regione: Sicondu i dati ricevuti da u Ministeru di l'Ecunumia, basatu annantu à a distribuzione di l'esportazione di a Regione TR2013 in 90 , 90 pruvince (Trabzon, Rize, Artvin, Giresun) in a classa di regione statistica di a Regione TR6 sò cunsiderate. , Ordu è Gümüşhane) l'esportazioni in u 2013 ammontavanu à $ 1.992.512.571, è si vede chì a Regione si trova in u 26u postu trà l'altri 2 Regioni Livellu12. ."

Gürdoğan hà dichjaratu chì, in a distribuzione settoriale di l'esportazioni di a Regione TR90, a nocciola è i prudutti occupanu u primu postu cù una parte di 50,42 per centu, i prudutti di frutta è verdura fresca cù una parte di 14,92 per centu, è i prudutti minerali è metalli cù una parte di 13,69 per centu. .

Sicondu l'infurmazioni datu da Gürdoğan, "In u 90, l'esportazioni sò state fatte in 2013 paesi diffirenti da a regione TR126, è i primi cinque paesi esportatori eranu rispettivamente a Federazione Russa, a Germania, l'Italia, a Republica Populare Chine è a Georgia. In u ranking di u gruppu di paesi, i paesi di l'Unione Europea sò seguiti da a Cumunità di Stati Indipendenti. In una basa di produttu, a maiò parte di avellana è i so prudutti è frutti è ligumi freschi sò stati esportati in questi paesi. In cunsiderà u numeru di cumpagnie exportatrici in a Regione TR90, si vede chì ci hè statu un aumentu significativu in u numeru di cumpagnie esportatrici in a Regione trà l'anni 2002-2013. U nùmeru di cumpagnie exportatrici righjunghji 481 in 2013 in Trabzon, chì hà u più grande numaru di cumpagnie exportatrici in a Regione, induve si trovanu 216 cumpagnie exportatrici. Trabzon ospita circa 90 per centu di e cumpagnie esportatrici in a Regione TR45 in quantu à u numeru di cumpagnie esportatrici. Artvin seguita Trabzon cù una parte di 18 per centu. A cumpagnia menu esportatrice hè situata in Gümüşhane. Rize hè situatu in a nostra regione TR90 cum'è una pruvincia cù e più alte esportazioni minerali in Turchia ".

VANTAGGI DI A REGIONE IN TERMI DI LOGISTICA

Spieghendu chì a regione hà vantaghji impurtanti da un puntu di vista logisticu, Gürdoğan cuntinuò e so parolle cusì: "A regione hè un ponte trà l'Asia-Europa è u Mar Neru-Mari Mediterraniu da un puntu di vista geostrategicu è si trova à l'intersezzione. di trè cuntinenti. Da stu puntu di vista, u nostru paese è a Regione di u Mari Neru Orientale; Hè in un locu assai convenientu in quantu à a logistica internaziunale, postu chì pò esse un centru di distribuzione è cullizzioni (trasferimentu) per i paesi di l'Europa, i Balcani, u Mari Neru, u Caucasu, u Caspiu, l'Asia Centrale, u Mediu Oriente. è l'Africa di u Nordu. U trasportu regulare di cuntainer da a nostra cità di Trabzon, chì hè u centru di a regione TR90, à i punti di destinazione più impurtanti di u mondu, hà una grande cuntribuzione à a crescita di u nostru cummerciu internaziunale è a preferenza di u portu di Trabzon in u trasportu di transitu. cummerciu internaziunale. Da a Regione per Strada; Hè faciule ghjunghje à tutte e destinazioni di u mondu per via di linee di container è rotte maritime à l'Occidenti è i Balcani, Iran, Iraq, Siria, Giordania, Russia, Georgia, Republica Turca, Mediu Oriente è paesi di u Golfu. In questu cuntestu, u Settore Logisticu in a nostra regione, chì hà una pusizioni vantaghjina in logistica è trasportu, hè diventatu un settore estremamente impurtante in quantu à a dinamica lucale è à a situazione geografica. Stu putenziale deve esse trasfurmatu in un vantaghju cù infrastruttura logistica muderna è facilità ".

Sicondu l'infurmazioni datu da Gürdoğan, "Da u puntu di vista di l'opportunità di logistica glubale, u fattu chì i porti di a regione sò inclusi in u prughjettu TRACECA, chì hè chjamatu prughjettu di rivitalizazione di u corridore est-ovest, avarà una funzione assai impurtante in u trasportu trà l'Asia è l'Europa in u futuru pare cunfirmà. In più di u prughjettu di u Corridor di Trasportu Europa-Caucasu-Asia (TRACECA) di a regione, l'Organizazione di Cooperazione Ecunomica di u Mar Neru (KEI), u Prughjettu Transeuropeu di l'Autostrada Nord-Sud (TEM), l'Organizazione di Cooperazione Economica (ECO), a Rete Internaziunale di E-Roads. , Asia è Pacificu U fattu chì si trova vicinu à parechji accordi internaziunali è prughjetti cum'è a Cummissione Ecunomica è Suciali (ESCAP), u Prughjettu VIKING è u Corridor Ferroviario Nordu punti à altre opportunità impurtanti di a regione in a logistica glubale. Per quessa, ci vole à fà attrattivi e pruvince è l'entroterra di a regione fendu certe infrastrutture per attivà l'esperienza è a cunniscenza di e pruvince regiunale in logistica è u putenziale di vantaghju di prossimità giugrafica. In questu cuntestu, cù un centru logisticu chì deve esse stabilitu in a Regione, ci hè l'uppurtunità di fà e pruvince di a Regione i centri di fornitura è trasferimentu di l'Europa, u Mediu Oriente è l'Asia ".

Sicondu Gürdoğan, "A porta di cunfini Kazbegi-Verhni Lars, chì furnisce una strada di transitu attraversu Georgia à a Federazione Russa, hè stata aperta, a pussibilità di apre a porta Abkhazia, chì furnisce u passaghju à a Federazione Russa attraversu Georgia-Abkhazia. à longu andà, è cù l'apertura di sta porta, serà 6 Serà pussibule ghjunghje à a Federazione Russa per strada ogni ora. In novu, a pussibilità di apre a porta di l'Ossetia Meridionale, chì hè una terza porta chì furnisce a transizione à Russia attraversu Georgia, a pussibilità di apre i porti di Sochi o Adler à u trafficu di merchenzie, possibbilmente dopu à 2014, i prublemi pulitichi sperimentati in u Mediu. Est in l'anni à vene, cum'è in l'anni passati, è chì sò prubabilmente cuntinuà. A causa di u fattu chì u transitu passa à l'Asia Centrale è a Republica Turca attraversu questi paesi diventanu risicatu, hè assai prubabile chì questi transiti seranu diretti à Kazakistan-Turkmenistan in ferry da Trabzon-Georgia-Russia (via Kazbegi-Verhni Lars Border Gate) è Makhachkala di Russia nantu à a costa Caspian. A so estensione à a Cina per strada farà a Regione TR90 logisticamente attrattiva. In più, a pussibilità di u trasportu finu à a Cina si svilupparà per mezu di sta linea, chì purterà i carichi chì tornanu da a Cina à l'Europa per esse fatti da a nostra Regione. Perchè, i carichi chì vanu da a Cina à i paesi europei ponu esse spediti da a linea di container in un minimu di 40 ghjorni. I carichi da esse trasferiti à u centru logisticu per esse stabilitu in a nostra regione per strada sopra sta linea daranu l'uppurtunità di esse mandati in Europa è i so paesi di l'internu in un tempu più cortu da u centru logisticu previstu per esse stabilitu cù a linea di container esistente. . Inoltre, grazia à un centru logisticu chì serà creatu cù tutte e pussibulità infrastrutturali, tenendu in contu l'esempi di u mondu, ci hè ancu l'uppurtunità di u cummerciu di transitu di e carichi di a Federazione Russa è i paesi in u so hinterland attraversu l'Europa. è i carichi di materia prima chì andaranu da questi paesi à i paesi europei ".

Sicondu Gürdoğan, "In altre parolle, in quantu à a so vicinanza à a Regione Mediu Oriente, hè pussibule di realizà u flussu di trasportu di trasportu di u Mediu Oriente - Europa è Mediu Oriente - Asia Centrale attraversu u centru logisticu da esse stabilitu in a nostra Regione. Attualmente, ci sò i porti di e pruvince di a regione, chì sò i porti più vicini da u nostru paese à a Regione di l'Iraq di u Nordu, induve l'imprese occidentali anu investitu assai, è sta vicinanza diventerà più avantaghja cù l'apertura di u Tunnel Ovit, è serà assai prubabile chì l'usu di sta linea diventerà ancu più attraente cù u centru logisticu da esse stabilitu. Per esse stabilitu u centru logisticu, deve esse pianificatu un stabilimentu integratu vicinu à i porti, chì includerà terminali di trasferimentu, magazzini privati, magazzini, spazii di imballaggio, banche, dogane, assicurazioni, spazii suciali è altre superstrutture chì ponu esse necessarii, è ancu parchi TIR, spazii di riparazione è mantenimentu. Inoltre, saria benefiziu di cunsiderà una zona integrata à e strade principali di l'autostrada, chì includerà a ferrovia, chì hè stata prevista per esse aghjuntu à a regione per parechji anni, cum'è un centru logisticu. Oghje, i centri logistichi stabiliti in u mondu ùn sò micca valutati solu nantu à l'assi di u costu, ma ancu e caratteristiche cum'è a qualità in a prestazione di servizii, a diffarenza, e diverse caratteristiche innovatori, essendu alternativu, a tracciabilità, a sicurità è a affidabilità, è l'opportunità tecnologica facenu l'usu di i centri logistichi attrattivi.

Gürdoğan spiegò chì se u centru logisticu, chì hè previstu di esse stabilitu in a nostra Regione Orientale di u Mari Neru, hè purtatu in prima linea cù e so caratteristiche di cuscenza, ùn serà micca difficiule di rende attrattiva, vale à dì per esse preferitu da tutti i segmenti.

Gürdoğan hà spiegatu u travagliu da fà cusì: "Si deve esse cunsideratu per aumentà a preferenza di u centru stabilendu stazioni intermedie nantu à e rotte di transitu di u Centru Logisticu di u Mari Neru Orientale. In questu cuntestu, prima di tuttu, per gestisce e spedizioni in modu sanu da u nostru paese, u stabilimentu di una stazione di strada è a creazione di una linea di ferry, soprattuttu à u puntu chì permetterà u passaghju in battellu da u georgianu. Kazbegi-Lars porta di cunfini à Mahackale nantu à a costa di u Mari Caspiu di Russia, aiuterà u nostru paese ancu di più. Si pensa chì farà una grande cuntribuzione à l'operazione ininterrotta di capacità piena di u centru logisticu rinfurzatu. Perchè sta linea pare esse un costu più bassu è una linea più sicura paragunata à l'attuale traversata stradale sopra u Mediu Oriente è l'Europa orientale. In u futuru, a preferenza di i centri logistichi intermedii da esse stabiliti da questi è punti di transizione simili è u Centru di Logistica di u Mari Neru Orientale da esse stabilitu serà ancu aumentatu.

Gürdoğan hà ancu datu l'infurmazioni seguenti: "In a spedizione di prudutti freschi di frutta è verdura da a regione à a Federazione Russa, a Republica Federale di u Caucasu di u Nordu è altre regioni di l'internu; U travagliu hè statu iniziatu in terreni è zoni adattati per a determinazione di una zona di trasferimentu è almacenamentu specificu induve i veiculi scaricanu è trasfirìanu a so carica, è per stabilisce un Centru di Logistica è Trasferimentu Turcu in una regione cun potenziale cum'è portu Taman. In particulare, se u settore logisticu chì partenu da a Regione Asiatica passa per a Regione Orientale di u Mari Neru, miliardi di dollari di flussu di valuta straniera seranu furniti à u nostru paese. Vogliu sminticà una volta di più chì saria benefiziu di stabilisce un centru logisticu in a Regione per cuntribuisce à a realizazione di l'obiettivi di u nostru paese per u 2023 è à cuntribuisce à a realizazione di u nostru scopu d'esportazione regiunale. Hè quì per sottolineare una volta di più chì miliardi di dollari di flussu di valuta straniera seranu furniti à u nostru paese se, per via di a creazione di stu centru, u settore logisticu chì partenu da a Regione Asiatica passa per a Regione di u Mari Neru Orientale, è se u Mediu Oriente - l'Europa è u Mediu Oriente - u flussu di trasportu di transitu di l'Asia Centrale hè realizatu attraversu stu centru. Per questu, ricumandemu chì un centru logisticu mudernu sia stabilitu in a nostra regione è chì questu centru deve esse sustinutu cù investimenti integrati è linee da a Russia è a Republica Turca, chì si trovanu in corridori di rotte di transitu impurtanti, per fà stu centru più. attrattiva. L'investimenti da fà in questa direzzione cuntribuiscenu assai à ghjunghje l'ugettivi di u nostru paese per u 2023, essendu una di e più grandi ecunumie in u mondu, è facendu u paese di punta in a so regione.

 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*