Semu tardi in logistica

Semu ritardati in a logistica: U presidente di l'Associazione Esportatori di u Mari Neru orientali, A. Hamdi Gürdoğan, hà dichjaratu chì e nuove linee, e novi facilità è e stazioni di trasferimentu novi duveranu esse custruiti trà a Russia è e Repubbliche Turche è hà ricurdatu a chjave per u sviluppu ecunomicu regiunale. Enfatizendu chì u prublema più impurtante di a regione hè u disoccupazione, Gürdoğan hà dettu: "A suluzione à questu hè di cumpletà l'infrastruttura ferroviaria è logistica u più prestu pussibule è inizià a mossa di sviluppu. "Trabzon serà un ponte assai impurtante in u mira 2023 di Turchia in questu rispettu", disse.

U presidente Ahmet Hamdi Gürdoğan di l'Associazione Esportatori di u Mari Neru Orientale (DKİB) hà dichjaratu chì e nuove linee, e novi facilità è e stazioni di trasferimentu novi duveranu esse custruitu trà a Russia è e Repubbliche Turche, è hà sustinutu chì a salvezza di u Mari Neru Orientale è Trabzon dipende da l'infrastruttura logistica. .

In a so dichjarazione scritta, Gürdoğan hà dichjaratu chì l'istituzione di centri di cummerciu, vale à dì, stazioni di trasferimentu, hè indispensabile per risolve u prublema più impurtante di Trabzon, u disoccupazione, è hà dichjaratu chì e nuove linee, e novi facilità è e stazioni di trasferimentu novi duveranu esse custruitu trà a Russia è a Russia. Repubbliche Turche.

Enfatizendu chì u scopu più impurtante di DKİB hè a ferrovia, Gürdoğan hà dettu: "Ci hè una ferrovia in Batumi è un terminal doganale hè custruitu quì. Hanu fattu un trattu cun noi. A ferrovia attualmente cunnetta finu à a Cina. Vulemu rivisà sta ferrovia cum'è a ferrovia orientale di u Mari Neru-Asia è cunnetta cum'è regione. "Questu hè u nostru novu scopu", disse.

Gürdoğan hà dichjaratu chì a Turchia duveria agisce videndu i cambiamenti fatti da i so vicini è hà cuntinuatu: "Avemu da agisce vedendu i cambiamenti fatti da i paesi vicinu à noi. Perchè a salvezza di u Mari Neru orientali è Trabzon dipende da l'infrastruttura logistica. Pudemu facilmente dì chì i carichi chì venenu da l'Europa aduprà sta regione cum'è un centru di trasferimentu. L'indicatori più impurtanti di questu sò chì l'OTAN usa u Portu di Trabzon per trasfirià a so carica è e turbine di grande tonnellate chì vanu in Turkmenistan vanu in Turkmenistan attraversu a strada chì avemu apertu per avà da Hopa Port. Questu hè u più grande indicatore di a legittimità di a nostra causa. "Cù a cunnessione di questi porti à e ferrovie esistenti, Trabzon serà u ponte più impurtante per ghjunghje à l'obiettivu di Turchia per u 2023".

Indittendu chì u futuru di u mondu hè in Asia, Gürdoğan hà dettu: "U puntu di transizione più impurtante per l'Asia è u Caucasu hè u Mari Neru orientale. Ci vole à sapè cumu prufittà di sta regione fendu l’accunciazioni necessarie. Hong Kong genera $ 850 miliardi di rivenuti di u cummerciu esteru senza pruduce nunda. U fattu chì simu in una regione d'impurtanza strategica mostra chjaramente chì ci vole à agisce u più prestu pussibule, micca solu parlà. "A firma di i ministri di i dui paesi in tutti l'accordi chì avemu fattu cum'è DKİB hè un'indicazione chì ùn parlemu micca solu, ma facemu azzione", disse.

CERCANDO APERTURA DI PORTI ALTERNATIVI À SOCHI
U presidente di DKİB, Gürdoğan, hà dichjaratu chì ci hè un grande bisognu di travagliadori in a Federazione Russa è chì u travagliu quì hè sempre fattu da ucraini è polacchi, è hà aghjustatu: "Noi Turchi facemu solu un travagliu tempurale quì. Ùn simu prisenti in tuttu in e Repubbliche Turche. Dopu chì Sochi hà chjusu, avemu avutu prublemi in Novorossisk. A nostra pusizione quì hè chjusa. Facemu ricerche di u mercatu alternativu. Avemu apertu a porta Kazbegi-Lars un annu fà in u scopu di u prugettu chì avemu sviluppatu cum'è DKİB. Allora, 500 chilometri dopu à Sarp, entre in Russia. Ci sò stati certi accordi cù l'autorità di a Republica d'Ossetia. Pudete andà à u Mari Caspiu dopu à 750 chilometri. Attualmente avemu un prublema di certificatu di passaghju. Avemu pruvatu à risolve stu prublema. "I nostri camioni cuminciaru à andà in Kazakistan in 4 ghjorni da a nova strada sopra u Mar Caspiu, vale à dì a strada superiore di u Caspiu".

Dichjarà chì u so scopu hè di apre una porta alternativa à Sochi, Gürdoğan hà ricurdatu chì, per via di u so travagliu in questu cuntestu, un accordu "Applicazione di a linea doganale simplificata" hè statu firmatu trà Turchia è Russia.

Gürdoğan hà dettu chì i novi prughjetti di u Muratlı-Sarp Gate sò emersi è certi prughjetti sò stati realizati in quantu à elli, è hà dichjaratu ch'elli anu fattu un prughjettu cù u Ministeru di l'Ecunumia, è in u scopu di stu prughjettu, cunsidereghjanu à purtà navi. da u Volga è mette un battellu da Mahackale à Turkmenistan.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*