Megliu ùn aspittà micca stu trenu veloce

Hè megliu ùn aspittà micca stu trenu d'alta velocità: A cumissioni di u trenu d'alta velocità hè diventata una storia di serpente. Ùn hè ancu chjaru quandu u Trenu d'Alta Velocità (YHT) chì operarà trà Istanbul è Ankara hà da principià u serviziu. U guvernu hà prumessu per u 29 d'ottobre di u 2013, ma ùn hè micca successu. I prumessi più tardi ùn sò micca stati manteni ancu. In marzu, aprili è maghju, u funziunamentu di u trenu d'alta vitezza hè stata di novu posposta. Infine, u Ministru di i Trasporti Lütfi Elvan hà dettu in a so dichjarazione oghje chì hè a seconda mità di ghjugnu.
POSTPONI ANCORA

U Ministeru di i Trasporti ùn pò micca inizià i servizii di Trenu d'Alta Velocità trà Istanbul è Ankara. U Ministru di i Trasporti hà fattu una nova dichjarazione in quantu à u Trenu d'Alta Velocità, chì era annunziatu per principià u 29 d'ottobre di u 2013, ma era sempre datu novi termini quandu ùn hè micca ghjuntu à quella data. U Ministru Elvan hà dettu l'ultima volta chì i servizii di treni à alta velocità cumincianu "prima di a fine di maghju". Parlendu in Karaman, u ministru hà dettu: "I servizii di treni à alta velocità trà Istanbul è Ankara ponu principià solu in a seconda mità di ghjugnu". Saremu ringraziati se stu trenu d'alta velocità cumencia prima di a fine di u 2014.
"U SABOTAGE hè fattu"

U Ministru Elvan hà ancu dichjaratu chì ùn era micca a culpa di l'imprenditore o di l'amministrazione per u ritardu in i servizii di u Trenu d'Alta Velocità è hà dettu: "Ci hè un sabotamentu constante nantu à a linea di trenu. I cables di e linee elettriche installate sò arrubati. "Hè per quessa chì ci hè un ritardu", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*