Trenu Naziunale da esse pruduciutu in Sakarya

Trenu Naziunale per esse Produttu in Sakarya: Turchia Vagon Sanayi AŞ (TÜVASAŞ) Direttore Generale Erol İnal, chì hà dichjaratu chì Sakarya pò diventà una marca in a produzzione di vagoni è di ferrovia cù u Prughjettu di Trenu Naziunale, hà dettu: "Stu settore hè un settore chì hè ghjustu risuscitatu. è piglia forma in Turchia. Si move assai veloce ", disse.

Mahmut Kösemusul, presidente di u Cunsigliu di Amministrazione di a Camera di Cummerciu è Industria di Sakarya (SATSO), è i membri di u cunsigliu anu visitatu TÜVASAŞ è anu ricevutu infurmazioni nantu à i travaglii di treni elettrici (EMU) è di treni diesel (DMU) in u scopu di a Naziunale. Prughjettu di trenu.

İnal hà spartutu i disegni di cuncepimentu visuale di i treni naziunali cù a delegazione SATSO.

Dichjarà chì u prughjettu avanza rapidamente, İnal hà dettu: "Cù u Prughjettu di u Trenu Naziunale, Sakarya pò diventà una marca in a produzzione di vagoni è di ferrovie, perchè stu settore hè un settore chì si sviluppa è piglia forma in Turchia. si move assai veloce ".

İnal hà dettu chì i treni naziunali, chì sò 100% pruduciuti in Sakarya, entreranu in u mercatu mundiale in u mediu termine, è chì l'impurtanza logistica di Sakarya aumenterà in questu sensu.

Dichjarà chì Sakarya hè diventatu un centru industriale induve ùn solu i vagoni, ma ancu i treni sò pruduciuti, İnal hà enfatizatu chì questu hè un grande successu per u settore.

Inal hà dichjaratu chì a ferrovia hè di grande impurtanza micca solu in u trasportu, ma ancu in u rinascimentu di u turismu è di u cummerciu, è hà cunclusu e so parolle cusì:

"E cità si sviluppanu è piglianu forma intornu à e stazioni. Quandu guardemu i paesi di u mondu, e statistiche mostranu chì a Svizzera hè u primu postu in a media di u viaghju mundiale, seguita da a Germania è l'Inghilterra. Turchia hè 20u in questa classificazione. Aumentà questu è duplicà a strada ferroviaria serà pussibule cù treni d'alta velocità. Quandu a nostra industria hè calculata cù a so tecnulugia attuale in questu sensu, pò stà in cima per una media di 7 anni ".

U presidente SATSO Kösemusul

Kösemusul hà dettu chì TÜVASAŞ hà realizatu travaglii impurtanti chì sò fieri, è hà dettu chì seranu sempre i so sustenitori.

Kösemusul hà dettu:

"Avemu sforzu di custruisce Sakarya, chì hà sviluppatu i so principali è sub-industrii, rinvivitu a so catena cummerciale è turistica, è hà ottinutu a qualità chì merita in a so vita suciale, è andemu avanti cù questu scopu. Avemu dinò l'excitazione di stu prughjettu chì cuntribuisce à u sviluppu di a nostra cità, è vulemu u successu di u nostru direttore generale in stu grande prughjettu chì credemu chì farà Sakarya una marca. U futuru appartene à Sakarya.

Seguimu attentamente l'evoluzione in i veiculi ferroviari. I nostri ingegneri è travagliadori, chì travaglianu cun grande entusiasmu per pruduce i so propri treni è vagoni alti, scriveranu i so nomi in a storia ferroviaria cù lettere d'oru cù i so amministratori.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*