U tunnel di Ovit hà purtatu l'abbundanza

U tunnel di Ovit hà purtatu l'abbundanza: u Sicritariu Generale di l'Agenzia di Sviluppu di u Mari Neru Orientale, Kaldirim, hà dettu: "Doppu l'intersezzione di e pruvince di Trabzon è Rize, u tunnel di Ovit, chì si apre à Erzurum, hà acquistatu una grande impurtanza cù a so vicinanza à un prughjettu assai grande. "dissi

U 3rd Cungressu Naziunale di Logistica è Supply Chain, urganizatu da l'Università Tecnica Karadeniz (KTU) l'Agenzia di Sviluppu di u Mari Neru Orientale è l'Associazione Logistica, hà iniziatu in Trabzon. À l'apertura, i participanti anu osservatu un mumentu di silenziu per quelli chì anu persu a vita in Soma. Università Tecnica Karadeniz Prof. Dr. L'accademici chì travaglianu in u settore di a logistica in Turchia presentanu documenti in diverse sessioni per dui ghjorni à u cungressu, chì hà cuminciatu cù i discorsi di apertura in u Osman Turan Congress Center sta matina.

U presidente di l'Associazione Logistica Prof. Dr. Gülçin Büyüközkan hà dichjaratu chì u settore di logistica è furnimentu in Turchia deve fucalizza nantu à l'efficienza, è hà dettu chì i partiti di u settore, chì si sò riuniti prima in 2012 in Konya, in 2013 in Aksaray è in 2014 in Trabzon, pruvate di pianificà u futuru. Hà dichjaratu chì u tema principale di l'innuvazione hè statu discutitu à a riunione di Trabzon.

SUCCESSU À TRABZON LOGISTICS CENTER

  1. In i discorsi di apertura di u Cungressu Naziunale di Logistica è Supply Chain, M. Suat Hacısalihoğlu, presidente di a Càmera di Cummerciu è Industria di Trabzon, hà dettu chì i travaglii di u centru logisticu anu guadagnatu un grande momentu in Trabzon. Hacısalihoğlu hà rimarcatu chì a coordinazione in a gestione cintrali hè impurtante in i centri logistichi è hà dettu chì ci sò cinque ministeri ligati à u settore, è chì si deve piglià passi più chiari in quantu à l'infrastruttura legale è u ministeru rispunsevule per accelerà u prucessu è ritruvà cù i sviluppi in u mondu.

Dichjarà chì più di 3 documenti accademici presentati à u 100u Cungressu Naziunale di Logistica è Supply Chain tenutu in Trabzon sò assai preziosi in quantu à a strutturazione di u futuru di u settore, Hacısalihoğlu hà nutatu chì l'innovazioni seranu purtate à l'agenda è supportate in e presentazioni. Hacısalihoğlu hà dettu: "In u fondu, i migliuramentu in a catena di fornitura è a riduzione di i costi in u prucessu da a produzzione à u cunsumadore finale utteneranu solu un vantaghju competitivu. Oghje, a pruduzzione hè cambiata in Cina. Inseme à questu cambiamentu, ci sò ancu cambiamenti in i normi. E linee logistiche è e rotte di trasportu sò cambiate. A laziness in a pruduzzione in i paesi sviluppati provoca questi cambiamenti. In particulare u sustegnu suciale eccessivu in i paesi europei porta à cambiamenti in e strutture di produzzione di quelli paesi.

In a continuazione di u so discorsu, Hacısalihoğlu, chì hà ancu infurmatu nantu à a situazione di u paese è a regione in u settore logisticu è i studii realizati finu à avà, hà dichjaratu chì Trabzon hà pigliatu u so postu in a storia cum'è l'ultimu puntu di l'apertura di a Strada di Seta. à u Mari Neru, è chì i pruduzzione di l'Europa sò stati trasferiti à u livante per via di sta linea, chì hè a più sicura è a più corta. Apuntendu chì a sicurità hè assai impurtante quì, Hacısalihoğlu hà dettu chì Trabzon hè una di e cità più antiche di u mondu, grazia à u vantaghju cummerciale realizatu nantu à sta linea.

TRABZON LOGISTICS CENTER TRAVAGLIA IN I SO STRATEGIE DI Sviluppu

Dichjarà chì hè inevitabbile per Trabzon per diventà un centru logisticu, M. Suat Hacısalihoğlu hà ricurdatu ancu chì u centru Logisticu, chì hà cumpletu u studiu "Trabzon Development Strategies-2023", hè statu cunsideratu cum'è tema. Sottulineendu chì ci hè un forte bisognu di trè grandi centri logistichi in Turchia, escludendu e stazioni di trasferimentu, Hacısalihoğlu hà dettu:

"Hè Trabzon in u Nordu, Mersin in u Sud è Tekirdağ in l'Occidenti. Queste pruvince anu una pusizioni impurtante cù i so hinterlands in i paesi vicini è geografie. Offrenu vantaghji serii in u trasportu è a cumpetizione. Quandu guardemu a storia di Trabzon, hè statu un centru logisticu sicuru è sustinibule. Cunsiderendu u Caucasu, e repubbliche turche, una certa parte di a Russia è l'Iran, ci sò vantaghji logistichi ".

Hacısalihoğlu hà dettu chì i paesi ponu avà implementà cumminazzioni cumuni in logistica, per esempiu, e forze militari di l'OTAN in Afganistan sò mandati à Trabzon da luntanu è da quì à Germania per mare. Hà ricurdatu chì u fattore più impurtante quì hè a sicurità. Ellu hà dichjaratu chì u trasportu aereu vene à u primu postu in u futuru.

Rimarchendu chì u tempu è a sicurità sò assai impurtanti in a logistica, u presidente di TTSO, M. Suat Hacısalihoğlu, hà dettu chì in questu cuntestu, l'Unione di Camere è Scambi di Commodity di Turchia mudernizza tutte e porte di cunfini di Turchia, eliminendu a perdita di tempu è riducendu i costi. . Hà enfatizatu chì in più di a mudernizazione di tutte e porte, e porte novi sò ancu purtate à u paese.

Dichjarà chì Trabzon Logistics Center, Investment Island and Industrial Zone deve esse cunsideratu cum'è un sanu, Hacısalihoğlu hà nutatu chì a correttezza di i passi fatti emerge cù e dumande ricevute. Hacısalihoğlu hà dettu: "U nostru Primu Ministru, Recep Tayyip Erdoğan, hà dumandatu quale seria u mercatu per u prughjettu di l'Isula Yatrim è a Zona Industriale, chì era interessatu cun grande entusiasmu, è hà dumandatu un seguitu è ​​una raccolta di dumanda. In i studii naziunali è internaziunali chì avemu fattu finu à avà, avemu vistu chì a dumanda hè assai alta. Aspittemu chì u publicu farà a so parte quì. "

A LOGISTICA DIVENTA UN SECTORE ARRIVÀ A 15 TILLIONI DOLLARS IN U MONDU

Cetin Oktay Kaldirim, Segretariu Generale di l'Agenzia di Sviluppu di u Mari Neru Orientale, una di l'agenzii di regulazione di u Cungressu, hà attiratu l'attenzione à u fattu chì a logistica è l'approvvigionamentu, unu di i trè settori principali chì si distinguenu à a scala mundiale, hà righjuntu un fatturatu di circa. 15 trilioni di dollari.

Sidewalk hà enfatizatu chì a Turchia, chì hè in u puntu di intersezzione di a logistica è a catena di furnimentu geograficamente, hè ancu impurtante in quantu à a geopolitica, chì si trova nantu à i corridori cum'è l'energia è u trasportu, è chì una attenzione seria ùn hè stata data finu à oghje. . Hà nutatu chì in u scopu di a strategia 2023, una cifra d'esportazione di 500 miliardi di dollari hè stata destinata, è chì l'esportazione, u trasportu è e strategie di produzzione di prudutti industriali à altu valore aghjustatu chì susteneranu questu sò ancu state presentate. Sidewalk ", i piani di sviluppu naziunale sò stati preparati per a realizazione di sti scopi. U Pianu di Sviluppu Regiunale 2014-20123 hè statu priparatu. Strategie è obiettivi di 2023 sò ligati à a parte di Turchia in u mercatu ecunomicu glubale è essendu una di e prime dece economie in u mondu, essendu una basa logistica.

U Sicritariu Generale di DOKA, Çetin Oktay Kaldirim, hà dettu chì esse un centru hè impurtante per u settore logisticu, è hà ricurdatu chì Trabzon hà u valore di esse un centru, chì u travagliu cù l'attori lucali chì hà iniziatu in u 2010 hè statu sustinutu da l'esaminazione di studii di casu successu. in l'arena internaziunale, è infine u Pianu Maestru di Logistica hè statu preparatu.

Esprimendu chì sti studii realizati in a Regione di u Mari Neru Orientale sò seguiti da altre regioni di u paese, Kaldirim hà dettu: "In u risultatu, a Strategia Naziunale emerge in u settore di Logistica è Supply". disse.

Hà dichjaratu chì u Prughjettu di u Centru Logisticu di Trabzon hè statu prisentatu à u Primu Ministru Recep Tayyip Erdoğan, è chì u prugettu, chì era cunsideratu assai precisu, era situatu à u locu 0f-Iyidere, chì hè u cunfini trà Trabzon è Rize. Kaldirim hà dettu: "Darretu à questa zona induve e pruvince di Trabzon è Rize si intersecanu, hà acquistatu una grande impurtanza cù a so vicinanza à un prughjettu assai grande cum'è u tunnel Ovit chì si apre à Erzurum. Funzionarà è serve à u livellu internaziunale trà u Caucasu è l'Europa vicinu è Centrale in a geografia vicinu ".

CENTRI LOGISTICI DI NOVA GENERAZIONE

Enfatizendu chì a storia di i centri di logistica in i paesi stranieri hè assai antica, u Sicritariu Generale di DOKA Kaldirim hà dettu chì i centri di logistica di a nova generazione sò ghjunti in prima linea, i servizii di furnimentu è di trasportu sò diventati una priorità, è a funzione di i centri di logistica di nova generazione. hè aumentatu in un mondu induve a cumpetizione hè aumentata tantu. .

Esprimendu chì l'esempii in i paesi chì sò impurtanti cum'è centri logistichi sò esaminati, Kaldirim enfatizatu chì l'esempiu di Germania hè ideale trà i centri logistichi di a nova generazione. Eliminatu hà dettu:

"U portu, chì hè un esempiu di Germania, cù una prufundità di u mare di 20 metri, è i centri multifunzionali chì sustenenu l'altri, cum'è i centri di almacenamento, i centri di produzzione, u settore di serviziu è i spazii viventi sò stati in prima. Un studiu simili hè statu ancu esaminatu in Dubai. U centru logisticu, chì ùn hè statu dimustratu cum'è fattibile à u principiu, hè diventatu assai successu cù u tempu è diventa u 6th centru logisticu più grande in u mondu. Hè sustinutu da custruisce un aeroportu è una autostrada ".

I FERROVII MANCANTI DI TRABZON

U Sicritariu Generale Çetin Oktay Kaldirim hà dichjaratu chì Trabzon hà una forte infrastruttura in termini di logistica è chì ci hè una mancanza di una cunnessione ferroviaria, chì hè in discussione, è hà dettu: "L'aeroportu di Trabzon serà allargatu cù a 2ª pista. Ci sò ancu l'aeroporti di Giresun è Rize. A Strada Costiera di u Mar Neru hè stata una infrastruttura seria nantu à l'asse est-ovest. L'assi nordu-sud hè in custruzzione. In questu sensu, a ferrovia hè assai impurtante per a regione. Serà fattibile. Ci hè una grande infrastruttura quì. Unu di i centri logistichi di nova generazione serà stabilitu quì. In quantu à u centru di pruduzzione chì travaglià in parallelu, una isula d'investimentu è una zona industriale seranu implementate quì ", disse.

Rettore di l'Università Tecnica di Karadeniz Prof. Dr. In u so discorsu, Süleyman Baykal hà rimarcatu chì hè assai impurtante per a KTU, l'Agenzia di Sviluppu di u Mari Neru Orientale è l'Associazione Logistica di riunite per u 3rd Cungressu Naziunale di Logistica è Supply Chain, è hà dettu: "I pruduttori di l'infurmazioni è i regulatori di u mercatu si sò riuniti. à stu cungressu. Credu chì i suluzioni seranu purtati à i prublemi è l'innuvazioni seranu purtate à u paese.

NEXT NORWAY DOPU GERMANIA

U vice-guvernatore di Trabzon, Halil İbrahim Ertekin, hà dettu chì ellu hà trovu assai impurtante chì u 3u Cungressu Naziunale di Logistica è Supply Chain si tene in Trabzon. Ellu hà sottolineatu chì Trabzon hè una cità chì hà percepitu è ​​amparatu l'impurtanza di stu settore. Ertekin hà dettu: "Trabzon hè una pruvincia cù sperienza logistica".

Ricordendu chì a situazione di Trabzon per strada, via aerea è via marittima hè assai impurtante, hà dettu chì Trabzon hè aduprata cum'è una basa in particulare per u trasportu di materiali militari NATO da l'Afghanistan è hà dettu: "Oghje, a Germania l'utiliza. A Norvegia hà dumandatu. Forse aduprà in i Stati Uniti. Tuttavia, Turchia ùn hè micca à u puntu chì vulemu à una scala mundiale in termini di logistica. Stu cungressu serà assai benefiziu per u nostru paese per pudè esse megliu urganizati in stu settore per ottene innuvazioni è vantaghji cumpetitivi in ​​u settore.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*