A pusizione di Alstom contr'à a pruposta di u guvernu francese

J
J

A pusizione di Alstom contr'à a pruposta di u Guvernu Francese : A cumpagnia Alstom General Electric hà rifiutatu a pruposta di u Guvernu Francese in quantu à l'offerta fatta in cambiu di l'attività energetica di Alstom.

Cum'è infurmatu prima, sia GE sia Siemens sò disposti à acquistà l'attività di l'Energia di Alstom. GE hà fattu una offerta di 12,4 miliardi € per acquistà l'attività energetica di Alstom. U ministru di l'ecunumia francese, u sgiò Arnaud Montebourg, hà scrittu à GE ricusendu a so offerta è prupunendu di creà un "partenariatu parità" invece di una acquisizione. U guvernu francese hè preoccupatu di u ritirata di Alstom da u mercatu, di a so mancanza di cummerciale è, più impurtante, di a dominanza francese in l'Attività Nucleari. Cù sta nova offerta, u guvernu francese suggerì chì GE trasferisce l'affari ferroviari à Alstom invece di una semplice acquisizione. Sta pruposta hè ancu sustinuta da u presidente francese François Hollande.

Tuttavia, in una teleconferenza cù u CEO di Alstom Patrik Kron, Alstom hà rifiutatu l'offerta perchè u sistema ferroviariu di GE era cuncentratu in i Stati Uniti. Invece, hà dichjaratu chì GE mostra più interessu in l'attività di signalazione è hè ancu apertu à una pussibule offerta da Siemens.

Siemens hà dichjaratu chì cuntinueghja i so sforzi per fà una offerta formale à a cumpagnia. In questa offerta, cunsidereghja dà a so propria tecnulugia ferroviaria à alta velocità in cambiu di l'attività energetica di Alstom è hà da scopu di fà un'offerta in questa direzzione. Per d 'altra banda, Siemens mantene e so propiu veiculi ferroviari urbani è regiunali è a divisione di signalazione.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*