Una squadra speciale hè stata creata per YHT in Sapanca

Una squadra speciale hè stata furmata per YHT in Sapanca: Una squadra di 20 persone hè stata stabilita per i furti da a linea di trenu d'Alta Velocità in u distrittu di Sapanca di Sakarya.

4 persone chì anu arrubbatu i cavi da a Linea di Trenu d'Alta Velocità, chì hè in custruzzione in u distrittu Sapanca di Sakarya, sò state catturate. Dui di quelli catturati sò stati liberati.

500 ladri suspettati, chì eranu svegliati, sò stati catturati tagliando i cavi di signalazione posti in u canali in una zona di 4 metri nantu à a linea Sapanca di u Trenu d'Alta Velocità (YHT) da l'area di batak, induve ùn ci hè micca un stabilimentu trà Sapanca è Kırkpınar, è vendendu u so rame à i ferragliari brucianduli di notte in una vechja cava di petra in Balkaya Village. Mentre era degne di nota chì i suspettati, chì sò stati catturati da u Dipartimentu di Pulizia di u Distrettu di Sapanca, anu purtatu tutale purtata da YHY Contractors, i forbici di taglio di ferru, cù i quali i cables sò stati tagliati, sò stati ancu chjappi.

Hasan G. di 24 anni, chì hà 25 precedenti penali differenti, è Cetin T., 46 anni, sò stati arrestati da e squadre di u Dipartimentu di Pulizia di u Distrettu di Sapanca, è Soner C., di 15 anni, hè statu liberatu per ordine di u procuratore dopu à u so interrogatori. A dichjarazione di u scrap dealer Y.B, chì hà pigliatu u ramu dopu a fusione di i cavi di signalazione YHT, hè stata presa.

Hasan G. è Çetin T., chì anu record penali per 24 crimini diffirenti, sò stati arrestati da e squadre di u Dipartimentu di Pulizia di u Distrettu di Sapanca. A dichjarazione pigliata da u suspettatu Soner C., 15 anni, è Hurdacı Ya.B, chì hà pigliatu u so rame dopu a fusione di i cavi di signalizazione YHT, hè stata liberata.

Hè statu infurmatu chì u Dipartimentu di Pulizia di u Distrettu di Sapanca stabiliscerà una squadra YHT di 20 persone è mantene a linea YHT sottu osservazione per 24 ore.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*