Babbu è nipote feriti da Tram

Nannu è nipote feriti da Tram: In Eskişehir, Nazım İnan, di 5 anni, chì provava di attraversà a strada cù u so nipote di 59 anni Taha İnan in i so braccia, hè statu culpitu da un tram.

In Eskişehir, Nazım İnan di 5 anni, chì provava di attraversà a strada cù u so nipote di 59 anni Taha İnan in i so braccia, hè statu culpitu da un tram. U missiavu è u nipote feriti sò stati purtati à l'uspidale in ambulanza.

L'incidentu hè accadutu versu 18.00:XNUMX in u distrittu di Vişnelik. U tram sottu a gestione di Canan Murtaza, chì viaghjava trà l'Hospital Statale di Yunus Emre è l'Università Osmangazi, hà culpitu Nazım İnan, chì era per attraversà a strada cù u so nipote in braccia. Nazım İnan è u so nipote Taha İnan, chì sò stati ghjittati à u latu di a strada per l'impattu di l'accidentu, sò stati feriti. U missiavu è u nipote sò stati purtati à l'Hospital di a Facultà di Medicina di l'Università Eskişehir Osmangazi (ESOGÜ) in ambulanza è anu ricevutu trattamentu. Canan Murtaza, u meccanicu chì guidava u tram, hè statu purtatu à a stazione di pulizza per esse interrugatu. L'inchiesta nantu à l'accidente cuntinueghja in parechji aspetti.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*