Olympos Cable Car hè diventatu u puntu di visita di delegazioni straniere

Olympos Teleferik hè diventatu u puntu di visita di delegazioni straniere: Olympos Teleferik hè una di e preferenze principali di delegazioni straniere chì visitanu Antalya.

I voli diretti à Antalya da i paesi di u Golfu custituiti da l'Arabia Saudita, Bahrain, Qatar, Kuwait, Emirati Arabi Uniti è Oman cumincianu u 29 di lugliu. I turisti ricchi, chì preferanu l'alberghi cù u cuncettu di villa, sò previsti per visità l'Olympos Cable Car cum'è un turismu alternativu.

AGENZIE ARRIVATE
Prima di l'iniziu di i voli diretti, 9 ufficiali di l'agenzia di viaghju kuwaitiana è un membru di a stampa, chì sò ghjunti in Antalya à l'invitu di u Ministeru di a Cultura è u Turismu, anu visitatu a cità è l'alberghi, è visitatu i zoni turistici alternativi. Unu di sti lochi alternativi per visità era u telefericu Olympos, situatu à una altitudine di 2365 metri in Kemer. Dopu à sta visita di a delegazione Kuwaitiana, una delegazione di 8 persone, cumprese 2 ghjurnalisti, 11 tour operators è un rappresentante di l'agenza di viaghju da a Corea di u Sud, si n'andò à Olympos Teleferik per u mercatu Far East.