Underpass in Arifiye hè statu messu in serviziu

Sottopassu in Arifiye Entered Service: U sottupassu chì cunnetta u Distrettu Arifiye Arifbey è i Distretti Fatih, Cumhuriyet è Neviye hè statu messu in serviziu.

In u scopu di u Prughjettu di Trenu d'Alta Velocità (YHT) implementatu da TCDD, u passaghju sotterraneu custruitu nantu à Atatürk Street in Arifbey District hè statu apertu à u trafficu u marti 24 di ghjugnu, dopu à u travagliu di asfaltu, illuminazione è arrangiamentu fattu da Squadre di a Direzzione di u Trafficu di a Municipalità Metropolitana di Sakarya. Puderanu prufittà di u passaghju sotterraneo e vitture, i camioni, e motociclette è i pedoni cù una altezza di menu di 3 metri. U flussu di trafficu intornu à u passaghju sottu Atatürk Street hè statu ancu riorganizzatu. Mentre andendu in a direzzione Sapanca hè fatta via Atatük Street, à l'arrivu da Sapanca, usendu Martyr Mustafa Sezer Street, si torna à Atatürk Street da Arifiye City Square.

U sindaco di Arifiye İsmail Karakullukçu hà dettu: "In u scopu di YHT implementatu da TCDD, u passaghju sotterraneo è i ponti custruiti in u distrittu di Arifiye sò finiti è messi in serviziu unu per unu. Oghje, u travagliu nantu à u Underpass, chì hè statu custruitu invece di u passaghju à livellu in Atatürk Street in Arifbey District, hè statu finitu è ​​a traversata hè stata messa in serviziu di i nostri citadini. Dopu à a fine di u travagliu fattu da TCDD, u sottupassu hè statu messu à u serviziu di i nostri citadini per u risultatu di u travagliu realizatu da e nostre squadre di a Direzzione di a Branca di Traffico di a Municipalità Metropolitana è a Direzzione di l'Affari di Scienze, cù u sustegnu di i nostri cittadini. U sindaco di a municipalità metropolitana di Sakarya, Zeki Toçoğlu. A mo dumanda da i nostri cunduttori è i citadini hè chì ùn anu micca pruvucatu avvenimenti sfurtunati per ubbidisce à i limiti di velocità è e regule di trafficu specificate in u passaghju sottu, è per via, vogliu ringrazià u nostru sindaco metropolitanu, Zeki Toçoğlu, in nome di u mo cumpagnu. i citadini, per u so aiutu è u sustegnu, cum'è in tutte e cose, in nome di i mo cumpagnari. Vogliu bona furtuna è bona furtuna à u nostru Arifiye ", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*