U scopu di TCDD 2023 hè 25 mila chilometri di ferrovia

L'obiettivu di TCDD per u 2023 hè di 25 mila chilometri di ferrovia: Ömer Yıldız, Direttore Generale di Ferrovie Statali di a Repubblica di Turchia (TCDD), hà dichjaratu chì anu u scopu di trasportà un totale di 2023 miliardo di passageri è 1 milioni di tunnellate di merci in 76, hà dettu: "2023 mila 3 chilomitri di ferrovia d'alta velocità finu à u 500. Hè previstu di ghjunghje à una lunghezza tutale di ferrovia di 8 mila chilometri custruendu 500 mila 1000 chilometri di ferrovia à alta velocità è 13 chilometri di ferrovie cunvinziunali, è 25 mila chilometri di ferrovie.

Parlendu à a riunione urganizata da u Gruppu di Architetti è Ingegneri (MMG), Yıldız hà dichjaratu ch'elli facenu sforzi per ristrutturare TCDD è rende più efficace è efficiente.

In questu cuntestu, Yıldız hà dichjaratu chì un totale di 2004 chilometri di ferrovia hè statu custruitu, cù una media di 2014 chilometri annu, trà 175 è 759, è chì a custruzzione di una ferrovia di 3 chilometri hè attualmente in corso.

Enfatizendu chì l'appropriazione attribuita à u settore ferroviariu era di 2003 miliardi di lire in 1,1, era di 2015 miliardi di lire in 8,8, esprimendu chì passi impurtanti sò stati fatti in u campu di i treni d'alta velocità.

Rimarchendu chì a linea attuale di u Trenu à Alta Velocità (YHT) hè di 213 chilometri, Yıldız hà dettu:

"U YHT in a fase di custruzzione è di offerta hè di 520 chilometri, è YHT in a fase di prughjettu hè di 558 chilometri. A linea convenzionale esistente hè 11 mila 272 chilometri, a linea cunvinziunali in custruzzione è offerta hè 790 chilometri è a linea cunvinziunali in u stadiu di u prugettu hè 50 chilometri. Dapoi u 2003, una media di 810 chilometri di strade sò stati rinnuvati ogni annu, è un totale di 9 700 chilometri di ferrovie sò stati rinnuvati. 20 di i centri logistichi di 7, chì sò previsti per esse stabiliti principarmenti in cunnessione cù e zoni industriali urganizati, induve u putenziale di trasportu di merci ferroviaria hè intensu, sò stati messi in opera. A custruzzione nantu à 6 d'elli è i travaglii di prughjettu è di espropriazione nantu à 7 cuntinueghjanu. Ci sò 281 linee di junction chì culliganu à i centri induve sò trasportati carichi voluminosi, cum'è zoni industriali organizzati, grandi stabilimenti industriali, porti è moli. In più di i 12 set YHT utilizati in a gestione, 300 Set di Trenu Very High Speed ​​​​(ÇYHT) capace di accelerà finu à 1 chilometri per ora hè statu messu in opera. In u 2016, 6 setti ÇYHT, chì sò sempre in pruduzzione, seranu consegnati. In u scopu di u fornimentu di 106 treni d'alta velocità, serà pruduttu cù una tarifa di località di 53 per centu è un trasferimentu di tecnulugia basatu in l'apprendimentu. I preparativi di offerta per u set 80 YHT cuntinueghjanu. 6 setti YHT sò previsti per esse fabbricati in u scopu di u Prughjettu Naziunale di Trenu d'Alta Velocità ".

Dichjarà chì 24 treni di motori diesel cù una capacità di 256 passageri sò stati pruduciuti per operare in standard di metro in linee senza elettrificazione, induve u trasportu regiunale di passageri hè intensu, Yıldız hà nutatu chì pensanu à acquistà 28 treni suburbani è regiunali finu à u 444.

"SU MONDIALE S'ASPETTA DI INVESTIRE 2023 TRILIONA DI DOLLARI IN FERROVII FINO A 1"

Esprimendu chì anu u scopu di trasportà un totale di 2023 miliardo di passageri è 1 milioni di tunnellate di merci in 76, Yıldız hà dettu: "Finu à u 2023, custruendu 3 mila 500 chilometri di ferrovia à alta velocità, 8 mila 500 chilometri di ferrovia à alta velocità è 1000 chilòmitri di ferrovie cunvinziunali, custruendu 13 mila chilòmitri di ferrovie, hè previstu di ghjunghje sin'à una lunghezza totale di ferrovia di 25 mila chilòmitri. Inoltre, hè destinatu à aumentà a parte di e ferrovie à u 10% in u trasportu di passageri è à u 15% in u trasportu di merchenzie, à sustene l'industria Ferroviaria Naziunale è a so R & D, è à sviluppà ogni tipu di tecnulugia ferroviaria.

Dichjarà chì 70 miliardi di dollari sò investiti in ferrovie in u mondu ogni annu è chì 2023 trilione di dollari sò previsti per esse investiti finu à u 1, Yıldız hà dettu chì l'investimenti ferroviari sò aumentati in Turchia è hè previstu d'investisce circa 2023 miliardi di dollari finu à u 55.

Dichjarà chì a necessità di rimorchi è di veiculi rimorchiati in i sistemi ferroviari hè aumentata simultaneamente à l'aumentu di a reta ferroviaria in Turchia, Yıldız hà dettu chì hè di grande impurtanza per creà l'ecosistema industriale di u paese per questa necessità.

Dichjarà chì i passi seri sò stati fatti per a creazione di l'industria ferroviaria naziunale in questa direzzione, Yıldız hà nutatu chì avà i treni d'alta velocità, l'interruttore è i traversi sò pruduciuti in Turchia.

Yıldız, ricurdendu chì u Centru di Ricerca è Tecnulugia Ferroviaria hè statu stabilitu in u 2010 per stabilisce e fundazioni di l'Istitutu Ferroviario è di sviluppà a cooperazione università-industria, hà dettu chì u centru opera sottu 4 diverse rubriche.

"L'IMPRESE LOCALI IN U SETTORE PIGLIENU PIÙ COMPETENZA DI DAY"

U presidente di MMG Murat Özdemir, invece, hà dichjaratu chì da u 1951 à a fine di u 2003, un totale di 18 chilometri di ferrovia sò stati custruiti, cù una media di 945 chilometri annu, è chì u trasportu di u paese era basatu solu nantu à l'autostrade, è hà nutatu chì trà u 2004 è u 2014 sò stati custruiti in media 175 chilometri è 759 chilometri di novi linee.

Özdemir hà dichjaratu chì quandu a parte di u trasportu di passageri in Turchia hè cunsiderata, a parte di u trasportu di passageri stradali hè di 96 per centu, mentre chì a parte di u trasportu di passageri ferroviari hè solu 2 per centu, è hà dettu: "A parte di e ferrovie in u trasportu di passageri in l'ultimi anni. 50 anni, per via di u fallimentu di migliurà l'infrastruttura esistenti è e cundizioni di u funziunamentu è di apre novi corridori, hè 38 per centu. Per d 'altra banda, quandu guardemu a parte di u trasportu di merci stradale-ferroviaria in u sistema di trasportu, a tarifa di trasportu di merci stradale hè di 94 per centu è a parte di u trasportu di merci ferroviaria hè di 4 per centu. A parte di e ferrovie in u trasportu di merci hè diminuita di 50 per centu in l'ultimi 60 anni.

Esprimendu ch'elli sò felici chì e cumpagnie domestiche si svolgenu in modu di più è più cumpetente in u settore ferroviariu ghjornu per ghjornu, Özdemir hà nutatu chì l'esistenza di cumpagnie chì anu travagliatu cù successu in parechji campi da u disignu à l'applicazioni di a linea ferroviaria, da l'elettrificazione à a signalazione è l'automatizazione hè piacevule per u settore è l'industria di u paese.

Özdemir hà dichjaratu ch'elli crèdenu chì hè pussibule aumentà a cumpetizione è a qualità di serviziu in questu campu aprendu e ferrovie à u settore privatu è hà dettu: "Ùn ci hè dubbitu chì u sviluppu è u rinfurzamentu di TCDD, chì hè stata fundata in u 1872 è hè una di l'istituzioni prediletti di u nostru paese, cuntribuisce à u sviluppu è u rinfurzamentu di u nostru paese ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*