Una riunione hè stata fatta cù l'ONG in quantu à a ristrutturazione di TCDD

Hè stata tenuta una riunione cù l'ONG in quantu à a ristrutturazione di TCDD: Per l'implementazione di a Legge nantu à a Liberalizazione di u Trasportu Ferroviariu Turcu, hè stata tenuta una riunione d'informazione è di dialogu cù tutte l'urganisazioni non governamentali chì operanu in TCDD da a cummissione stabilita per a ristrutturazione di TCDD. TCDD.

In a prima parte di a riunione tenuta sottu a presidenza di u Vice Direttore Generale Adem Kayış, in quantu à a ristrutturazione;

  • Trasfurmazione strategica di u settore ferroviariu,
  • TCDD ristrutturatu
  • Prucessu di creazione di TCDD Taşımacılık AŞ,
  • Criterii di assegnazione di immubiliare
  • Trasferimentu di Veiculi è Criterii di Transizione di u Personale,
  • Network Notification-Allocation Fees
    Una presentazione hè stata fatta dandu infurmazioni nantu à temi cum'è.

In a seconda parte di a riunione, chì hè stata tenuta in forma di dumande è risposte, u nostru presidente Şerafettin DENİZ; Sembra chì l'ugetti determinati ùn sò micca adattati per u nostru paese è e cundizioni ferroviarie. Quandu guardemu l'Europa in questu sensu, vedemu chì solu a Germania hà successu. Hè cunnisciutu à tutti chì ùn ci era micca successu in altri paesi.

Inoltre, a quistione principale in quantu à a liberalizazione di TCDD hè quale serà a situazione di l'impiegati. Hà dettu ancu chì duvemu esse infurmati nantu à cumu serà valutatu u persunale chì travaglia in i posti di travagliu chjusi è cumu e transizioni di u persunale seranu realizate.

Diputatu General Manager TCDD Adem KAYIŞ; Ellu disse chì u persunale chì serve a nostra Organizazione facendu grandi sforzi ghjornu è notte ùn serà micca vittimatu in stu prucessu.

Sottulineendu chì ùn ci hè bisognu di preoccupazione di u persunale, è chì a distribuzione di u persunale per a transizione à TCDD Taşımacılık AŞ hà da principià cù quelli chì sò disposti, Kayış hà enfatizatu chì s'ellu ùn ci hè micca abbastanza vuluntarii o ci sò troppu, a distribuzione. sarà fatta à a luce di i criterii da determinà. Kayış hà dettu: "Una Cummissione separata hè stata creata per determinà i criteri in quistione. Quandu a cumissioni finisci u so travagliu, serà spartutu cù l'ONG.

A decisione finale serà presa dopu. Vogliu chì tuttu u nostru staffu sapia chì; U locu di nimu serà cambiatu in stu prucessu. U so titulu è u salariu ùn saranu micca ridotti. "Mentre a mudernizazione di e nostre ferrovie hè impurtante, a satisfaczione di u nostru persunale hè ancu impurtante per noi". ellu rispose.

U nostru Vicepresidente Yaşar YAZICI hà dumandatu dumande nantu à a struttura operativa di a Direzzione Generale TCDD. Per esempiu; Hè dichjaratu chì ci saranu operatori di infrastruttura publica o privata. Mentre questu hè u casu, quandu si dumanda se e linee esistenti di TCDD seranu trasferite, a cumissioni hà dichjaratu chì ùn ci sarà micca trasferimentu di e linee esistenti di TCDD, ma l'operatori di l'infrastruttura di e novi linee ponu esse privati ​​o publichi.

CLICCA PÀ A PRESENTAZIONE MUSTRATA À A REUNITA

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*