A gioia di a negoziazione cullettiva in Burulaşta

A gioia di l'accordi cullettivi in ​​Burulaş: Sicondu l'accordu firmatu trà 270 persone chì travaglianu in BURULAŞ, una subordinata di a municipalità metropolitana di Bursa, è l'Unione di i Ferroviari, ci sarà un aumentu di 6 lire in i salarii da BURULAŞ per i primi 190. mesi di u primu annu.

I negoziati di u cuntrattu cullettivu trà BURULAŞ è u Sindicatu di i Ferroviari anu risultatu in un cumprumissu dopu u trafficu. Levent Fidansoy, Direttore Generale di BURULAŞ, chì hà parlatu à a cerimonia di firmata à a quale u Sicritariu Generale di u Sindicatu di i Ferroviari Hüseyin Kaya è u presidente di a filiale Adapazarı di u stessu sindicatu, Cemal Yaman, hà cunclusu positivamente i negoziati riguardanti i travagliadori 270. travagliendu in BURULAŞ, hà manifestatu a so satisfaczione per l'accordu firmatu cù l'accunsentu di e parti. Enfatizendu chì BURULAŞ travaglia cù a capiscitura di u settore privatu piuttostu chè una istituzione publica, Fidansoy hà dettu: "Credu chì tutti seranu megliu da avà è averemu risultati megliu per Bursa è u so trasportu".

Per d 'altra banda, Hüseyin Kaya, Sicritariu Generale di u Sindicatu di i Ferroviari, hà enfatizatu l'impurtanza di l'accordu firmatu cù l'accunsentu di i partiti. Esprimendu chì ancu u peghju cuntrattu firmatu cù a vuluntà cumuna di e partiti à a tavula hè più benefiziu chè u megliu accordu firmatu senza a vuluntà cumuna, Kaya hà ringraziatu u General Manager Levent Fidansoy per l'attitudine pusitiva è constructiva di BURULAŞ durante i negoziati. Kaya hà dettu: "Vogliu chì l'accordu purterà a bontà sia per a nostra Direzzione Generale BURULAŞ sia per i nostri membri di l'unione".

U presidente di a succursale di Adapazarı, Cemal Yaman, hà manifestatu a so felicità per avè firmatu 10 accordi cù BURULAŞ in 5 anni. Dichjarà chì anu vistu 2003 direttore generale da u 3 è chì anu ottenutu cundizioni assai megliu cà prima, Yaman hà dettu: "L'aumentu grossu di 190 lire ùn hè micca menu".

Sicondu u cuntrattu cullettivu firmatu, i salarii di u persunale di BURULAŞ aumenteranu di 6 TL in grossu per i primi 190 mesi di u primu annu. L'accordu, chì serà validu trà u 1 di maghju di u 2014 è u 3 d'aprile di u 2016, prevede un aumentu di a tarifa CPI per i secondi 6 mesi di u primu annu, una parte di benessere di 6 puntu cù l'IPC per i primi 1 mesi di l'annu. secondu annu, è un aumentu di a tarifa CPI per i secondi 6 mesi di u secondu annu. U persunale di BURULAŞ, chì hà accoltu u cuntrattu cullettivu, hà felicitatu u novu accordu tagliendu una torta.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*