U centru logisticu apre l'economia di Kars à u cummerciu esteru

U centru logisticu apre l'economia di Kars à u cummerciu esteru: Kars Commodity Exchange (KTB) President İsmet Çelik; "Una di e prublemi più impurtanti chì deve esse cunsideratu per a sana cunduzzione di u cummerciu di cunfini hè chì avvicinemu à e relazioni pulitiche cù i nostri vicini di cunfini in cerca di una suluzione chì ùn dannu micca e nostre relazioni pulitiche è e relazioni economiche", disse.

In a so dichjarazione à u currispundente AA, Çelik hà dettu chì u settore logisticu, chì hà dimustratu un grande sviluppu in i plataformi naziunali è internaziunali in l'ultimi anni, hè diventatu unu di i settori chì attrae grandi investimenti.

Esprimendu chì a logistica hè unu di i settori più attraenti è dinamichi di u XXI seculu cù l'effettu di a globalizazione, Çelik hà dettu:

"U centru logisticu apre l'ecunumia di Kars à u cummerciu esteru. Unu di i prublemi più impurtanti chì deve esse cunsideratu per fà u cumerciu di u cunfini in modu sanu hè chì avvicinemu à e relazioni pulitiche cù i nostri vicini di u cunfini in cerca di una suluzione chì ùn dannu micca e rilazioni pulitiche è e relazioni economiche. I prughjetti realizati da u nostru guvernu sò lodabili. Cum'è Serhat Karslılar, dicemu da a cità di frontiera di Turchia di Kars chì sti prughjetti di successu partenu da Kars, induve Turchia hà iniziatu, hè un prughjettu chì cuncerna l'Asia, u Caucasu, a Cina è l'Europa. A Strada di a Seta da l'Azerbaijan, a Georgia è a Cina entra in Kars cù a Ferrovia Statale. L'estensione di a Ferrovia Statale da Kars à l'Iran è à Nakhchivan via Iğdır, u Prughjettu di Trenu d'Alta Velocità da Kars à Edirne, è a decisione di stabilisce un centru logisticu in a nostra cità hè un prughjettu piacevule per a Turchia.

Rimarchendu chì a custruzzione di u centru logisticu cum'è u mudellu Samsun u più prestu pussibule svilupperà e pruvince di Kars, Iğdır, Ardahan è Artvin, è farà di i stati vicini un mercatu liberu è una zona logistica per l'importazione-esportazione, Çelik hà dettu chì spurtazioni di trasportu di ferrovie statali boni è sicuru à l'Asia, Ellu hà dichjaratu ch'ellu era di l'opinione chì hà da aumentà parechje volte in u Caucasu è altri stati.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*