Pulsante pressatu per a prima autostrada privata

U buttone hè stata premuta per a prima autostrada privata: Cahit Turhan, Direttore Generale di Autostrade, hà dichjaratu ch'elli pensanu à offre e strade di cunnessione di u Ponte Yavuz Sultan Selim cù u mudellu Build-Operate-Transfer (BOT) finu à a fine di l'annu. , è disse: "I travaglii di preparazione di l'offerta sò stati finiti. Dopu l'appruvazioni di u Sottosecretariatu di u Tesoru, faremu un annunziu in lugliu ".
Spieghendu chì a custruzzione di e strade novi hè inevitabbile cum'è u numeru di veiculi aumenta, Turhan hà dettu: "L'aumentu di u standard di e strade esistenti è l'aumentu di u nùmeru di corsi appare cum'è una necessità. In particulare in i ghjorni à vene, per creà una nova capacità, a messa in opera di l'autostrade nantu à e rotte principali hè avà à l'agenda.
Dichjarà chì pensanu à tenderà e strade cunnesse di Yavuz Sultan Selim Bridge cù u mudellu BOT finu à a fine di questu annu, Turhan hà dichjaratu chì i travaglii di preparazione di l'offerta nantu à sta questione sò stati finiti, a decisione di u High Planning Board (YPK) hà dettu. sò stati pigliati, è seranu annunziati in lugliu dopu l'appruvazioni di u Sottosecretariatu di u Tesoru.
Dichjarà chì pensanu à andà in offerta per l'area Akyazı-Paşaköy da u latu europeu è asiaticu di l'autostrada di u Marmara di u Nordu è l'area Odayeri-Kınalı da u latu europeu, Turhan hà dettu:
"In i prughjetti BOT, i cuntratturi calculanu i so piani per i so propii costi è quantu tempu u travagliu pò esse fattu, è sottumettenu e so offerte. Avemu da 4 à 6 mesi per questu. Sicondu e dumande di e cumpagnie, u tempu pò esse allungatu. Avemu pensatu à compie l'offerta à a fine di l'annu, s'ellu ùn ci hè micca scontru. A cumpagnia, chì avemu da assignà dopu chì l'offerta hè finita, cumpleta i travaglii di furnimentu di prestitu in un periodu di 6 mesi. Duranti stu periodu, demu à a cumpagnia incumbent l'uppurtunità di inizià l'affari cù e so risorse.
serà finitu in 3 anni
Spieghendu chì cuminciaranu à travaglià in e parti rimanenti di l'Autostrada di u Marmara di u Nordu in 2015, Turhan hà dettu: "U periodu di custruzzione chì prevemu hè di trè anni dopu l'iniziu di u travagliu. Se u cuntrattu finisci prima, hè à u so vantaghju. Facemu a custruzzione di corsa più u tempu di funziunamentu. Ma s'ellu ferma dopu à trè anni, seremu penalizzati ".
Dichjarà chì una autostrada serà operata da una cumpagnia privata per a prima volta in Turchia dopu chì a strada hè finita, Turhan hà dettu: "U pedamentu nantu à sta strada serà determinatu da a cumpagnia secondu u prezzu di u tettu chì determineremu secondu u tipu, classi è distanza di i veiculi. U prezzu di u tettu serà aghjurnatu ogni annu secondu e cundizioni cambianti ", disse.
Dichjarà chì l'articulu riguardanti u passaghju liberu nantu à l'autostrada in i vacanze è i ghjorni speciali serà inclusu in a specificazione, Turhan hà dettu: "Tuttavia, questu articulu ùn serà micca vincolante. In ogni casu, se l'amministrazione vole, queste strade ponu esse aduprate gratuitamente durante e vacanze o qualchì ghjornu speciale, è ponu esse chjusu à u trafficu. Pò aduprà sti modi per altri scopi. Per esempiu, corremu a maratona eurasiatica in Istanbul. L'amministrazione avarà sta autorità in questi modi ", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*