U terzu ponte rinviverà u settore logisticu

U terzu ponte rinvivisce u settore logisticu: U ponte hè previstu per aumentà e pussibulità di pianificazione in u settore è riduce u costu di carburante. U 3u Ponte di u Bosforu, chì i travaglii di custruzzione cuntinueghjanu à piena velocità, beneficerà l'industria logistica. U Ponte Yavuz Sultan Selim, chì hè previstu di salvà Istanbul, induve una media di veiculi 1.500 ogni ghjornu si uniscenu à u trafficu quandu hè finitu, da a densità di camioni è camioni, hè previstu di aumentà l'opportunità di pianificazione in u settore è riduce i costi di carburante. L'escavazioni di l'arbureti è i travaglii di fundazione di u Ponte Yavuz Sultan Selim, chì serà unu di i più grandi ponti di sospensione in u mondu quandu hè finitu, sò stati finiti. I turri di u ponte righjunghjinu una altezza di 292 metri da u latu europeu è 288 metri da u latu asiaticu. Mentre 50.6 milioni di metri cubi di scavi è 21.8 milioni di metri cubi di travaglii di riempimentu sò stati realizati in u prugettu finu à a data, 109 culverts, 7 underpasses è 2 overpasses sò stati cumpletati. Mentre i travaglii di cimentu armatu sò realizati in 32 viadutti, 18 passaggi sotterranei, 3 ponti di torrente è 28 passaggi superiori, i travaglii cuntinueghjanu nantu à 32 canali è i tunnel Riva è Çamlık.
6.7 miliardi TL risparmiu cù a riduzione di stop-starts
U ponte, chì hè previstu per esse cumpletu u 29 d'ottobre, hà ancu suscitatu l'appetite di l'industria logistica. Dirigendu i camioni è i camioni à u Ponte Yavuz Sultan Selim, hè previstu chì u trafficu di a cità si facia più faciule, l'opportunità di pianificazione in u settore aumenterà è i costi di carburante per u stop-start diminuiranu. L'ufficiali di u settore hà dichjaratu chì l'investimenti enormi in Turchia anu cuntribuitu significativamente à u settore di a logistica, è anu nutatu chì i camioni è i camioni passanu direttamente senza disturbà u trafficu di a cità, è chì questu hà da purtà una situazione prufittuosa per tutti l'attori.
L'ufficiali anu dichjaratu chì cù a fine di prughjetti cum'è u 3u Ponte, l'Autostrada di l'Anatolia di u Nordu, l'Autostrada di Izmit è u 3u Aeroportu, una di e linee più impurtanti di u mondu in logistica puderia esse creata è u cummerciu puderia aumentà da 20 per centu, è chì stop-starts in Istanbul avissi a calà cù u ponte, è cusì 6.7 miliardi TL annu, disse ch'ellu pudia salvà soldi.
6 travagliadori, 500 ingegneri
In u 2013u ponte è u prughjettu di l'Autostrada di u Nordu di Marmara, a custruzzione di quale hà iniziatu in u 3 cù un costu di 3 miliardi di dollari, a custruzzione di e torre, chì hà righjuntu 318 metri da a fundazione in u latu anatolianu è 322 metri in u latu europeu, hè statu finitu. Dui di i ponti d'acciaio induve i veiculi è i treni passanu da u 3u Ponte di u Bosforu sò stati purtati da mare è posti in a seccione finu à u fondu di a torre. In seguitu, un totale di 60 ponti si estenderanu trà e duie torre. Circa 6 grandi machini di custruzzione sò usati in i travaglii di u prugettu, in quale travaglianu 500 travagliadori è 600 ingegneri.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*