L'interessu straneru in a ferrovia di 13 mila chilometri hè grande

L'interessu straneru in a ferrovia di 13 mila chilometri hè grande: In u scopu di u "Prughjettu di u Trenu Naziunale", circa 1500 prughjetti sò realizati simultaneamente per e novi ferrovie da esse custruite, in particulare u rinnuvamentu di a ferrovia è i travaglii di custruzzione di u centru logisticu.
L'imprese straniere cumpetenu ancu per ottene una parte da a creazione di a rete ferroviaria di 2023 mila chilometri, chì hè prevista per esse cumpletata da u 13. 5 cumpagnie straniere da 25 paesi chì volenu prumove i so prudutti participanu à a "Eurasia Rail - 121th International Railway Fair", chì si terrà in Istanbul questu annu. A Germania, a Francia, a Russia, a Spagna è l'Iran participeranu à u livellu ministeriale à sta riunione, à quale anu attribuitu una grande impurtanza.
Türkel Fuarcılık urganiza "Eurasia Rail: 3th International Railway, Light Rail Systems, Infrastructure and Logistic Fair", chì hè a 5rd più grande fiera ferroviaria in u so campu in u mondu.
Korhan Yazgan, presidente di u Cunsigliu di Amministrazione di Türkel Fuarcılık, hà dettu, in quantu à a fiera chì si terrà in Yeşilköy Istanbul Fair Center trà 05 - 07 March 2015, "Cù u pianu di custruisce una nova linea diretta di treni à alta velocità trà Ankara è Ankara. Istanbul in u scopu di u Prughjettu di u Trenu Naziunale, cumpagnie straniere guardanu in Turchia ". Ma questu ùn hè micca u solu prughjettu. Hè destinatu à custruisce un totale di 3 mila chilometri di ferrovia, cumprese 500 mila 8 chilometri di ferrovia d'alta velocità, 500 mila 13 chilometri di ferrovia d'alta velocità, è 2023 chilometri di ferrovia convenzionale. Cusì, hè previstu di ghjunghje à una lunghezza totale di a ferrovia di 25 mila chilometri in 10 è cusì aumentà a parte di u trasportu ferroviariu in i passageri à 15 per centu è 23 per centu. Tutti issi travaglii creanu un grande interessu in a fiera chì avemu urganizatu. L'annu passatu, 25 paesi anu participatu à a fiera, è questu annu, ci hè a participazione di XNUMX paesi. Ci era una intensa dumanda da e cumpagnie da Germania, Francia è Spagna, chì sò in a corsa tecnologica in questu campu. In più di sti paesi, cumpresu l'Iran, participeranu à u livellu ministeriale. "Questu palesa u grande interessu chì mostranu in u prughjettu di a ferrovia in Turchia", disse.
"Eurasia Rail: 2011th International Railway, Light Rail Systems, Infrastructure and Logistics Fair", urganizata da Türkel Fuarcılık dapoi u 5, hè ufficialmente sustinutu da u Ministeru di i Trasporti, Affari Marittimi è Comunicazioni, TCDD, Tüvasaş, Tüdemsaş è Tülomsaş, TOBB, . A fiera, chì accoglie nomi prominenti in u settore publicu è privatu cù i so prugrammi di cunferenza è seminariu, hà a funzione di riunisce sviluppi impurtanti in u settore, l'ultime tecnulugia, prumuzioni di novi prudutti, grandi imprese è istituzioni nantu à una sola piattaforma in Istanbul.
Korhan Yazgan hà dichjaratu chì 25 cumpagnie, 121 straniere è 113 naziunali, da 234 paesi anu participatu à a fiera questu annu è hà dettu: "U prucessu di liberalizazione di u settore ferroviariu hè statu finitu. Hè previstu di stabilisce normi naziunali, di trasfurmà l'infrastruttura è a gestione di u sistema di gestione di a sicurità in una cultura, è di pruduce ogni tipu di veiculi ferroviari in u nostru paese. "Tutti questi aumentanu l'interessu in a fiera".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*