DDY hà fattu un scontu nantu à u trasportu chì farà da Kakk.

DDY hà fattu un scontu in u trasportu chì farà da Kaklık: L'obiezione di l'industriali di Denizli hà fattu chì e Ferrovie Statali (DDY) facenu un passu in daretu. DDY hà fattu una riduzione di a tarifa di trasportu di merci da Kaklık Logistics Center à İzmir.

U guvernatore Abdülkadir Demir, u guvernatore di u distrittu di Honaz Turgut Gülen, u sindaco di Honaz Turgut Devecioğlu, u presidente di l'Associazione Minatori è Marmi di Denizli Mehmet Çelikkol è u membru di u cunsigliu Samet Gündüz anu assistitu à a riunione, induve u trasportu di DDY da u Centru Logisticu di Kaklık à İzmir Alsancak serà purtatu da i porti è Biçero. l'unità hà annunziatu chì hà rivisu i so prezzi.

Ricordendu chì dopu l'iniziu di u trasportu da u centru logisticu, l'industriali si lagnavanu di u prezzu elevatu, u guvernatore Demir hà dettu: "U trasportu di merci partì da u Centru Logisticu di Kaklık, chì hè diventatu operativu pocu tempu fà, à i porti di İzmir Alsancak è Biçerova. In ogni casu, l'industriali sprimenu e so dumande, rimarchendu chì u trasportu per ferrovia hè più caru chè per strada. E ferrovie anu dichjaratu chì anu fattu aghjustamenti à i salarii tenendu in contu queste obiezioni. Sicondu u regulamentu, a tonna di carichi trasportati da u Centru Logisticu di Kaklık à Alsancak hè stata ridutta da 19 TL à 16,5 TL, è a tonna di carichi trasportati à u portu di Biçerova hè stata ridutta da 21,5 TL à 19 TL.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*