Sentepe Yenimahalle Grande Interesse in Cable Car

Linea di funivia Yenimahalle Sentepe
Linea di funivia Yenimahalle Şentepe

10 mila citadini anu beneficiatu da a prima funivia di trasportu publicu di Turchia, a funivia Şentepe Yenimahalle, custruita da a Municipalità Metropolitana di Ankara, in solu 150 ghjorni.

A prima tappa di a funivia Şentepe-Yenimahalle à 3 stazioni, chì hè stata messa in serviziu a settimana passata cù una cerimonia à a quale hà assistitu u sindaco di a municipalità metropolitana Melih Gökçek, dopu à i test drive realizati per ragioni di sicurezza, hà suscitatu un grande interessu da a ghjente di a capitale è i visitori da fora di a cità. L'interessu di e persone di a Capitale, chì ghjunghjenu à u metro di Yenimahalle da l'area di Şentepe Antenler, gratuitamente è rapidamente, cù a magnifica vista di Ankara, à a funivia, cresce ogni ghjornu.

A funivia, chì hè assai dumandata in l'ora di a matina è di a sera per via di a partenza è di u ritornu da u travagliu, ùn hè micca viota durante u ghjornu è hè aduprata sia per u trasportu sia per scopi turistici.

I passageri godenu di una vista d'uccello d'Ankara, fighjendu Ankara cum'è s'elli eranu in un aviò, in cabine di 10 persone induve tutte e facilità tecnologiche sò aduprate per un viaghju còmode, sicuru è veloce, è qualchì volta registranu sti mumenti cù i so telefuni mobili. .

U persunale di u telefuninu, chì attrae un grande interessu in particulare da i zitelli, ùn permettenu micca à i zitelli sottu à 12 anni di cavalcà u telefuninu senza i so genitori, in cunfurmità cù u regulamentu.

10 MIL PERSONE IN 150 GIORNI

I funzionari di a municipalità metropolitana anu dichjaratu chì ci sò attualmente 52 cabine in muvimentu in a funivia Yenimahalle Şentepe, chì hè custituita da trè stazioni, è chì anu u scopu di aumentà stu numeru à 108 dopu a fine di a seconda tappa di a linea.

L'autorità anu dichjaratu chì, se u funiculu opera à piena capacità, pò serve una media di 80 mila persone per ghjornu, è chì ogni cabina in u funiculu hè custituita da 8-10 persone è chì a ghjente lucale si abitua lentamente à u cable. vittura.

L'ufficiali anu dichjaratu chì una squadra di 200 persone serve attualmente in a funivia, furnisce a pulizia, a sicurità è u cuntrollu di l'auto, è hà dettu:

"Avemu parechji citadini chì venenu da altri distretti di Ankara è piglianu a funivia. Attrae una grande attenzione perchè hè liberu. Avemu ancu vede ghjente chì vene da altre pruvince.

Sicondu i nostri scuperti, 10 mila persone anu benefiziu da u funiculu in 150 ghjorni. A fine di settimana, avemu purtatu 20 mila passageri sabbatu è 25 mila passageri dumenica in funivia. "Tutti i nostri passageri sò assai soddisfatti di a nostra linea di funivia, chì furnisce un trasportu veloce è gratuitu cù vedute magnifiche."

A funivia opera trà 06:00 di a matina è 23:15 di sera in coordinazione cù u metro.

L'ANKARA POPLU SONT SATISFATTI

L'opinioni di certi passageri chì utilizanu a funivia Yenimahalle-Şentepe custruita da a Municipalità Metropolitana sò i seguenti:

Neriman Aydın: L'aghju cavalcatu una volta o duie volte, l'aghju utilizatu per u trasportu. Aghju trovu chì hà travagliatu assai bè per mè.

Mustafa Kütük: Cavalchemu per a prima volta, campemu in Yenimahalle, avemu avutu perchè eramu curiosi. Avemu purtatu i nostri parenti, è avemu ancu viaghjatu cun elli. Era un viaghju assai bellu. Pigliamu i nostri invitati à Anıtkabir, vulemu principià u nostru viaghju cù a funivia.

Tuba Kütük: L'avemu cavalcatu per a prima volta, avemu ghjuntu perchè eramu curiosi, era assai bellu è eccitante. Siccomu Ankara ùn hà micca assai posti turistici, a funivia hè una bona opportunità.

Havva Şen: Semu ghjunti in Ankara da Karabük cum'è invitati di i nostri parenti, andemu in funivia per a prima volta, ci hè stata assai bella è diversa. Hè un bellu prughjettu, quelli chì l'anu fattu sò da felicità.

Yasin Cayna: Attualmente cavalchemu per scopi di visita turistica, ùn pudemu micca piantà i zitelli, i mantenemu intrattenuti in casa. Era ancu assai bonu per u trasportu. Spergu chì l'ultima tappa serà finita è u funiculu serà ancu più bellu è serve un publicu più largu.