Disastru di u trenu in India (Galleria di foto)

Disastru di treni in India: U direttore regiunale Kundan Kumar, chì hà fattu una dichjarazione in quantu à u primu accidentu accadutu in a cità di Chhapra, hà dettu chì almenu 11 persone sò morti è 4 persone sò state ferite per via di u deraillement di 8 vagoni di u Rajdhani. Trenu di passageri Express.

Parlendu à a stampa nantu à a scena, u diputatu Chhapra Raciv Pratap Rudy hà dettu ancu chì ci era 500 passageri in u trenu da New Delhi, a capitale di l'India, à Dibrugarh, Assam.

Dopu à questu incidente, un trenu di merci derailed in a cità di Motihari. Nisun corpu feritu o mortu à l'accidentu.

Arunendra Kumar, un anzianu ufficiale ferroviariu in Motihari, hà dettu chì i ribelli maoisti puderanu esse rispunsevuli di l'accidentu.

U Ministru Federale di l'Interior Rajnath Singh hà dichjaratu chì u guvernu aspetterà u risultatu di l'inchiesta è hà dettu: "Hè troppu prestu per culpisce i maoisti. Aspittemu u rapportu ", disse.

I ribelli maoisti, chì anu purtatu una lotta armata contr'à u guvernu indianu dapoi più di 40 anni esigendu terreni, fermieri è impieghi per i poveri, anu annunziatu ch'elli anu da fà una greva generale oghje in u statu di Bihar.

U mutivu principalu perchè a pussibilità di sabotage vene à a prima volta hè quandu i guerrilli maoisti anu uccisu trè pulizzeri in nuvembre 2013, quandu anu attaccatu un trenu chì passava vicinu à a so roccaforte in l'India orientale.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*