I Partenarii İZBAN anu parlatu

I Partenarii İZBAN anu parlatu: A Municipalità Metropolitana di Izmir è TCDD anu ancu cummentatu i suggerimenti di l'esperti è di i rapprisentanti di l'urganisazioni non governamentali in quantu à se i voli saranu più frequenti malgradu i novi investimenti in İZBAN.

U sindaco Aziz Kocaoğlu hà dichjaratu ch'ellu avia prima espresu sti suggerimenti à a cerimonia tenuta per l'acquistu di 40 treni, è chì l'allora Ministru di i Trasporti Binali Yıldırım avia datu struzzioni nantu à u sughjettu, è chì anu da cuntinuà à travaglià per ottene u finale finale. "Ùn hè micca pussibule di ghjunghje à l'ugetti cù a frequenza è a capacità di l'oghje". L'ufficiali di TCDD anu indicatu u protocolu è anu nutatu chì sti travaglii sò stati previsti per l'anni 2015-2025.

Hè bisognu à esse aumentatu

Enfatizendu chì İZBAN forma a spina dorsale di a linea nord-sud in u trasportu Izmir, Aziz Kocaoğlu hà cunfirmatu chì u numeru di viaghji in İZBAN deve esse aumentatu u più prestu pussibule. Dichjarà chì i sviluppi chì permettenu à İZBAN di travaglià in modu più efficiente devenu esse implementati u più prestu pussibule, Kocaoğlu hà dettu: "Avemu avutu una mancanza di veiculi di trazione finu à oghje. TCDD hà ancu supportatu u prughjettu mandendu trailer supplementari. I ringraziu. I nostri novi trailers cumincianu à ghjunghje avà. Seranu messu in opera dopu à i prucessi. Tuttavia, i travaglii supplementari da esse realizati in elettrificazione è signalazione nantu à a linea İZBAN è altri servizii di treni operati da TCDD ùn ghjunghjeranu micca u nostru numeru di passageri.
Face u nostru travagliu difficiule. "Cum'è İZBAN, ùn pudemu micca ghjunghje à u numeru di passageri è entrate chì avemu bisognu di portà", disse.

Yıldırım hà datu struzzioni

Kocaoğlu hà rimarcatu chì avianu fattu suggerimenti in precedenza cum'è i treni di a linea principale di TCDD chì ùn entranu micca in a linea İZBAN durante l'ore di punta è trasferenu i passageri, è hà dettu chì, dapoi a creazione di İZBAN, anu spressu a so opinione annantu à l'aumentu di u numeru di viaghji per pudè aumentà a capacità di trasportu di i passageri è chì anu da cuntinuà à fà.

Dichjarà chì anu toccu stu prublema cù l'allora Ministru di i Trasporti Binali Yıldırım in a cerimonia tenuta in i stabilimenti İZBAN per l'acquistu di 40 treni, Kocaoğlu hà dettu: "Se mi ricordu bè, u sgiò Yıldırım hà ancu dettu quellu ghjornu:" Dà istruzioni à i funzionari di TCDD per l'integrazione da quì'. A gestione di İZBAN hè in currispundenza cù a TCDD 3a Regione è i dipartimenti pertinenti in a Direzzione Generale nantu à sta questione. "Cum'è a Municipalità Metropolitana, simu pronti à sustene İZBAN in quantu à l'aumentu di i passageri cù i novi piani chì faremu", disse.

spina principale İZBAN

Kocaoğlu, chì hà ancu spartutu u so travagliu nantu à questu sughjettu, hà dettu: "Compramu una nova serie di 95 vagoni per u Metro Izmir. Karşıyaka U tram hè cumpletamente destinazione İZBAN. Avemu 16 centri di trasferimentu d'autobus in stazioni İZBAN. Cunnetteremu tutti questi à İZBAN cum'è a spina principale. Cù questi rinforzi è novi estensioni, pudemu facilmente superà u scopu finale di İZBAN di 550 mila viaghji. İZBAN diventa una sucietà chì pò turnarsi finanziariamente in pocu tempu. Tuttavia, ùn hè micca pussibule di ottene questi scopi cù a frequenza è a capacità operativa d'oghje.

A LINEA È A LINEA DI TCDD

Mehmet Aycı, u cunsultante di TCDD Press and Public Relations, hà dettu chì l'operazioni di signalazione è elettrificazione ponu esse realizate dopu chì l'infrastruttura di e stazioni hè finita. Aycı hà dettu: "A capacità di trasportu serà aumentata cù novi set chì saranu acquistati una volta. Per esempiu, serà aumentatu da dui veiculi à trè. In i studii realizati, a frequenza di i voli era trà 2015 è 2025. Stu studiu di fattibilità realizatu da a municipalità ùn hè micca limitatu à oghje. Di sicuru, succederà in u periodu à vene. İZBAN hè una entità giuridica diversa. A municipalità è İZBAN valuteranu a situazione è farà tuttu ciò chì hè necessariu in cunfurmità cù a necessità. In u protocolu fattu cù a municipalità, hè dichjaratu chì sta linea hè a linea TCDD. Se nasce una impressione cum'è "a gestione di TCDD rende difficiule per İZBAN di operare", questu ùn hè micca veru. Dicenu chì e stazioni sò state custruite è consegnate à TCDD. In ogni casu, a signalazione è l'elettrificazione hè qualcosa fattu dopu l'infrastruttura. Dopu à sti travaglii, a nova linea serà messu in opera. "Attualmente, a capacità di trasportu hè aumentata", disse.

Avemu pagatu una attenzione particulari à u prugettu

Sottulineendu chì İZBAN hè un mudellu assai unicu stabilitu cum'è una cullaburazione di u guvernu lucale è cintrali, Aycı hà dettu: "Cum'è TCDD, avemu datu una impurtanza particulare à stu prughjettu. E duie istituzioni anu a so propria direzzione. Quessi sò i travaglii chì dependenu di u protocolu è necessitanu certi prucessi. Quandu tutti cumpiendu e so rispunsabilità, Izmir vince è Türkiye vince. "Ùn ci hè micca prublema finu à avà", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*