U deputatu Yıldırım hà assistitu à a Conferenza Passata è Presente di Trasportu è Comunicazione in Turchia

U deputatu Yıldırım hà assistitu à a Conferenza Passata è Presente di Trasportu è Comunicazione in Turchia: Vice-Deputatu è Consigliere Capu di u Partitu AK İzmir à u presidente Binali Yıldırım, "Ci hè un prughjettu di transitu di tubu per i veiculi, chì serà finitu l'annu prossimu, ghjustu in parallelu cù Marmaray. . Hè un investimentu di 1,5 miliardi di dollari ", disse.
Yıldırım hà visitatu u guvernatore di Kırklareli Mustafa Yaman in u so uffiziu. Yıldırım, chì hà avutu una riunione chjusa cù Yaman per un tempu, hà assistitu dopu à a "Conferenza di Trasportu è Comunicazione Passata è Presente in Turchia" in u Campus Kayalı di l'Università Kırklareli.
Yıldırım hà dettu à a cunferenza chì u scopu di u duvere di u Ministeru di i Trasporti, l'Affari Marittimi è e Comunicazioni hè assai largu. Dichjarà chì u Ministeru hà creatu 12 prughjetti principali in 483 anni è travaglianu ghjornu è notte per l'implementazione di i prughjetti, Yıldırım hà dettu:
"Una grande parte di l'investimenti publichi totali in Turchia hè stata fatta in u campu di trasportu è cumunicazione. Avemu fattu a maiò parte di l'investimenti in u settore publicu. Turchia hà patitu grandi perdite per via di i periodi instabili in l'ultimi anni. Ci vole à truvà novi risorse. Ci vole à sviluppà mudelli di finanza alternativu. Avemu fattu questu in 11 anni. Avemu un stock di prughjettu di circa 60 miliardi di prughjetti finiti è in corso realizati in cuuperazione cù u settore publicu-privatu ".
"Hà creatu un mudellu per u mondu"
Yıldırım hà enfatizatu chì Turchia custituisce un mudellu per u mondu. Yıldırım hà ancu datu infurmazioni nantu à u prugettu di transizione di u tubu è hà cuntinuatu cusì:
"Ci hè un prughjettu di attraversamentu di tubu per i veiculi, chì serà cumpletu l'annu prossimu, ghjustu in parallelu cù Marmaray. Un investimentu di 1,5 miliardi di dollari. Hè tuttu fattu in un partenariatu publicu-privatu. In listessu modu, ci hè u 3rd Bridge, Izmir-Istanbul 431 chilometri di autostrada è Izmit Bay Bridge. Hè longu 4 mila 600 metri. Questu hè ancu un grande prughjettu. Hè fattu cù un mudellu di build-operate-trasferimentu. U 3rd Airport, a fundazione di quale avemu stabilitu l'altru ghjornu, hè un investimentu di 34 miliardi di dollari. Hè dinù un prughjettu rializatu in cuuperazione publicu-privatu. Inoltre, ci sò marina, porti marittimi, terminal aeroportuali ".
Yıldırım hà dichjaratu chì tutti l'aeroporti maiò cum'è Atatürk, Ankara, İzmir, Dalaman, Milas è Antalya sò stati custruiti cù u mudellu di costruzione-operazione-trasferimentu. Dichjarà chì alcune di queste facilità anu furnitu un ingressu supplementu di 15 miliardi di dollari finu à a data, Yıldırım hà dettu:
"Hè fattu, hè currettu. Certi di elli sò scaduti. Hè stata datu un affittu à longu andà di novu è $ 15 miliardi sò stati trasferiti à u publicu. In i prughjetti chì facemu cù u mudellu di build-operate-trasferimentu, chì anu una cuntribuzione cusì efficace è significativa à u publicu, sia in termini di soldi è di tempu, negatività in u budgetu o in u cursu generale ùn sò mai un prublema. Ci hè statu un cambiamentu significativu è trasfurmazioni in Turchia in 12 anni ".
Yıldırım hà enfatizatu chì a Turchia hè seguita da tutti i paesi di u mondu.
"I sogni di i nostri antenati sò stati realizati da i so nipoti"
Yıldırım hà enfatizatu l'impurtanza di u Prughjettu Marmaray. Dichjarà chì Marmaray hè diventatu u "prughjettu di u seculu" è hà servitu 22 milioni di persone, Yıldırım hà dettu:
"I sogni di i nostri antenati sò stati cumpresi da i so nipoti. Marmaray hè un prughjettu chì vale a pena vede. A prima ferrovia hè stata custruita in u 1856. E ferrovie sò impurtanti per a lotta di Turchia per l'indipendenza. Sfurtunatamente, e ferrovie sò stati abbandunati in u 1946. L'autostrade cuminciaru à piglià a priorità. Avemu datu impurtanza à e ferrovie in u nostru periodu di 12 anni. Avemu mantinutu i ferrovie chì ùn sò micca stati mantinuti per 100 anni. Ùn simu induve vulemu esse nantu à a ferrovia. In u 2023, videremu i ferrovie in piedi. 14 di e nostre cità metropolitane si scontranu cù un trenu à alta velocità. "
Yıldırım hà dettu chì Turchia hà ancu migliuratu in e compagnie aeree. Rimarchendu chì daretu à l'avvenimenti di Gezi ci eranu quelli chì anu fattu un sforzu per impediscenu a custruzzione di l'aeroportu, è chì u prughjettu di l'aeroportu hè statu messu in pratica malgradu tuttu, Yıldırım hà aghjustatu chì a Turchia si sviluppa è cresce rapidamente.
Dopu à i discorsi, u guvernatore di Kırklareli Mustafa Yaman hà presentatu à Yıldırım una placca.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*