U Ministru Elvan hà annunziatu a data di custruzzione di a linea di treni d'alta velocità chì si estenderà à Habur.

U Ministru Elvan hà annunziatu a data di custruzzione di a linea di treni d'alta velocità chì si estenderà à Habur: u Ministru di i Trasporti, l'Affari Marittimi è a Comunicazione Lütfi Elvan hà dettu chì anu investitu 2014 miliardi di lire per l'infrastruttura ferroviaria in 5,4, è sta cifra ghjunghje à 9 miliardi. lira quist'annu.

U Ministru Elvan, in u so discorsu à l'apertura di a 5a Fiera Internaziunale di Ferrovia, Sistemi di Ferrovia Ligeru, Infrastruttura è Logistica (Eurasia Rail), hà dichjaratu ch'elli attachenu una grande impurtanza à Istanbul cum'è u ministeru, è chì anu cumpletu alcuni di i mega impurtanti. prughjetti chì anu iniziatu in questu cuntestu, è alcuni di elli sò sempre in prugressu.

Spieghendu chì anu finitu Marmaray, Elvan hà dichjaratu chì u travagliu nantu à u tunnel di dui piani chì passa sottu à u Bosforu per i veiculi di roti di gomma per u Tunnel di l'Eurasia cuntinueghja è chì anu da compie tutti i travaglii di scavi ligati à stu tunnel quist'annu.

Riferendu à u so travagliu nantu à u 3u ponte è l'autostrada di u Marmara di u Nordu, Elvan hà dettu: "U 29 d'ottobre di u 2015, speramu di apre u ponte Yavuz Sultan Selim è l'autostrada di u Marmara di u Nordu inseme cù tutti i nostri concittadini di Istanbul. Per d 'altra banda, u nostru travagliu di prughjettu di l'autostrada chì culliga Istanbul à Izmir cuntinueghja intensivamente. U ponte chì custruiremu sopra u Golfu hè u quartu in u mondu per u so standard. "Spergu, à a fine di u 2015, avemu finitu tramindui a traversata di u Golfu è a sezione di l'autostrada finu à Bursa", disse.

U Ministru Elvan hà nutatu ciò chì segue in quantu à u prughjettu di u "Grand Tunnel d'Istanbul à 3 Piani" chì anu annunziatu a settimana passata:

"Invecemu novu in u mondu. Cum'è stamu custruendu unu di i più grandi aeroporti di u mondu in Istanbul, speremu purtari un tunnel di 3 piani sottu u mare à a nostra Istanbul, per a prima volta in u mondu. In questu tunnel, un pianu serà per i sistemi di metro, sia l'arrivu sia a partenza. L'altri dui piani seranu usati per vitture. U percorsu da esse usatu per i vitture serà di 16,1 chilometri. Passarà sottu à u Bosforu da l'Asia à l'Europa è cunnette à l'autostrada TEM.

U nostru sistema di metro serà urigginatu da Söğütlüçeşme in u latu anatolianu, passerà sottu u Bosforu è si estenderà à İncirli. A so lunghezza tutale serà di 31 chilometri. Stabbiliemu un sistema di metro chì hè una spina dorsale in Istanbul. A so capacità di ogni ghjornu serà di 1,5 milioni di passageri. Pianu di realizà stu prughjettu impurtante cù u mudellu build-operate-trasferimentu in pocu tempu. Avà l'Istanbulisti puderanu fà un pianu di tempu. Stu prughjettu hè ecologicu. "Hè un prughjettu assai impurtante chì ùn tocca micca a siluette di Istanbul è riduce l'emissioni di diossidu di carbonu in l'aria".

"Continuemu i nostri investimenti ferroviari rapidamente"

Lütfi Elvan, un altru prughjettu impurtante per Istanbul, da Köseköy à Kocaeli, da quì à u 3u ponte, u 3u aeroportu è HalkalıHà ricurdatu chì anu tenutu una licitazione di prughjettu per l'infrastruttura di a linea di treni d'alta velocità chì si estende à .

Dichjarà chì dopu chì i studii finali di u prugettu sò finiti, realizà stu prughjettu cù e risorse chì anu attribuitu da u so propiu budgetu cum'è u Ministeru, Elvan hà dettu: "L'impurtanza di stu prughjettu hè abbastanza alta. Aghju dettu: "I nostri citadini anu avà l'uppurtunità di ghjunghje à Istanbul da Ankara in 1 ora è 15 minuti". Avemu a pianificazione di avè a seccione da Ankara Sincan à Köseköy custruita cù u mudellu di build-operate-trasferimentu. Daremu u dirittu di cuncessione à a cumpagnia chì farà stu investimentu nantu à quella strada. Partendu da Köseköy, a cumpagnia à quale avemu datu i diritti di cuncessione custruirà u 3rd ponte, u 3rd aeroportu è u XNUMXrd aeroportu chì avemu custruitu noi stessi. HalkalıPermetteremu ancu l'usu di a linea ferroviaria chì si estende à . "Cusì, diventerà un prughjettu assai attraente per i nostri investitori", disse.

Dichjarà chì cuntinueghjanu rapidamente i so investimenti ferroviari in tuttu u paese, Elvan hà dettu:

"U nostru travagliu nantu à a nostra linea di treni à alta velocità Ankara-İzmir, Ankara-Sivas cuntinueghja. A nostra linea ferroviaria di 60 chilometri chì cunnetta Bursa à a linea di treni d'alta velocità nantu à a strada Eskişehir-Istanbul cuntinueghja. U nostru travagliu cuntinueghja nantu à a linea chì unisce l'Anatolia Centrale à u Mediterraniu, Adana è Mersin, è si estenderà da Konya à Karaman, da quì à Ulukışla è da quì à Adana è Mersin. In un certu sensu, purteremu i nostri citadini è industriali in Anatolia Centrale cù u Mediterraniu è u portu. A nostra linea Konya-Karaman serà prubabilmente cumpletata in un periudu di 8-10 mesi. Cuntinueremu prestu u nostru travagliu in a rùbbrica chì si estende à u Mediterraniu.

In più di questi, ci sò parechji prughjetti impurtanti chì avemu da principià i travaglii di custruzzione in 2015. Prestu inizieremu i travaglii di custruzzione nantu à a linea ferroviaria d'alta veloce chì uniscerà a strada Adana è Mersin à Habur. Cuminceremu a custruzzione di a linea Gaziantep-Şanlıurfa quist'annu. A linea Istanbul-Edirne hè una altra linea chì pensamu di inizià a custruzzione. Vulemu inizià a custruzzione di a linea chì si estende à Kapıkule. Cumincià dinò a custruzzione di e linee Mersin-Adana, Sivas-Erzincan. U nostru travagliu nantu à a linea Adana-Gaziantep in a regione mediterranea cuntinueghja. Finiremu u travagliu nantu à u prughjettu di a ferrovia Bursa-Gemlik quist'annu. Cumpiteremu i prughjetti finali di e linee di treni d'alta velocità Erzincan-Erzurum-Kars, Eskişehir-Kütahya-Afyonkarahisar-Antalya quist'annu. "Avemu iniziatu u travagliu di u prughjettu nantu à a strada Antalya-Konya-Aksaray-Nevşehir-Kayseri, a linea Kırıkkale-Çorum-Samsun è e linee di treni d'alta velocità Yerköy-Aksaray-Ulukışla".

"Faremu una offerta per 80 treni in i ghjorni à vene"

U Ministru Elvan hà ricurdatu chì a Turchia avia quasi 2003 mila chilometri di linee ferroviarie, tutte convenzionali in u 11, è hà dichjaratu ch'elli anu avà rinnuvatu cumplettamente più di 9 mila chilometri di vechji linee ferroviarie.

Enfatizendu chì rinnuveranu tutte e linee cunvinziunali à a fine di questu annu, Elvan hà dichjaratu chì, in parallelu, cuntinueghjanu intensamente i so prughjetti di elettrificazione è signalazione.

Elvan hà dichjaratu chì in u latu di a produzzione, u travagliu necessariu hè statu realizatu in Eskişehir per u trenu naziunale d'alta velocità, Adapazarı per i treni naziunali elettrici è diesel, è Sivas per l'infrastruttura chì pruducerà u vagone naziunale di merci, è chì una infrastruttura seria hè stata creata in queste zone in queste pruvince.

Dichjarà chì u prucessu di licitazione in quantu à l'ingegneria è u disignu industriale cuntinueghja in u prucessu di custruzzione di treni naziunali d'alta velocità, Elvan hà dettu: "In più di questu, sapemu chì a nostra Direzzione Generale di Ferrovie Statali hà bisognu di treni d'alta velocità, soprattuttu in parallelu cù l'investimenti infrastrutturali chì avemu fattu intensivamente. In questu cuntestu, faremu un cuncorsu per 80 treni in i ghjorni à vene. "Cercheremu di sicuru e cundizioni di u 53 per centu di a tarifa di localizazione, a produzzione in Turchia è avè i partenarii lucali", disse.

Dichjarà chì tuttu u travagliu nantu à a liberalizazione di e ferrovie hè statu finitu, Elvan hà dettu chì anu da piglià u passu di a liberalizazione di a ferrovia in i ghjorni à vene è creanu un mecanismu di produzzione più efficiente è più veloce.

Elvan hà nutatu chì anu cumpletu l'infrastruttura ferroviaria di 2014 chilometri in 369, è chì compie l'infrastruttura ferroviaria di 2015 chilometri in 332 è a mette à u serviziu di i citadini.

Dichjarà chì un altru prughjettu impurtante hè u prughjettu di a ferrovia Baku-Tbilisi-Kars, chì darà vita à a storica Strada di a Seta, Elvan hà dettu: "Ancu s'ellu hè intensamente invernu quì, u nostru travagliu cuntinueghja. "Spergu chì à a fine di questu annu, apremu a linea Kars-Tbilisi-Baku è a mette à u serviziu micca solu di i nostri citadini, ma ancu di tutta l'Europa, l'Asia Centrale è l'Estremo Oriente", disse. .

Enfatizendu chì anu fattu un aumentu significativu in l'investimenti ferroviari, Elvan hà dettu: "In u 2003, u nostru investimentu ferroviariu annuale era solu 580 milioni di lire. L'annu passatu, avemu investitu 5,4 miliardi di lire in infrastruttura ferroviaria. Investiremu 2015 miliardi di lire per l'infrastruttura ferroviaria in 9. "Questu tassu continuerà à aumentà à partesi da 2016", disse.

Dopu à u discorsu di apertura, u Ministru Elvan hà apertu a fiera è visitò i stand.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*