Samsun serà cunnessu cù Mersin per rails

Samsun è Mersine seranu cunnessi da ferrovie: u direttore generale di TCDD, Ömer Yıldız, hà dettu: "Tutte e nostre linee ferroviarie seranu elettrificate in 2018".

Yıldız, chì hà inspeccionatu Kırşehir, induve passerà a linea di treni d'alta velocità chì unisce Samsun à Mersin, hà visitatu u guvernatore di Kırşehir Necati Şentürk. Fendu una dichjarazione à i ghjurnalisti quì, Yıldız hà dettu chì u travagliu cuntinueghja nantu à a linea di trenu à alta velocità Samsun Delice-Kırşehir-Aksaray-Ulukışla-Mersin.

DA ESSERE COMPLETE IN DUE ANNI

Dichjarà chì u travagliu di u prugettu hà iniziatu da u latu di Samsun, Yıldız hà dichjaratu chì a preparazione di u prugettu in u distrittu Ulukışla di Niğde cuntinueghja è hà dettu: "Un studiu di fattibilità hè statu mandatu à u Ministeru di u Sviluppu per a zona trà u distrittu di Delice di Kırıkkale è Kırşehir. I nostri prughjetti quì cumincianu u più prestu pussibule. "Avemu pianificatu di finisce u prughjettu è di inizià a fabricazione in 18 mesi à 2 anni", hà dettu Yıldız hà dichjaratu chì trà l'obiettivi di u 2023 ci hè a linea di trenu d'alta velocità chì cunnessa Samsun à Mersin.

SAMSUN SERÀ CONNESSU À MERSİN PER RAILS

Spieghendu chì 200 chilometri di rete di treni à alta velocità sò stati ghjunti è chì sta rete hè destinata à esse aumentata à 2023 chilometri in 4, Yıldız hà dettu: "Attualmente simu alimentati da a rete naziunale in quantu à l'energia. Tutte e nostre linee ferroviarie seranu elettrificate in 500. In u 2018, cunsumemu 2023 miliardi di kilowattora d'energia cù treni d'alta velocità è trasportu di merci. Questa hè una grande energia. Seremu a più grande istituzione di cunsumatori d'energia di Turchia. Vulemu furnisce una parte significativa di a nostra energia da energia pulita è energia rinnuvevule. U ventu hè una di e nostre alternative più impurtanti ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*