A ghjente di Incilipınar aspetta un ponte in Ödemiş Gölcük

E persone di Incilipinar in Ödemiş Gölcük aspettanu un Ponte: Circa 35 famiglie chì vivenu in l'area Incilipinar di u famosu lavu di u cratere di Ödemiş, Quartiere Gölcük, anu dettu ch'elli soffrenu perchè i so ponti ùn sò micca stati custruiti per via di e piogge.
Mehmet Taşdemir, unu di i residenti di u quartiere, chì hà dichjaratu chì anu dumandatu aiutu per custruisce un ponte parechje volte prima di a chjusa di a municipalità di Gölcük, hà dettu: "Avemu purtatu stu prublema à l'agenda parechje volte mentre a municipalità di Gölcük serviva. quì. Ma ùn avemu micca avutu risultati. Infine, avemu dumandatu à l'Uffiziu di u Guvernatore di u Distrettu di Ödemiş circa 2 mesi fà, è ùn pudemu micca ottene un risultatu in u listessu modu. Se ci hè un paziente d'urgenza o u focu, nè u brigata di u focu nè l'ambulanza ponu entre. Cum'è residenti di u quartiere, credemu chì e famiglie di 30 o 40 persone chì campanu quì anu u dirittu di riceve servizii cum'è esseri umani. disse.
Mentre chì e piogge forti di quist'annu anu aumentatu u livellu di l'acqua in u lavu, l'acqua sopra à u lavu hà ancu affettatu l'insediamenti è i giardini di tè intornu à u lavu. I residenti di u vicinatu Ayşe Uzun è Mehmet Taşdemir anu dettu: "Durante l'ultime piogge, l'acqua hè entrata solu in una certa parte di a casa da u flussu. Tuttavia, se l'inundazione da sopra hè stata forte, puderiamu esse danatu in un modu diversu ".
Esprimendu chì sò stati privati ​​ancu di un ponte per parechji anni è chì sò vittime ancu s'ellu si trovanu solu à 5 chilometri di distanza da u distrittu, Mehmet Akça hà dettu: "Noi, cum'è residenti di u quartiere, avemu dumandatu à l'Uffiziu di u Guvernatore di u Distrettu di Ödemiş in date separate. . Ùn avemu vistu nisun muvimentu versu questu. Cum'è citadini chì campanu quì, amemu assai u nostru quartiere. Ch'elli sentenu u nostru gridu ", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*