I prughjetti giganti daranu impieghi à 10 mila famiglie

I prughjetti giganti furnisceranu impieghi à 10 mila famiglie: 3. Dopu à u ponte è l'autostrada di u Marmara di u Nordu, u 3u Aeroportu hè ancu cuminciatu. Grazie à l'investimenti statali, u travagliu hè statu creatu per millaie di persone. U numaru di l'impiegati, chì hè 5 mila 500, cresce à 10 mila.

Grazie à i prughjetti lanciati da u guvernu durante u so periodu di maestru, l'opportunità di travagliu sò state create per millaie di persone. U 3rd Bridge and Northern Marmara Autoway Project, in più di u so successu architettonicu è di designu cù ripercussioni internaziunali, hà ancu creatu una grande fonte d'impieghi per u settore. U numaru di l'impiegati chì travaglianu in u prugettu, chì hè di circa 5 mila 500, ghjunghjerà à circa 8 mila persone da lugliu. Quasi 3 mila travagliadori travaglianu in a prima fase di a custruzzione di u 5u aeroportu, chì principiarà in i ghjorni à vene. Quandu a custruzzione avanza à a piena capacità, sta figura ghjunghjerà à 10 mila.

U TRAVAIL INIZIU CU 100 PERSONE IN PRIMA TAPA

  1. Mentre chì e turri cuntinueghjanu à cullà in u ponte è u prughjettu di l'Autostrada di u Marmara di u Nordu, u travagliu nantu à e travi di cunnessione di e turri cuntinueghja à piena velocità. I travaglii permanenti di u ponte sò stati finiti. Indicà chì u numeru di l'impiegati aumenterà cù l'aumentu di l'intensità di u travagliu, u Manager di Personale ICA Özgür Kaya hà dettu: "Avemu cuminciatu à travaglià cù circa 100 persone in a prima tappa. U nostru numeru cresce ghjornu à ghjornu, fora di u ponte, avemu un prughjettu di autostrada di 115 chilometri quì. In stu prughjettu di strada, cum'è viaducti è altre strutture di ingegneria sò stati custruiti è l'espropriazioni sò stati compiuti, sò stati aperti novi spazii. L'apertura di ogni novu campu significa novi impiegati. Oltre à i campus principali in Garipçe, avemu siti di custruzzione di strade in Odayeri è Hüseyinli è altri siti di custruzzione di ponti in Poyrazköy. Durante u cursu di u prugettu, circa 8 mila persone sò previste per travaglià simultaneamente longu u percorsu. "Da lugliu, u puntu più altu in termini di travagliu serà ghjuntu", disse.

TRAVAILU 24 ORE CONTINUAMENTE

  1. Mentre chì e turri cuntinueghjanu à cullà in u ponte è u prughjettu di l'Autostrada di u Marmara di u Nordu, u travagliu nantu à e travi di cunnessione di e turri cuntinueghja à piena velocità. I travaglii permanenti di u ponte sò stati finiti. Ömer Çeri, Manager di a Torre Europea di u Ponte, hà dettu: "U fasciu permanente principia à 61 metri è finisce à 71 metri. Concreting hè statu finitu in quattru tappe. Travagliatu 24 ore à ghjornu. 100 persone anu travagliatu per questu travagliu in turni di ghjornu è di notte. A post-tensione hè attualmente in corso. Dopu chì u prucessu di post-tensione hè cumpletu, u dismantling di l'armatura giganti installata sottu u fasciu permanente hà da principià. "Quandu u prughjettu principia à operare à piena capacità, l'alimentariu entrerà in e case di circa 10 mila famiglie", disse.

U NÚMERU DI IMPIEGATI DIMINU IN PIOVA

U Manager di Personale ICA Özgür Kaya hà dettu: "Attualmente, u nostru numeru tutale hè di circa 5 persone. Di sicuru, u numeru di persone chì travaglianu in u campu varieghja secondu e cundizioni climatichi. Per esempiu, in u tempu chiuvutu, u numeru di l'impiegati diminuite perchè e cundizioni di u campu ùn sò micca adattati. "Attualmente avemu circa 500 persone chì travaglianu sottu stu prughjettu", disse.

VENU DA A SVIZZERA PER ESAMINAR

A delegazione Swiss Engineering Company PilletSA, famosa in u mondu sanu, chì hè ghjunta in Turchia per vede a custruzzione di u ponte, hà visitatu u situ di custruzzione di u 3rd Bridge. A delegazione hè stata infurmata da u 3rd Bridge Project Design Manager RobertoSorge. Allora a squadra abbandunò u situ di custruzzione.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*