Safi : Faremu un portu degne di prufonda

Safi: Custruiremu un portu degnu di Derince. U presidente di u Cunsigliu di Safi Gayrimenkul, Hakan Safi, hà dettu chì custruiscenu un portu degnu di Derince, chì appartene à a Republica di Turchia State Railways (TCDD).

Safi, chì hà fattu una dichjarazione in nome di Safi Katı Yakıt Sanayi ve Ticaret AŞ, chì hà fattu l'offerta più alta in l'offerta per a privatizazione di u Portu di Derince chì appartene à a Republica di Turchia State Railways (TCDD) per 39 anni cù u metudu di " cuncede diritti di operazione", hà dichjaratu chì l'offerta hè stata realizata cum'è e so aspettative.
ANNUNCIAMU PIÙ PRESTO I PROGETTI.

Spieghendu ch'elli si preparavanu à l'offerta in anticipu, Safi hà dettu: "Sperendu, custruiremu un portu degnu di Derince è annunceremu i so prughjetti u più prestu pussibule. Cunnisciamu i nostri cuncurrenti è i evaluati currettamente. Avemu ghjuntu à sti figuri pronti, bona furtuna. U nostru budgetu era un pocu di più, ma ùn era micca difficiule di ghjunghje à sti figuri. Avemu i piani a, b è c in quantu à u finanziamentu. Avemu tempu. "Annunceremu quandu vene u tempu".
Cumincià è finiscemu a custruzzione

Dà infurmazione nantu à u so investimentu in u portu, Safi hà dettu: "Hè un affari à longu andà in diverse fasi. Ci sò cumpagnie chì simu in discussioni cù l'esteru. Cuminciaremu è finiscemu a custruzzione truvendu mudelli fatti da stranieri. Ci hè una quantità d'investimentu in custruzzione di circa 300 milioni di dollari quì. "Avemu pensatu à compie a prima fase in 3-5 anni, è dopu avemu pensatu à fà l'altri fasi", disse. A prima licitazione, tenuta da l'Amministrazione di Privatizazione in ghjennaghju è assistita da cumpagnie 6, hè stata annullata per via chì i participanti ùn anu micca licitatu in l'asta, chì a so quantità iniziale hè stata stabilita in 516 milioni di dollari.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*