U cuntu à a rovescia hè cuminciatu per u sottupassu Şemikler İZBAN

U countdown hè cuminciatu per u sottupassu Şemikler İZBAN:Karşıyaka In Şemikler, a cunnessione cù Bostanlı è Demirköprü hè ristabilita cù un passaghju sottu.

Karşıyaka U trasportu pedonale, chì hè statu interrottu per via di u passaghju di a linea İZBAN in Şemikler, hè restauratu cù u passaghju sottumessu cumpletu da a Municipalità Metropolitana di Izmir. U sottupassu, chì hà parechje difficultà in a custruzzione per via di e cundizioni fisiche è hà utilizatu 160 pile forate è 191 culonni di cimentu durante a custruzzione, serà messu in serviziu in i ghjorni à vene dopu a regulazione ambientale. L'ufficiali, chì anu ancu cura di a sospensjoni di a linea ferroviaria, chì hè stata qualificata cum'è a parte più difficiuli di a custruzzione di u passaghju pedestriale, di quale a custruzzione di u passaghju pedonale hà iniziatu in u situ di u passaghju à livellu, chì era chjusu dopu avè ghjuntu à un accordu in e riunioni tenute da u sindaco di a municipalità metropolitana di Izmir, Aziz Kocaoğlu, cù i residenti di Şemikler, hà finitu tutte l'opere di cimentu armatu, cumpresu u tunnel. Dopu à u paisaghjolu, u sottupassu principiarà à serve à a ghjente di a regione.

In u scopu di u prugettu, per u quale u cuntu à a rovescia hà iniziatu, hè statu custruitu un passaghju pedonale per cunnette Erdoğan Akkaya Street à 6418 Street, chì passa davanti à a Moschea Centrale è u mercatu. A larghezza di u passaghju, chì hè fatta à circa 5 metri sottu terra, hè di 6 metri. Circa 32 metri di tunnel sò stati custruiti per u passaghju sottu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*