Impegnu à a Cullaburazione in l'UE cù Shift2Rail

Shift2Rail
Shift2Rail

Dopu una riunione in Lussemburgu u 6 di ghjugnu, u Cunsigliu di l'Unione Europea (UE) hà promulgatu ufficialmente u regulamentu nantu à l'impegnu di travagliu cumunu Shift2Rail per a ricerca in u settore ferroviariu.

Per assicurà sistemi è operazioni ferroviarie megliu è più economicamente fattibili, u Cunsigliu di l'Unione Europea hà promulgatu un regulamentu chì stabilisce un partenariatu publicu-privatu in u campu di R&D.

L'UE è ottu partenarii di l'industria cumpresi Alstom, Bombardier, Network Rail è Siemens formanu un partenariatu cunnisciutu cum'è l'impresa di cullaburazione Shift2Rail.

U scopu quì hè di assicurà i sviluppi necessarii in a tecnulugia ferroviaria per ghjunghje à trè scopi principali. Rinfurzà a capacità di a rete ferroviaria europea per risponde à a dumanda crescente, aumentendu l'affidabilità è a qualità di i servizii ferroviari è riducendu significativamente u costu di u ciclu di vita di u sistema:

A nova urganizazione serà ufficialmente stabilita in lugliu è avarà a sede in Bruxelles. Hè previstu di diventà operativu in principiu di 2015. A nova urganizazione hà da gestisce u sviluppu, a dimostrazione è a prova di e tecnulugia novi è suluzioni. Questi studii seranu finanziati da l'UE in u scopu di u bilanciu Horizon 2020 di l'UE.

I duveri è i puteri di l'associu scadranu u 31 di dicembre di u 2024.

 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*