2. I prughjetti di Istanbul di Abdulhamid sò diventati un libru

  1. I prughjetti di Istanbul di Abdulhamid sò diventati un libru: U libru di Istanbul nantu à i carte è i piani di l'era Sultan Abdulhamid II; Revela una storia ricca.

U libru, chì include 94 carte è 56 piani, furnisce ancu infurmazioni nantu à u periodu ottomanu.

I primi linii di Marmaray, u prughjettu di 100 anni, i terri di l'Imperu Ottumanu si estendenu à i Balcani è u 19-20. I prughjetti chì eranu destinati à esse realizatu in Istanbul trà i seculi, sò stati riuniti in u libru Istanbul in Maps and Plans of the Sultan Abdul Hamid II Era.

U libru hà scupertu 2 carte è 200 piani di 94 anni in a cullezzione di Sultan Abdulhamid II. U Specialista in Opere Rari İrfan Dağdelen hà dettu: "Videmu una riformazione di Istanbul, novi grandi edifici publichi, novi campi di fiera, prughjetti di passaghju di tubu, vale à dì, Istanbul era a capitale ottomana, a capitale ottomana, cusì avà pudemu cumpete cù Parigi. è Londra, è ellu voli disignà un locu chì si adatta à a visione di quelli cità. Avemu vistu in i prughjetti ", disse.

I MAPPI SONU IMPORTANTI PER I RECORDS DI PROPRIETÀ

Nutendu chì ci sò circa 150 carte è piani in u libru, Dağdelen hà dettu: "In queste carte, ci sò carte generali ottomane chì cumincianu cù u nome Memaliki Osmaniye. Queste carte sò assai impurtanti in quantu à a so impurtanza, in quantu à l'emergenza di registri di pruprietà ", disse.

In più di i carte è i piani preparati da l'ordine di Sultan Abdulhamid, u libru include ancu carte di e pruprietà di u sultanu, attività di zoning, ponti è uffizii ufficiali, strutture militari è carte di a pupulazione dapoi u principiu di u 19u seculu.

İrfan Dağdelen hà dettu: "Durante u regnu di Abdulhamid II, parechji intellettuali è assai persone di l'arti sò venuti à a cunferenza è prisentanu i so prughjetti. Unu di i più impurtanti di questi hè u prughjettu di traversu di tubu. Hè pussibule di vede i primi esempii, soprattuttu chì i passaggi di tubu sò stati custruiti di novu in quellu tempu, in particulare u Tunnel di Galata hè statu presentatu è purtatu à a vita à quellu tempu. Unu di elli hè u prughjettu di u passaghju di tubu chì hè ghjuntu à a vita cù Marmara ".

A MAPPA PIÙ VECCHIA PRINCIPIU 1800S

A mappa più antica in u libru hè di u 1806-1807, è u più novu hè di u 1902. Fighjendu i lochi è i sughjetti di e carte, i percorsi di trasportu, i quartieri famosi è i lochi strategichi ponu ancu esse determinati. Cusì, pò esse facilmente determinatu induve è chì tippu di misure da piglià in casu di necessità militare.

Istanbul in i Mapi è Piani di l'Età di Sultan Abdulhamid II preparatu da a Municipalità Metropolitana di Istanbul Kültür A.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*