U trenu di 200 anni messu nantu à a diga di pisci porta culore à u turismu

U trenu di 200 anni piazzatu in a diga di Balık hà aghjustatu u culore à u turismu: u vagone, a locomotiva è a caldaia a vapore di 200 anni posti in a diga di Balık da u Guvernu di u Distrettu di Muradiye attrae i visitatori.

L'aghjunzione di una locomotiva è di una caldaia di vapore à u vagone di 200 anni, chì hè stata lasciata à a Diga di Balık da u Guvernu di u Distrettu di Muradiye di Van, hà creatu un bellu aspettu.

U digamentu di pesci in i cunfini di u distrittu di Muradiye, una di e zone induve a migrazione di muletti di perle hè megliu guardatu, offre diverse bellezze à i so visitatori cù u travagliu realizatu da u guvernatore di u distrittu. U guvernatore di u distrittu, chì hà lasciatu un vagone di 200 anni à a diga di Balık circa dui mesi fà, hà finitu u vagone cù una locomotiva è una caldaia di vapore. U guvernatore di u distrettu Erol Tanrıkulu hà dichjaratu chì u vagone, chì forma una integrità cù a locomotiva è a caldaia a vapore, offre una festa visuale diversa à i turisti chì venenu à visità a diga di Balık, è hà dettu ch'elli cercanu di presentà a storia è u turismu intrecciati à i visitori.

Spieghendu chì anu u scopu di aumentà l'interessu di i turisti in a regione cù u so travagliu, Tanrıkulu hà dettu: "Avemu ghjuntu à a tappa finale di u nostru travagliu per prumove u distrittu cù e so bellezze storiche è turistiche. Infine, avemu purtatu a locomotiva è a caldaia di vapore chì aspittavamu in u nostru distrittu. "Piteremu stu travagliu in cunfurmità cù l'uriginale è u prisentiremu à i nostri citadini cum'è" Pearl Cafe ", disse.

Tanrıkulu hà dichjaratu chì quandu i citadini si sentenu nantu à u trenu, viaghjeranu à traversu a storia è fighjenu i pesci natari contr'à l'acqua sottu u ponte, è hà ringraziatu l'autorità chì sustenevanu l'arrivu di u trenu in u distrittu.
I zitelli, chì anu avutu l'uppurtunità di vede u trenu chì avianu vistu in i filmi prima in u so distrittu, anu pigliatu una foto di souvenir cù u guvernatore di u distrittu Tanrıkulu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*