Vagoni di nova generazione da TÜDEMSAŞ

TÜDEMSAŞ
TÜDEMSAŞ

TÜDEMSAŞ hè una sucietà chì hà u scopu di analizà e bisogni è aspettative di i so clienti è offre prudutti è servizii di qualità in u quadru di queste aspettative. In cunsiderà a situazione di i vagoni di merci chì operanu in a reta ferroviaria di u nostru paese, Turkey Railway Makinaları Sanayi A.Ş., chì dà priorità à a produzzione di vagoni novi è tecnologichi in u quadru di i bisogni cambianti è di sviluppu di u settore. (TÜDEMSAŞ) hà u scopu di esse più attivu in u settore offrendu prudutti innovatori per i quali porta studii di R&D.

"Produceremu Circa 1500 Carru in Cinque Tipi Diversi"

Yıldıray Koçarslan, u Direttore Generale di TÜDEMSAŞ, chì hè u capu in a produzzione di vagoni di merci in Turchia, hà rispostu à e nostre dumande nantu à u settore ferroviariu in u nostru paese è i prudutti di nova generazione produtti. Koçarslan; "In 2016, pruduciaremu circa 5 vagoni di 1500 tipi diffirenti certificati secondu TCDD è TSI. U più impurtante di questi serà senza dubbitu u nostru Carru Naziunale di Carichi di Nova Generazione ".

Ancu se u direttore generale è u presidente di TÜDEMSAŞ, Yıldıray Koçarlan, hè una istituzione publica, TÜDEMSAŞ, chì hè gestita cù u dinamismu è l'entusiasmu di u settore privatu, hè diventata una sucietà di classe mundiale in u settore di i vagoni di merci grazia à l'investimenti fatti in 2015, l'accordi. in a linea di pruduzzione, furmazione per l'impiegati è certificazioni TSI. Koçarslan; Grazie à i nostri travaglii infrastrutturali in 2015, TÜDEMSAŞ trascorrerà 2016 cum'è un annu di successu grazia à i vagoni TSI chì pruduciaremu in diversi tipi è caratteristiche "è sparte infurmazioni nantu à a visione 2016 cun noi.

Prima di tuttu, mi piacerebbe principià cù u Trenu Naziunale. TÜDEMSAŞ hà intrapresu a tappa di u vagone di merci di stu prughjettu, chì hà aghjuntu una grande eccitazione è attività à a cumunità ferroviaria. Pudete dà qualchì infurmazione nantu à l'ultimu statutu di u nostru Carru Naziunale di Carga ?
A nostra sucietà, chì hè u capu di prughjettu di a Nova Generazione Naziunale di Carru di Carichi parte di u Prughjettu Naziunale di Trenu, chì farà di u nostru paese un paese chì produce tecnulugia ferroviaria è l'esporta à i paesi in bisognu, hà passatu per un prucessu di preparazione assai seriu prima. u prugettu. Sottu a coordinazione di TCDD; Un gran numaru di persunale tecnicu custituitu da i dipartimenti pertinenti di l'Università TCDD, Karabuk è Cumhuriyet è l'impiegati di a nostra Cumpagnia anu travagliatu intensamente per stu prughjettu. In u scopu di sti studii chì avemu principiatu circa dui anni fà; Un totale di 12 persunale tecnicu hà participatu à 17 diversi avvenimenti internaziunali in 64 paesi. In principiu; Facendu una rivista di letteratura, a participazione à studii scientifichi, riunioni internaziunali è cunferenze hè stata assicurata. U sughjettu hè statu analizatu in dettagliu seguitendu e fiere internaziunali, facenu riunioni bilaterali cù cumpagnie di prughjettu chì cuncepiscenu prudutti, fabricatori chì fabricanu vagoni è subcompunenti, è cumpagnie di logistica. Eppo; In a riunione tenuta cù i nostri stakeholder in u gruppu di travagliu di u prugettu in a nostra cumpagnia, u cuncettu, u disignu è e specificazioni tecniche chì avemu preparatu sò stati spartuti, postu chì stu vagone per esse pruduciutu deve esse un pruduttu innovatore è cumpetitivu; Hè statu decisu di custruisce un vagone di cuntainer bogie di tipu H cù un sistema di frenu integratu (compact), centru di tipu Sggmrs articulatu, è i prucessi d'acquistu sò stati iniziati.

L'offerta per i vagoni di trasportu di trasportu Naziunale di Carga Sggmrs, chì seranu prudutte in Sivas è esportati à l'esteru, hè stata fatta u 30 d'aprile di u 2015, è u prughjettu, a pruduzzione di prototipi è i studii di certificazione cuminciaru. Attualmente, i prototipi di u bogie di tipu H sò stati pruduciuti è spediti à l'esteru per e teste da esse realizate in u scopu di TSI. A pruduzzione di chassis prototipu cuntinueghja. Dopu à e teste di bogie, u chassis prototipu è u bogie seranu assemblati è cumincianu i testi di i vagoni. Pruduceremu 2016 unità di u nostru vagone di trasportu naziunale, chì serà prontu per a pruduzzioni di massa in l'ultimu trimestre di 2017, per TCDD in 150.

Pudete parlà un pocu di e caratteristiche tecniche di u vagone di merchenzie pruduciutu per u Prughjettu di u Trenu Naziunale ?
I dati tecnichi di u vagone di trasportu naziunale Sggmrs tipu di vagone di trasportu di container sò i seguenti;

Sggmrs 90' Carru di trasportu di containeru di tipu

– Tare menu di 27.500 Kg
– Tipu H, 3 bogies
- A capacità di trasportu minima hè 105 000 kg
- Lunghezza circa 29 500 mm
- Regime di velocità 'h' (Pienu: 100 km/h, Viotu: 120 km/h)
- Sistema di frenu compactu (integratu).

Vantaghji di u sistema di frenu compactu:

- Finu à 2 tunnellate di riduzzione di tara
- Livellu di sonu bassu
- Facilità di mantenimentu
- Facilità di stallazione
- Sistema prutettu chjusu (senza mantenimentu per parechji anni)
- Modulu di frenu à manu nantu à sè stessu, etc.

Vantaghji di u Bogie di tipu H:

- Facile à fabricà
- Bassu costu di pruduzzione
– Tara bassa
- I costi di operazione è di mantenimentu più bassi
- Compatibile cù u sistema di frenu compactu postu chì ùn hà micca travi di culmu,

Grazie à u Prughjettu Naziunale di Carru di Carga, a nostra cumpagnia averà un novu bogie certificatu TSI è un carru di nova generazione per l'esportazione, mentre chì averà pruduciutu è messu in opera un tipu di carru chì ùn hè micca dispunibule in u nostru paese.
In a vostra cartera di prudutti, avete prudutti di nova generazione certificati TSI chì permettenu u trasportu di merci nantu à a reta di Ferrovia Transeuropea (TEN). Pudete dà qualchì infurmazione nantu à questi? Quantu di i vostri prudutti anu a Certificazione TSI è recentemente

Chì carri duvete esse certificatu secondu a TSI ?

Hè assai impurtante per esse capace di pruduce un pruduttu chì hè assai cumpetitivu in i mercati naziunali è internaziunali, hà un equilibriu prezzu-qualità bè, è hè preferitu da l'imprese logistiche è l'operatori. Per chì l'imprese fighjenu u futuru cun fiducia, in cunfurmità cù a "Visione Europa 15", chì forma a basa di a strategia prevista per i prossimi 2030 anni in Europa in quantu à u trasportu ferroviariu; hè necessariu di pruduce vagoni innovatori, ecologichi, low-tare, low-life-cycle cost cars. Per questu scopu, hè apparsu in u risultatu di ricerca è calculi chì i prudutti innovatori (paraurti elastomeru è apparatu di trazione, bogie cù sistema di frenu integratu, etc.) deve esse usatu invece di parti di vagoni cunvinziunali in i vagoni d'oghje, chì anu un altu costu iniziale. ma anu parechji vantaghji in tutta a so vita operativa.

Frà i carri di merchenzie di nova generazione, chì sò oghji in pruduzzione in massa in a nostra Cumpagnia, è chì avemu cuncepitu è ​​certificatu pigliendu in contu queste situazioni;
• U carru di merci di tipu Rgns hè un disignu novu è sfarente è hè u carru di merci più ligeru è multi-purpose in Europa in a so classe cù 80 scenarii di carica differenti è una tara di 20,5 tunnellate.
• Carru di trasportu di containeru di tipu Sgns max. Hè u carru di cuntainer taratu più ligeru in Auropa cù a so tara di 18 tunnellate.
I nostri altri vagoni, chì sò in a fase di prughjettu è riceveranu certificatu TSI in un futuru vicinu; (Tipu Talns) Carru di Minerale Coperto è (Tipu Zacens) Carru di Cisterna Riscaldata.

Grazie à i bogies TSI è i vagoni Rgns-Sgns cù i quali avemu principiatu a produzzione in massa, è 3 novi tippi di vagoni di merci TSI chì pruduciaremu in i prossimi 10 anni, Sivas diventerà un centru di carri di merci per a produzzione è mantenimentu-riparazione. di vagoni di merci ferroviarie.

I certificati TSI chì avete ricevutu per questi prudutti di nova generazione apre e porte à TÜDEMSAŞ à l'esteru. Avete cuminciatu à travaglià nantu à questi prudutti per u mercatu straneru? Hè un tali prughjettu nantu à l'agenda per esse implementatu in un futuru vicinu?
Seguimu da vicinu urganisazioni cum'è cunferenze, seminarii è fiere urganizate in casa è à l'esteru. Cridemu chì sti urganisazioni sò estremamente impurtanti in quantu à presentà noi è seguità i sviluppi in u settore. Per prumove i nostri prudutti è spiegà i nostri scopi, participeremu in ogni tipu d'urganisazione ligati à u settore è seremu in cuntattu cù ogni tipu d'imprese in u settore. Avemu digià cuminciatu à riceve un feedback pusitivu per questi sforzi è u nostru travagliu.

Sì avete una infrastruttura tecnica sufficiente è un persunale qualificatu, avete fiducia in sè stessu. Avemu rinfurzatu a nostra infrastruttura, avà avemu l'equipaggiu è i partenarii d'affari chì ponu pruduce in massa 3-4 diversi tipi di vagoni per esse urdinati in u stessu annu. Cù u travagliu di TÜDEMSAŞ, una subindustria ferroviaria hà cuminciatu à formà intornu à Sivas. Grazie à i nostri fornitori è à i grandi è picculi imprese implicati in u settore, Sivas hè diventata una cità cù un altu putenziale in a pruduzzione è mantenimentu-riparazione di vagoni di merci. Grazie à e cullaburazioni basate in partenariati chì avemu stabilitu cù i nostri fornitori è i nostri studii di R&D, ricevemu è valutemu diverse offerte da l'esteru. Semu attualmente in negoziazioni cummerciale chì sò in u stadiu di l'offerta.

TÜDEMSAŞ hè ancu a prima cumpagnia à aduprà robot in sabbiatura di vagoni. Chì dite di i benefici di l'usu di robots? Pensate à investisce in robots in altri spazii?
In a nostra Fabbrica di Produzione di Vagoni, usemu a tecnulugia di saldatura robotica in a fabricazione di u bogie è i so sub-cumpunenti. In a nostra Fabbrica di Riparazione di Vagoni, realizamu ancu u prucessu di sabbiatura di vagoni cù l'aiutu di robots. In u prossimu periodu, pensemu di aumentà a nostra capacità di produzzione investendu in novi robots per pruduce diversi tipi di bogie in a Fabbrica di Produzione di Carru, secondu a nostra pruduzzione aumentata. Inoltre, i nostri studii di R&D cuntinueghjanu nantu à l'usu di robots in diverse tappe di a fabricazione di vagoni. L'impurtanza chì attachemu à i sistemi di robot cum'è una istituzione publica hè ancu impurtante in quantu à a rispunsabilità di u publicu per fà un esempiu per u settore privatu in investimenti grandi è diversi. Prima di tuttu, avemu ancu scopu di l'industriali di medie dimensioni in u mercatu di Sivas, è più in generale in a Regione di l'Anatolia Centrale, per vede è cunnosce u sistema di robot è per sperienze l'usabilità di sta tecnulugia in a so propria attività.

Truvate i pruduttori domestici chì operanu in u settore abbastanza? À u vostru parè, chì sò i prublemi di u settore è quali sò i passi da fà per eliminà sti prublemi ?

I pruduttori domestici chì servenu u settore ferroviariu ùn sò micca abbastanza per avà. A causa di u fattu chì a sub-industria ferroviaria hè ghjustu cuminciatu à furmà in Turchia è u numeru di cumpagnie sperimentate in diverse linee di cummerciale (cum'è casting, forging, custruzzioni d'acciaio) in relazione à u settore, i prublemi di qualità sò sperimentati in i prudutti. furnitu da a subindustria. Questu impedisce u calendariu di produzzione da u tempu à u tempu è provoca deviazioni in i miri di produzzione pianificati. In ogni casu, avemu a speranza per u futuru cum'è sapemu u dinamisimu è l'eccitazione di u settore privatu in Turchia. Una forte subindustria ferroviaria hè necessaria per ghjunghje à l'obiettivi ferroviari stabiliti in a Visione 2023 di u nostru paese.
U nostru paese avanza versu i so obiettivi di 2023 cù passi determinati è cunfidenti. A ristrutturazione di TCDD serà finita in l'annu. Cù l'eliminazione di u monopoliu statale in u trasportu ferroviariu, novi cumpagnie entreranu in u settore, mentre chì u voluminu di merchenzie trasportatu nantu à e nostre ferrovie aumenterà, è a nostra industria ferroviaria crescerà ancu di più. A parte pigliata da u voluminu di trasportu di circa $ 75 miliardi trà l'Europa è l'Asia aumenterà ghjornu per ghjornu. Cum'è una cunsiguenza naturale di questu, u nostru paese serà unu di i principali attori in u settore ferroviariu glubale in l'anni à vene è u campu di l'attività di u nostru paese in u mondu espansione ancu di più.

À questu puntu, u scopu più impurtante di TÜDEMSAŞ per a nostra regione hè; Per rinfurzà più a sub-industria ferroviaria chì hà cuminciatu à furmà in a nostra regione in a produzzione, a manutenzione-riparazione è a fornitura di pezzi di ricambio di i veiculi di trasportu ferroviariu è per fà Sivas una basa di carri di merci. Più di 2023 mila novi carri di merci sò necessarii per ghjunghje à u scopu di "aumentà a parte di u trasportu di merci ferroviaria in u trasportu tutale", chì hè trà l'ugettivi 40 di u nostru paese. Soddisfà sta necessità di vagone di merci in un pocu tempu serà pussibule cun una forte industria ferroviaria, cumpresa TÜDEMSAŞ, è a subindustria chì u sustene.

Avemu lasciatu 2015 daretu. Cumu hè statu l'annu per voi è l'industria in generale? Quandu si vede tuttu l'annu; Chì sò i vantaghji, i contra, ciò chì deve esse fattu è chì sò i rializazioni?

Pudemu dì chì 2015 hè statu l'annu di preparazione per TÜDEMSAŞ. I vagoni novi da esse pruduciuti da u 2015 anu da esse pruduciutu in cunfurmità cù i requisiti TSI. In u scopu di a certificazione TSI è ECM, avemu rinnuvatu quasi cumplettamente i nostri siti di produzzione è l'infrastruttura tecnica in e fabbriche. Avemu rivisionatu cumplettamente i nostri spazii di scorta di materiale è rende u nostru sistema di scorta regulare è tecnologicu. I Sistemi di Gestione OHS, Qualità, Ambiente è Energia sò realizati in modu efficace in a nostra Cumpagnia. I nostri travaglii di u Sistema di Gestione di Manutenzione ECM, chì sò necessarii per mantenimentu, riparazione è revisione, sò per esse cumpletati. Per fà u nostru staffu di gestione più funziunale, avemu fattu novi definizioni di u travagliu è eliminatu u backlog è i disrupzioni impediscenu a cullizzioni di l'opere in una sola unità. Ancu s'è simu una istituzione publica, avemu pruvatu à fà a nostra attività cù u dinamisimu è l'entusiasmu di u settore privatu. Credu chì TÜDEMSAŞ serà a stella brillanti di 2015 grazie à queste innovazioni è regulamenti chì avemu realizatu in 2016.

Chì tippu d'annu prevede in 2016 ? In quale direzzione seranu i vostri novi investimenti è prughjetti ?

In u 2016, pruduciaremu circa 5 vagoni di 1500 tipi diffirenti, certificati secondu TCDD è TSI. U più impurtante di questi serà senza dubbitu u nostru Carru Naziunale di Carichi di Nova Generazione. Inoltre, u vagone di minerale chjusu di u tipu Talns chì pruduciaremu à a mità di u 2016 serà un pruduttu sfarente è innovativu chì Turchia vede per a prima volta. Acceleremu a furmazione di TCDD è i saldatori di u settore privatu in u nostru Centru di Formazione è Tecnulugia di Saldatura, chì hè unu di i trè più grandi centri di furmazione di saldatura di Turchia.

Finalmente; Pudemu avè ciò chì vulete aghjunghje o sottulinà ?

In u nostru paese, ferrovie; Cù a speranza chì diventerà un sistema di trasportu preferitu u più prestu pussibule, chì a nostra subindustria ferroviaria si svilupperà è piglià un postu attivu in u settore ferroviariu glubale, è chì serà u putere locomotore di u sviluppu di u paese ...

1 Comment

  1. Perchè Tüdemsaş ùn hà micca fattu carri di merci di nova generazione 5-10-20 30-40 anni fà. I normi sò cambiati? O i gestori ùn anu micca adattatu à e novi tecnulugii? Ùn avemu micca vistu. In 2000, 2005 km di velocità, 120 tunnellate Dindil vagoni pressure sò stati pruduciutu.. Ferroviari munnu è risorsi tecnichi ferrovia avissi a èssiri seguita friquintimenti Innuvazioni deve esse dumandata da TCDD.(perchè vene da fora) ùn cunnosci micca a tecnulugia ferrovia.Se Bari avia amparatu i punti di vista di a gestione media. Ci saria statu assai più sviluppu in a fabricazione.

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*