A custruzzione di 30 fabbriche cuntinueghja in Pancar OSB

A custruzzione di 30 fabbriche cuntinueghja in a Zona Industriale Organizzata Pancar: a Zona Industriale Organizzata Pancar (POSB), chì hè una di e zone industriali più vicine à u centru di a cità di İzmir, hè diventata u focu di l'attenzione di l'investituri. Mentre chì l'investimenti infrastrutturali di a seconda fase sò stati iniziati pocu tempu fà per via di l'interessu intensu, quasi 100 fabbriche operanu in a regione induve ottu fabbriche sò sempre prudutte è quattru da esse cuminciate in pocu tempu.

Esprimendu chì pensanu à compie i travaglii di l'infrastruttura di a seconda tappa in un annu, u presidente di POSB Hüseyin Şairoğlu hà dettu chì l'investituri mostranu un grande interessu in a so regione. Şairoğlu hà dettu: "A custruzzione di l'infrastruttura hà iniziatu in a seconda parte di 355 mila metri quadrati, chì era inclusa in a nostra regione l'annu passatu. In a nostra regione, induve avemu stabilitu i fundamenti circa quattru anni fà, a prima fase hè guasi finita, è a custruzzione di 30 strutture cuntinueghja. Solu uni pochi di i pacchi 69 quì aspettanu l'investituri. Semu in discussioni cù rapprisentanti di l'imprese lucali è stranieri in quantu à a vendita di i pacchi in a seconda fase. Dopu chì l'investimenti infrastrutturali sò finiti, e cumpagnie cumincianu à stabilisce e so strutture ancu in questa regione. L'imprese di machini è pezzi di ricambio mostranu u più interessu in a regione. Inoltre, l'industria di l'imballaggio, l'industria di u legnu è di u legnu, a pelle, l'elementi strutturali di metalli, l'alimentariu, u ferru è l'acciaio è a colata, a plastica, a subindustria di l'automobile, u tessili è a chimica custituiscenu i nostri altri settori d'investitori ". disse.

Dichjarà chì POSB hè à 18 chilometri da l'Aeroportu Adnan Menderes, à 30 chilometri da u Portu di Alsancak è à 33 chilometri da u centru di a cità, Şairoğlu hà dettu: "Semu avà trà l'OIZ più convenienti in termini di trasportu. Attualmente, a nostra regione pò esse ghjunta da a sezione Ayrancılar di a strada statale İzmir-Aydın. A nostra strada di cunnessione à l'autostrada İzmir-Aydin serà custruita. Avemu ghjuntu à un accordu cù Highways nantu à questu tema ". disse. Esprimendu chì ùn anu micca prublemi cù l'energia, hà dettu: "U gasu naturali hè ghjuntu in a regione. In u centru di u paese di Pancar, ci hè una stazione di a linea suburbana Izmir İZBAN. Stu locu hè à 2,5 chilometri da a nostra regione. A più impurtante hè chì sta stazione hà ancu una rampa di carica è scaricamentu, perchè pudete piglià un cuntinuu quì è mette nantu à u vagone. Quandu fate questu, quella carica pò ghjunghje in i porti in u sistema di i Ferrovii Statali è ancu ghjunghje in Germania. Questa hè una opportunità impurtante per noi ". disse.

Informendu chì l'investimenti in infrastrutture è superstrutture continueranu in u periodu à vene, Hüseyin Şairoğlu hà dettu: "Urganizeremu l'entrata principale è l'intornu di a regione è u fronte di l'autostrada. Custruiremu a pianta di trattamentu, arrangeremu e bande di prutezzione è piante di l'arbureti, faremu a reta di distribuzione d'acqua calda, è stabiliscemu un edifici di cunferenza è di riunioni. A stazione di u focu è l'acquistu di veiculi, a custruzzione di u centru di salute, a pianificazione è l'arrangiamentu di e zone amministrative è suciali sò trà i nostri prughjetti. Avemu intenzione di inizià questi prestu ". disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*